miner1666

DeletedUser

Guest
Vreselijke ramp, sterkte aan de nabestaanden.

Het account zal ongedeerd het eind van de wereld halen!
 

DeletedUser

Guest
Ik open dit topic net even, zonder ook maar enig idee van wat ik onder de mij nietszeggende titel ervan zou aantreffen.

De eerste woorden die me bij een quick scan te binnen schieten zijn: ''Miner1666'' ''Slachtoffers'' en ''Vliegramp''.
Vervolgens voel ik toch even snel alle energie uit mijn lichaam stromen.

Miner, ik heb je nooit gesproken, en voor het lezen van dit topic kende ik je naam zelfs niet eens.
Echter, ook jij maak weer indruk op me, zoals de hele vliegramp dat al een week lang doet.
En niet alleen op mij heeft deze tragische gebeurtenis zo'n indruk gemaakt. Heel de wereld is in rauw na deze tragische ramp. Ongelofelijk wat jij en je mede-passagiers is overkomen.

Jongen, het ga je goed daarboven! Wie weet kijk je nog een beetje mee.

Ook veel sterkte aan de spelers die Miner1666 gekend hebben, en aan zijn familie en naasten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73924

Guest
ook al word dit moeilijk voor me, dit is mijn plicht nu! mijn plicht voor miner!
ik mis je gast! :( :( :(

zijn account is hoe dan ook veilig mijn handen, en dat beloof ik plechtig!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
''Een spel en realiteit die elkaar kruisen bij een vreselijk gebeuren, mijn gedachten en meedeleven gaan uit naar de familie, vrienden, kennissen en tw maatjes van miner. Veel sterke en moed wens ik jullie toe in het verwerken van dit verlies. Natalie ''

Natalie (Killa) vroeg me dit te posten, aangezien zij zelf niet op AF kan.
 

DeletedUser

Guest
Allemaal heel erg bedankt voor het medeleven, Miner was op mijn uitnodiging gestart met het spelen van dit spel, sommigen van jullie zullen mij nog wel kennen aangezien ik nog niet zo lang weg ben van W29.
Ik ben blij dat zijn account in goede handen is zodat een van de vele dromen die hij nog had daarin toch een beetje uitkomt.
 
Bovenaan