MINDER MINDER MINDER

DeletedUser61161

Guest
Ik ga jullie hierbij een verhaaltje vertellen over wat ik nu weer heb meegemaakt door simpel over straat te fietsen op weg om wat biertjes te drinken.

Dus ik fiets zo lekker over straat langs sportschool/zwembad zie ik zo'n Marokkaan super agressief en super snel lopen dus ik loop hem zo aan te staren, hij staart terug.
Net voor dat ik hem passeer tuft die op straat dus ik blijf hem aanstaren met het gezicht of dat nu wel echt nodig was, naja niks aan het handje dus maar net rond de 20/30 meter voorbij hem hoor ik hem opeens schreeuwen "KANKER HOLLANDER".....

Wat ik hier dus mee wil zeggen is, hoe ver is ons prachtig landje nu gezakt dat Marrokanen ons zo kunnen behandelen en dit kunnen schreeuwen zonder aangepakt te worden...

Ook paar minuutjes verder kwam ik bij stoplichten aan en het was dus groen dus ik verder rijden, komen er opeens van rechts net na de stoplichten 2 Marrokanen aan, hun moeten stoppen ivm haaientanden maarja aan de snelheid te zien wouden hun dus afdwingen om mij en iemand die achter me reed te laten stoppen.
Naja ik ben badass dus ik kwam er redelijk traag aanraaien, als hun niet hadden geremd was er een redelijk pijnlijk ongeluk weer geweest.

Waar o waar gaat ons prachtig landje heen....
 
Reactiescore
770
Heb je dan "Doe normaal man" geroepen en hem de brief getoond van Mark Rutte de 3de?

PVV had de grootste partij moeten worden en boven VVD moeten klimmen.

You reap what you sow ;)
 

DeletedUser72524

Guest
Heb je dan "Doe normaal man" geroepen en hem de brief getoond van Mark Rutte de 3de?

PVV had de grootste partij moeten worden en boven VVD moeten klimmen.

You reap what you sow ;)

Ja want je moet stemmen op een partij zonder plan van aanpak :D. Waarvan 50% van hun partijprogramma niet gerealiseerd kan worden :D. Ziek dat zo'n partij nog 20 zetels kent, laat weer zien dat er een te grote groep in NL is die stemmen zonder echt logisch na te denken.
 

DeletedUser72524

Guest
Willen wij meer of minder Hammer Bro?

MINDER MINDER MINDER
 

DeletedUser74005

Guest
Ik heb Sjoerd ook weleens uitgescholden, moet ik nu ook het land uit? :(
 

DeletedUser61161

Guest
Kan me ook niet herrineren dat Gijs me ooit heeft uitgescholden, hij is daar veel te lief voor :s
 
Reactiescore
1.728
Mensen die zich aanpassen mogen blijven. De mensen die dat niet willen moeten gewoon weg.
 
Reactiescore
1.728
Op welke wijze pas jij je aan dan? ;)

Ik ben hier geboren. Dus ik ben opgegroeid met de Nederlandse cultuur. Het gaat mij er om dat je niet extreem ben in je ding. 2 maten van mijn zijn moslims, helemaal prima want die geloven gewoon normaal, zijn niet extreem, keuren ze zelfs af. En dat wil ik graag bij meerdere zien.
 

DeletedUser61161

Guest
agja, er zijn ook extreme christenen, moeten die dan ook het land uit?:s
 

DeletedUser7072

Guest
1. Niemand hoeft zich aan te passen aan onze cultuur, ik raad het wel aan ivm sollicitatie gesprekken enzo maar zolang je gedrag binnen de kaders van de rechtsstaat passen zie ik geen probleem. Je moet je dus aanpassen aan de rechtsstaat.

2. Mensen wegsturen is onmogelijk als ze Nederlands staatsburgerschap hebben. Bij crimineel gedrag past dan gewoon dezelfde straf die een autochtoon zou krijgen voor een vergelijkbaar delict. En ja sommige straffen moeten idd veel en veel zwaarder, maar dat geldt dan voor iedereen die ze overtreed.

In het geval van vluchtelingen of mensen die niet officieel Nederlanders zijn kun je ze wel het land uit sturen. Dit raad ik dan ook aan als hun delict ernstig genoeg is.

agja, er zijn ook extreme christenen, moeten die dan ook het land uit?:s

Opzich mag je zelfs een 'orthodoxe' Moslim zijn. Als jij ervoor kiest om je veel in de Koran te verdiepen en bepaalde Islamitische regels strenger te volgen dan je gemiddelde geloofsgenoot is dat allemaal prima zolang je het maar lekker voor jezelf houd en anderen er niet mee lastig valt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan