Mini Oorlog:

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Jah, kleinere stammen verdienen ook een kans....maar als ze nog geen 1dorp kunnen afpakken vind ik dit toch wel een jammerlijke zaak....
 

DeletedUser7104

Guest
Als ik het onderwerp van dit topic lees dacht ik in 1e instantie dat we hier een heuse oorlog van LEGO vs. Playmobil zouden tegen komen.

Is dit nu een oorlog of een schermutseling een oorlog is een oorlog en van een mini oorlog heb ik nog nooit gehoord
 

DeletedUser

Guest
Als ik het onderwerp van dit topic lees dacht ik in 1e instantie dat we hier een heuse oorlog van LEGO vs. Playmobil zouden tegen komen.

Is dit nu een oorlog of een schermutseling een oorlog is een oorlog en van een mini oorlog heb ik nog nooit gehoord

Een mini oorlog heeft maximale grenzen. Vb maximum 1 dorp per week edelen.
1 clear per dag versturen.
Kan je zelfs navragen bij support. :rolleyes:
 

DeletedUser24056

Guest
Ach, als ze dorpen clearen, en de edels komen later, dan zijn ze goed bezig.

Zo niet, tja, dan zijn ze niet goed bezigxD
 

DeletedUser

Guest
Ach, als ze dorpen clearen, en de edels komen later, dan zijn ze goed bezig.

Zo niet, tja, dan zijn ze niet goed bezigxD

ik ga ze helpen:D

edit

327:28:58 is toch te ver zolang kan mijn grote vriend niet wachten op bezoekjes :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als ik het onderwerp van dit topic lees dacht ik in 1e instantie dat we hier een heuse oorlog van LEGO vs. Playmobil zouden tegen komen.

Is dit nu een oorlog of een schermutseling een oorlog is een oorlog en van een mini oorlog heb ik nog nooit gehoord

LEGO ftw
 

DeletedUser18471

Guest
zijn er al dorpen overgenomen? og nog steeds niks. mischien moeten jullie toch is beter plannen :p
 

DeletedUser24056

Guest
Komen er nog overnames ofzo? Of in ieder geval rapportjes, want dit is te saai voor woorden.

Dit topic solliciteert naar een slotje=D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: T.U.A.
Players:

Side 2:
Tribes: D-f
Players:

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 130
Kant 2: 27
Verschil: 103

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2
Kant 2: 0
Verschil: 2

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 336,715
Kant 2: 60,259
Verschil: 276,456

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 11,956
Kant 2: 0
Verschil: 11,956

image.php
 

DeletedUser23099

Guest
In dit tempo hebben ze ieder geval een lange termijn planning voor een paar jaar.. :eek:
 

DeletedUser27423

Guest
Oke lol zelfs van een BG neem je meer dan 2 dorpen over dus wat doet deze toppic hier nog??? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ook kleinere oorlogen mogen geplaatst worden op het AF, maar maak er dan a.u.b. een boeiend topic van met o.a. rapportjes, kaartjes, planingen, statistieken en dergelijke. Dit topic bevat helemaal niets.

Dit topic lijkt me vrij ook nutteloos, aangezien beide stammen niet eens meer bestaan (althans niet onder dezelfde naam).

Slotje dus.

Rebeller.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan