Mijn woorden aan Red Stab at Morning

Reactiescore
421
Aanschouw, o aanschouw, beste forumgangers, mijn woorden, speciaal voor jullie neergeschreven

Het wordt weer eens tijd voor een bijdrage van half-goddelijke proporties. Het is immers enige tijd geleden dat jullie iets van mij hoorden. Naar goede gewoonte heb ik een interessant nieuwtje voor jullie, en zoals altijd ben ik weer mijn objectieve en rechtvaardige zelf. Ik val maar gelijk met de deur in huis: het laatste geldt niet voor het account Red Sky at Morning. In elk geval niet voor 1 van de 8 kleurloze sukkeltjes die me met enige regelmaat te woord gestaan hebben in de voorbij periode.

Ik begin bij het begin:
C45 werd vanaf het begin van deze wereld gedomineerd door Lost!, de FlorijnI'en van W75 die bakken met pp kapot gesmeten hebben om hun miezerige virtuele leventjes van zin te verschaffen. Newsflash FlorijnI: je zult in real life geen haar beter worden van het hebben van vele online dorpjes. Je baas zal er allerminst van onder de indruk zijn en je ouders zullen zelfs enig dierlijk gegrom niet kunnen onderdrukken als ze erachter komen dat je al het door hen bij elkaar gesprokkelde zakgeld besteed hebt aan een browsergame die al sinds 2010 in verval aan het raken is.
Al snel werd duidelijk dat er vroeg of laat een clash ging ontstaan tussen Lost! en VFsnip, op dat moment nog VF en later VFgoed genaamd. Het werd een epische strijd, Lost! versus VFgoed. Een niet dubieuze naam versus FlorijnI en zijn nietige vazallen. David versus Goliath. Deze strijd woedde enige tijd met als resultaat dat FlorijnI met de staart tussen de benen is opgehoepeld naar de buitenste regionen van deze wereld, nog over de grote barbarenzee, om daar een nieuw virtueel rijk der treurnis op te richten. Tot ziens FlorijnI. Na 81 dagen oorlog was het verzet van FlorijnI en zijn miezerige vazallen definitief gebroken en mocht VFgoed een extra overwinning bij haar palmares schrijven.

Knipsel.JPG

Het verslaan van FlorijnI was een extra bevestiging van de absolute hegemonie van een niet dubieuze naam in C45. Omdat Red Stab at Morning tijdens hun ledenvergadering (waar ze met 8 co's moeten beslissen over het wel en wee op hun virtuele dorpjesrijk) het risico hiervan ook inzag staat al maanden bovenaan de agenda: "hoe ruimen we een niet dubieuze naam uit de weg?". Ze zijn met alle acht co's een charmeoffensief gestart. Ik, barmhartig als ik ben, heb hen met mijn tijd geëntertaind. Ik neem graag deel aan dit soort pyschological warfare.
Vandaag volgde de ultieme test. Ik heb na lange diplomatieke onderhandelingen een overeenkomst met Red Stab at Morning gesloten. In ruil voor eeuwigdurende clementie voor Red Stab at Morning, zou ik slechts één van zijn nietige dorpjes aan mijn edele verzameling toe voegen.

Een gentleman's agreement. Een onbreekbaar convenant, waarbij we beiden in good faith de vrede bewaken zouden.

Red Stab at Morning heeft de gentleman's agreement verbroken, door bij de eerste gelegenheid mijn nobele strijders aan de deur te weigeren. Waar ik, zoals ik eerder zei, barmhartig van aard ben, toon ik me ook meedogenloos als mijn vertrouwen getart wordt. Dit heeft mij doen besluiten over te gaan tot onderstaande verklaring.

Ik, een niet dubieuze naam, verklaar een persoonlijke oorlog tussen mijzelf en Red Stab at Morning. Red Stad at Morning, met gebogen hoofd zullen jullie zwichten onder het door mij opgelegde juk. Ik zet de guillotine alvast klaar en zal het hout der gerechtigheid zijn werk laten doen. Jullie inferieure hoofden zullen in een grote mand vallen, klaar om gespietst te worden op een grote staak aan mijn stadspoorten. Daarna rest jullie enkel nog het waarschuwen van anderen: een eeuwigdurende taak.

Ik zie jullie op dit forum met regelmatig opscheppen over jullie zelfverklaarde heldendaden. Sta mij toe de realiteit te schetsen:
Heldendaden zijn er om verricht te worden door VFsnip, beschreven en bezongen te worden door mij en herinnerd te worden door jullie.
Juist, heldendaden zullen de onze zijn. Ik, een heldhaftige krijger, alsof God hemzelve mij neerzond vanuit de hemel. Een artiest. Een kunstenaar. Ik zal jullie op jullie minderwaardige knieën doen neervallen, en eenmaal ik met jullie gereed ben zal er zich een grijns op mijn edele gelaatstrekken manifesteren. Want weet, Red Stab at Morning, dat ik vol geluk zal regeren over de brokstukken van jullie eens zo machtige premiumpuntenmachine. Weet tevens, Red Stad at Morning, dat iedere hiernavolgende maaltijd van jullie naar eenzelfde materie zal smaken. Naar het stof, waarin ik jullie heb doen bijten.

Ik wens jullie veel ongeluk in een strijd die jullie naar jullie gewoonte met leugens en bedrog zullen aangaan.

Hoogachtend,

Een niet dubieuze naam
 
Reactiescore
1.803
Dit wordt een bloedbad voor 8 van de 9 betrokkenen
 
Reactiescore
421
Met grote verslagenheid en nederigheid kom ik onder ogen dat ik het vertrouwen van Red SKY at morning heb beschaamd.

Graag wil ik opnieuw werken aan onze relatie door bij deze mijn oprechte excuses aan te bieden.


AANPASSING: Deze post is achterhaald door de revelaties die ik uiteen gezet heb op de volgende pagina. Ik ben inmiddels (een uur later) Red Stad at Morning geen excuses meer verschuldigd.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
421
Jongens willen jullie dit topiks niet bevuilen met jullie platitudes.

Er worden belangrijke zaken besproken zoals de stabiliteit in het Midden-Oosten
 
Bovenaan