Mijn woorden, aan p0r!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Met behulp van onze nieuwste aanwinst willen wij onze stempel nóg duidelijker op de wereld drukken. Het was dus ook meer dan logisch Dash in onze stam op te nemen, nu hij zich ook op deze wereld bewezen heeft.
Op zijn prestaties wens ik niet verder in te gaan, dat deze intern bekend zijn is voorlopig genoeg.

Gegroet,
Victus
 

DeletedUser

Guest
Ik val BQ niet aan, want ik vind ook dat hij het goed heeft gedaan. Ik zeg echter dat .Toontje een tikkie hypocriet bezig is als hij in superlatieven over BQ praat en over Patsers geen goed woord over heeft. Dus heb ik de accounts vergeleken en hem dit zo duidelijk gemaakt. Maar ondanks dat de cijfers hem tegenspreken meent hij dat hij gelijk heeft.

En Ik heb je argumenten, gebaseerd op absolute cijfers, weerlegd.

Victus zei:
Dit dus, al had ik Hardcore eigenlijk ook wel bij de toppers verwacht.

Waarom?

Victus zei:
Deze kreeg hij dus, dus heeft Patsers het spel gewoon slim gespeeld. Eens of oneens?
Het is niet dat Patsers internt wat hij maar kan internen, het is gewoon zo dat hij ook goede contacten had met Johnny en dat die dorpjes beter voor hem lagen. Een logische beslissing dus

Patsers internt wel degelijk alles wat er te internen vallen...
Hij gaat geen enkele intern uit de weg!

Victus zei:
Ach, als er 2 goede spelers naast elkaar starten, dan zal er 1 een enkeltje rim krijgen. Dat de ene wint door geluk, wil niet zeggen dat de andere slecht is (of dat de winnaar slecht is).

Ze hebben alleszins nog niet veel blijk van kunde gegeven op W26... Tenzij p0r! leden internen nu ook al als kunst gaan beschouwen? Men weet immers nooit met jullie "geavanceerde speltactieken".

Victus zei:
Jij ziet hem misschien als vluchter, ik beschouw het als inzicht. Hij had immers al langer door dat Sir! in zijn huidige vorm niet veel langer zou bestaan en handelde hiernaar.
.Pizza Chicken Kebab. had echter meer tijd nodig om dit in te zien. (dit is trouwens geen verwijt, slechts een voorbeeld waarvan ik zo uit mn hoofd nog weet dat in Sir! zat en nu in CoVa)
Is Le Miserable dan een vluchter, of iemand met meer inzicht en een betere toekomstvisie dan PCK?

Le Miserable maakte dan niet éénmaal, maar tweemaal de fout om Sir! te joinen. Als Ik Le Miserable nog eens zie zal Ik hem over het welbekende spreekwoord "Een ezel stoot zich niet tweemaal aan dezelfde steen." vertellen.

Wel, het ziet er alleszins niet rooskleurig uit voor Le Miserable als ik z'n account nu bekijk... Gisteren nog een dorpje zie ik. Speelt M. niet meer?
 

DeletedUser24056

Guest
Haha, welke houding ga je nu aan moeten nemen Toontje?
Tactisch natuurlijk weer enorm sterk van ons. Patsers in CoVa plaatsen om de onderlinge spanningen tussen jouw held en hetgeen van P0r is te verenigen. Denk daar maar eens over na. De uitwerking hiervan zal tegen de tijd dat het daar is wel duidelijk worden. Daar mag jij nog even over piekeren, maar dat het tactisch sterk is is onbetwist.

Overigens heeft heel W26 er weer een nieuwe angstgegner bij, sinds Dashba in P0r! is opgenomen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser31869

Guest
Ik vind het toch wel knap hoor, p0r! zijn gewoon allemaal noobs/niet serieuze spelers die het toch maar mooi weten te verbloemen door het tactiek te noemen.
Respect...
 

DeletedUser

Guest
Laten we het vooral daarop houden, dan kan het alleen maar harder tegenvallen ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het toch wel knap hoor, p0r! zijn gewoon allemaal noobs/niet serieuze spelers die het toch maar mooi weten te verbloemen door het tactiek te noemen.
Respect...

een wereld duurt langer dan 2 maanden. wacht af en misschien raak je nog verbaast.
 

DeletedUser

Guest
28.04.
00:50 De stam Sir! was verslagen.

We Are VICTORIOUS!

Na lange gevechten is het P0r! gelukt, Sir! is compleet weggevaagd!
Hoera! Hoera! Hoera!

Details Bondgenoot Awesome and Rich
Vijand Like a Sir!
Titel Echte mannen
Start op 14.03. om 20:30:08 uur
Einde op 28.04. om 00:50:23 uur
Duur 44 dagen 3:20:15
Forumthread
Verklaring Echte mannen doen niet cool, maar ZIJN cool.






ps, jullie zijn dat niet

Rang Naam Stam Veroverde dorpen Verloren dorpen Verslagen tegenstanders als aanvaller Verslagen tegenstanders als verdediger
1 Patsers FTW CoVa 6 0 183 0
2 klaus-trofobie P0r! 1 0 25.002 2.162
3 Johnny English Sir! 0 6 0 779
4 I.M.Boring (verwijderd) (opgeheven) 0 1 109 26.041

Zo kan je ook wel zeggen dat CoVa is verslagen, dit zijn slechts laffe ex Sir! leden die P0r! niet aandurfden

HOERA VOOR P0R!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Excuses, was niet mijn bedoeling de discussie te sluiten. Raar...
 

DeletedUser

Guest
Dubbelpost! :D

Nee in principe kun je dit topic wel sluiten denk ik zo, het zal inmiddels wel bij iedereen duidelijk zijn dat de slag om deze wereld al gestreden is
 

DeletedUser

Guest
Dubbelpost! :D

Nee in principe kun je dit topic wel sluiten denk ik zo, het zal inmiddels wel bij iedereen duidelijk zijn dat de slag om deze wereld al gestreden is

Om te bumpen, zodat het duidelijk was dat ie weer open was. :)

Maar oke, slotje. Op naar de volgende oorlog, P0R!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan