Mijn grootste blunder

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser51839

Guest
Mijn grootste blunder...

Mijn grootste blunder op deze wereld was een serieuze blunder.

Dit begon bij het leaven van Faith om samen met ITSW18, ESFR, BOB en Liqui door te gaan zonder het falende gedeelte Faith leden.

Hierdoor onstond er een fusie met Hippo. Toen waren de touwtjes in handen van Lance (Nurse) en ik die Wouter als leider probeerde sturen en Roald van MLV die de gesprekken begon.

De Fusie was een succes en heb er veel moeite in gestoken achter schermen. Geen leider toch had ik leidersrechten tot ik mijn break nam wegens privé redenen. In die tijd probeerde ik ook geschillen in het Hippo gedeelte (want oud-Faith had dit niet) op te lossen. Voorbeeld: Lance Vs. Michael (aapsel) waarin Michael geen gehoor kreeg heb ik rustig zijn verhaal ter ore gelaten en de geschillen proberen los te laten.

Hoewel dit succesvol verhaal een droom lijkt voor velen is het voor mij een nachtmerrie.

BG MLV rekruteerd spelers als Louisiana die bij mij en nog andere geen greintje respect kregen, laat staan gunden. toch heb ik onze BG zelfs gejoind omdat ik juist hen hielp door ons overwicht. Dag in dag uit sotnd al mijn def aan alle fronten zonder mokken of zeuren, heb altijd clears willen doneren. Dat andere het tegendeel wilden beweren is omdat ik geen clears anderhalve week ver wilde laten sturen als het 3 dagen ver kon ook. Mijn farmen was gekend binnen Juvy!. IAP the farmfreak. Helaas verging dit in de laatste maanden.

En toch lijkt het nog een goed scenario tot je op een dag met 250 edels zit en geen kant opgerakt binnen je edelrichting door gebrek aan druk van je buren. je activiteit slaat je parten en na verschillende hulpkreten besluit je toch de fusie aan te gaan met een oud mb die niet onder Juvy staat die inmiddels Defect werd. Krijg je bakken kritiek van spelers die niets van de situatie afweten. Zonder enige vorm van onderling overleg word je openlijk aangevallen door mensen die hun spiegelbeeld wss laten omkopen. Dan ben je hysterisch en leave je de stam. Dan koel je af en bied je jou excuses aan.

Dan komt die reactie:

[23:02:08] Roald:Wij zijn in de luxe positie om je niet terug te HOEVEN nemen, het is een keuze. Als we je graag terug willen, laten we dat wel weten.
[23:02:16] Roald: Tot zover,


Geef je al die tijd alles voor je stam, word je enkel gezien als een versleten object.

Edit: Zowel Aapsel moet niet zeuren hij was zelf in fout gegaan om openlijk mij aan te vallen. Alsook Roald moet niet komen met redens etc, de jongen kreeg hoogstpersoonlijk genoeg van mij.

Wil echt eens weten wie me niet in Defect terug wilt, wie durft er openlijk voor uitkomen zelfs?

Liqui durfde het althans niet, excsuses aanbieden en aanpappen en achte rmijn rug proberen mij te targetten binnen Defect. Wil graag eens weten wie er echt tegen mij is. Als 2/3 tegen mij is ga ik liever delete dan de w te eindigen.

Einde post, laatste openlijk beklag.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Beste Tyron,

Afgelopen weken heb ik dit forum niet gelezen, maar ik ken je langer dan vandaag en verwachtte al zo een post. Ik ga er niet teveel woorden aan vuil maken, immers is dit gesprek al meermaals gevoerd en heb je al eerder een impulsieve af post gemaakt. Deze post is weeral gebaseerd op frustraties. Graag benadruk ik, dat ik in dit stadium niet eens Defect meer hoef te verantwoorden en dus weinig moeite zal stoppen om de discussie die jij tracht te starten, te winnen.

Je hebt tijd gestoken in je stammen, net zoals vele anderen. Ergens tijd in steken, is een keuze. Michael en ik zijn leiding van Defect. Nu kiezen wij ervoor om tijd te steken in Defect. Desalniettemin heb ik weinig zin om uren tijd te steken in gezeur van jou, omdat je op je teentjes bent getrapt toen je wat kritiek kreeg. Jij was zo verontwaardigd dat je de stam hebt verlaten. Binnen no-time hoopte je al terug te komen, ookal ontkende je dit. Vanavond heb je weeral subtiel gevraagd of je terug kon komen. ''ik hoor in defect, dat weten jullie beide''.

Hierop heb ik je gezegd dat jij wel vaker onheil hebt veroorzaakt en dat dit de zoveelste keer is dat accounts het flikken. En ja, Defect bevind zich in een luxe positie. Niemand is meer een bedreiging, en er kan geen onverwachte wending meer plaats vinden. Wij hebben dus de keuze of wij spelers die zomaar verlaten en later terug komen met hangende pootjes te weigeren. Een ex stamgenoot van je startte in de chat een discussie, waarin hij beweerde dat je terug moest met als argument de procenten. Na een korte discussie bleek al dat er wel meerdere spelers jouw komst niet als positief zien. Ik heb desbetreffende ex stamgenoot gezegd dat het ieder vrij staat om op ons Defect forum een topicje te starten om te kijken hoe men er over denkt mocht dit positief uitpakken kunnen michael en ik ons er over buigen. Toch wilde hij niet ingame een topic maken.

Ik denk dat je dit topic heb gemaakt om even je gal uit te spuwen, en daarnaast Michael en mij in kwaad daglicht te zetten. Nu kan ik je melden, daar zijn we niet bepaald gevoelig voor. Wel of geen tyron bij de wereldwinst, het maakt geen enkel verschil. Het kost maar liefst 2 weken om jouw aantal punten bij elkaar te edelen. 2 weken op een maand of 8 is niets. Daarbij zijn er nog zat andere mogelijke rekruten mocht het zover komen. Je bevind je dus niet in de positie dat wij jou nodig hebben. En dit soort dingen en hiervoor indirect vragen en bij een afwijzing zeggen dat je helemaal niet terug wilde, helpen niet bepaald mee. Verder statements als ''dan help ik defect ook nergens meer mee'' zien ook gewoon lachwekkend. Het maakt allemaal geen bal meer uit.

Ik ben blij dat je je eigen verleden op wereld 38 geweldig hebt gevonden, neem het mee in je rugzak voor volgende werelden. Meer woorden ga ik hier niet aan vuil maken. Het ga je goed Tyron.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan