- Reactiescore
- 168
ik coGezellig.
Met de comeback van deze gigant kan ik natuurlijk niet achterblijven!
ik coGezellig.
Met de comeback van deze gigant kan ik natuurlijk niet achterblijven!
![]()
Ik weet niet hoeveel serieuzer je nu precies speelt, maar ik heb hier de tijd/energie ook niet voor.
ik zal wederom starten met @Conceived by Communism en @Roald97 op CbC maar dit keer zal @lord-toms de start voor ons doen
Mn eerste post sinds de laatste clash, verbazingwekkend dat mensen zoals jij hier nog steeds actief zijn Joa haha.
#trots hoor, hoe lang hou je het al vol, een maand? Hoop dat het iedereen gelukt is, maar dat zal vast niet..Hahah ingame niet, gelukkig. Tis zelfs mij gelukt!
Geen idee meer zelfs, denk richting een halfjaar. Maar gelukkig geen trigger om nog terug te komen.#trots hoor, hoe lang hou je het al vol, een maand? Hoop dat het iedereen gelukt is, maar dat zal vast niet..
Nou wereld 93 starten dan maar? ;pGeen idee meer zelfs, denk richting een halfjaar. Maar gelukkig geen trigger om nog terug te komen.
potverdorie wie is er nou weer een wereld gestart smh
Ik zal wederom als mb de stam joinenik zal wederom starten met @Conceived by Communism en @Roald97 op CbC maar dit keer zal @lord-toms de start voor ons doen
Ging de vorige keer ook goedIk zal wederom als mb de stam joinen![]()
bouw je dorp is wat meer uit sgatpotverdorie wie is er nou weer een wereld gestart smh
Helemaal locolocoooGekke drukte hier op het forum.