Mijn woorden aan Red Stab at Morning

Reactiescore
421
GROOT NIEUWS

Een belangrijke aankondiging.

Eerder vandaag zagen jullie hoe ik de oorlog verklaarde aan Red Stab at Morning. Door een rapportje wilde hij doen voorkomen dat ik het verprutst had en hij zijn afspraken nagekomen is.

Echter, ik kan bewijzen dat het rapportje dat Red Stab at Morning doorgestuurd heeft NEP is. Ik en mijn onderzoekers hebben de simulator gefrequenteerd en hebben alle mogelijke variabelen ingetoetst. In geen enkel geval is het mogelijk dat 500 speervechters en een edelman op een leegstaand dorp doodlopen.

Eigenlijk is dit verraad nog groter. Immers Red Stab at Morning is bang voor gezichtsverlies op het forum door een relatief onbeduidende speler als ikzelf en gaat dat doen door rapportjes te vervalsen om vol te kunnen houden dat hij zijn afspraken nagekomen is.

Zijn positie als eerlijke speler is hierbij wel onhoudbaar geworden.
 
Reactiescore
421
Ik heb de excuses middels een rectificatie in dezelfde post teruggenomen door het nieuwe verraad van Red Stab at Morning.

Het blijkt dat Red Stab at Morning mij excuses verschuldigd is.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Helaas valt het account nog verder door de mand.

Zelfs w74 wordt namelijk meegesleept in het rijk der leugens van Red Sky At Morning

47cb0149dbf6b3414d120b242d78f530.png


Vol trots laat hij zien hoe hij een berichtje mooi heeft kunnen photoshoppen.

Ik hoop op weldra excuses van dit account. Immers werk ik niet graag samen met zulke spelers?
 
Reactiescore
1.804
Wederom een dieptepunt. Is dit erger dan het falen van puntzak?

ik denk het wel
 
Reactiescore
166
Helaas valt het account nog verder door de mand.

Zelfs w74 wordt namelijk meegesleept in het rijk der leugens van Red Sky At Morning

47cb0149dbf6b3414d120b242d78f530.png


Vol trots laat hij zien hoe hij een berichtje mooi heeft kunnen photoshoppen.

Ik hoop op weldra excuses van dit account. Immers werk ik niet graag samen met zulke spelers?

Weet niet perse wat dit met Red sky te maken heeft maar dit gaat over mijn co op 74 die geregeld zijn edels met speer dood loopt op lege dorpen en de gelijkenis met dit rapport?
 
Reactiescore
1.647
Helaas valt het account nog verder door de mand.

Zelfs w74 wordt namelijk meegesleept in het rijk der leugens van Red Sky At Morning

47cb0149dbf6b3414d120b242d78f530.png


Vol trots laat hij zien hoe hij een berichtje mooi heeft kunnen photoshoppen.

Ik hoop op weldra excuses van dit account. Immers werk ik niet graag samen met zulke spelers?

Waarom ook een 10% vlag plaatsen op een leeg dorp xD Alleen daaruit weet je al dat het onzin is.
 
Reactiescore
421
Klopt Freazert. Dat heeft alles te maken met mijn barmhartige aard.

Dat Red Stab at Morning daar misbruik van denkt te kunnen maken met leugens en bedrog zegt uiteraard genoeg.
 
Reactiescore
122
Ik proef aan de inhoud van de nobele heer Rukurt dat het oude rijkdom van p0r! zich schuilhoudt onder de vlag van VFsnip en dat we dus kunnen concluderen dat Red Stab at Morning een 'nieuwe' .toontje is met zijn acht vazallen?
 
Bovenaan