miner1666

Reactiescore
2.489
Beste Wereld29,

Laat ik voorop stellen dat indien iemand anders dit topic geopend had het naar alle waarschijnlijkheid gesloten zou zijn, & dat we dit soort topics in het algemeen gewoon niet toestaan op het TribalWars.nl Forum.

In dit geval maken we een uitzondering.

Er is ons ter ore gekomen dat de speler Miner1666 van deze spelwereld is 1 van de slachtoffers van de vliegtuigramp in Oekraïne. Na een korte zoektocht is dit verhaal ook bevestigd.

Vanuit InnoGames, Community-Management en de TribalWars.nl Community wensen we sterkte aan alle nabestaanden en familieleden van deze speler. Aan alle kennissen en vrienden binnen de community, sterkte.

Omdat het wereld 29 al best lang draait en het op een punt staat dat iedereen elkaar kent leek het me belangrijk dit aan iedereen kenbaar te maken.

De vakantievervanging van de account is manueel door ons ondergezet bij een stamlid, zijn grootste wens was een wereld uitspelen. Misschien dat er daar rekening mee gehouden kan worden?

Met vriendelijke groeten,
Het TribalWars.nl Team
 
Reactiescore
7
Ook al kende ik Miner1666 persoonlijk niet, heftig om dit te horen :(
Het brengt de vliegtuigramp en alle verdriet nog weer dichterbij dan het al is.

Ik wens zijn familie en iedereen die hem persoonlijk kende én zijn stamleden van AOM en W29-vrienden, heel veel sterkte de komende tijd.



De vakantievervanging van de account is manueel door ons ondergezet bij een stamlid, zijn grootste wens was een wereld uitspelen. Misschien dat er daar rekening mee gehouden kan worden?

Met vriendelijke groeten,
Het TribalWars.nl Team


Het lijkt mij haast wel logisch dat wij als spelers van W29 uit respect voor Miner1666
zijn account met rust zullen laten, zodat zijn account voor altijd in de huidige en originele staat vereeuwigd zal worden
als W29 tzt gespeeld en gesloten zal worden.
Ik wil hierbij iedereen ook vragen om daaraan mee te werken.
 

DeletedUser

Guest
Condoleance naar familie en vrienden. Het is natuurlijk altijd tragisch om iemand te verliezen, zeker op z'n leeftijd. Veel sterkte gewenst voor de komende tijd.

Verder ben ik het helemaal eens met Mea, van dat account blijf je af.
 

DeletedUser

Guest
Vanaf mijn kant ook condoleance naar famillie / vrienden / TW-Spelers die goed contact met hem hadden. Ik denk dat het minste wat we kunnen doen in deze situatie is het account inderdaad niet aanvallen en het account gewoon tot het einde v/d wereld te laten bestaan.

Bij deze roep ik dus ook heel W29 op om hem niet aan te vallen. En zal ik er ook alles aan doen dat geen enkel .:pM:. lid dit account aan gaat vallen.
 

DeletedUser58372

Guest
De ramp komt zo wel erg dichtbij, nog meer dan het al was.

Ik wens de nabestaanden van miner1666 veel sterkte toe de komende tijd.
 

DeletedUser17472

Guest
Veel sterkte voor alle nabestaanden voor dit onbegrijpbare verlies. Ook sterkte voor al zijn medespelers die nauw met hem verbonden waren.
 

DeletedUser66258

Guest
Als leider van .:pM:. kan ik melden dat er geen aanvallen van onze kant uit zullen worden gestuurd.
 

DeletedUser20928

Guest
......en zo zie je maar weer dat de TW-wereld en de echte wereld niet zo gek ver van elkaar verwijderd zijn.......
wat in de echte wereld dramatische ervaringen zijn, dringt op een virtuele wereld geregeld net zo indringend binnen.

Respect, sterkte en medeleven voor de familie....zij hebben het héél hard nodig!!!! (en ik weet dat dit heel erg veel helpt!!)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Sterkte aan de nabestaanden,
 
Reactiescore
556
heel veel sterkte aan de nabestaanden en aan zijn medespelers van tw
 
Reactiescore
60
Heel veel sterkte aan alle nabestaanden
 

DeletedUser

Guest
Dit is een zeer tragische gebeurtenis...
Heel veel sterkte aan alle nabestaanden en vrienden!
 
Reactiescore
499
Heel veel sterkte aan de familie en vrienden van Miner!
 

DeletedUser73924

Guest
hallo,

hier electroCaster, vv van miner1666

bedankt dat iedereen meeleeft,
het kwam bij mij ook zwaar aan,

bij deze beloof ik ook als vv van miner1666 dat als niemand hem aanvalt, ik ook via hem geen edels meer zal versturen naar andere spelers als zij ook geen edels sturen naar miner1666, uitgezonder BB-dorpen natuurlijk.

ik hoop dat echt alle spelers net als jullie de overleden eigenaar van dit account een van zijn laatste wensen waaronder dit spel, deze wereld nog mag eindige op een leuke plaats , in de top 100!
en je zit via TW stats dat W29 ook de enigste wereld is waar hij nog op speelt,
en laten we dus met zijn allen dit account nog de laatste glorie geven, en dat hij daarboven een glimlach naar ons kan geven wegens de hulp voor zijn account nog de laatst mooie dagen te geven voor deze wereld ook eindigt!

VG electroCaster

laatste vv van miner1666

R.I.P mijn vriend
 

DeletedUser73789

Guest
hallo iedereen,

Alvast bedankt voor alle steun.
Dit helpt veel mensen om dit even te verwerken.
Als stam zullen we miner1666 zijn wens volbrengen.
Het doet me deugd om te zien dat iedereen toch mee werkt om zijn laatste wens in vervulling te laten gaan.
Ik wens zeker zijn familie en vrienden in rl en op tw heel veel sterkte toe.

R.I.P Uit het oog maar niet uit het hart.


Mvg gamechick
 

DeletedUser73000

Guest
Een tragische gebeurtenis.

Mijn oprechte deelneming aan alle nabestaande.
Alle vrienden & familie veel sterkte deze periode.
 
Bovenaan