Mijn 2500e post

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Deleted User - 487871837

Guest
Dag mede forumgangers,

Alsof het zo had moeten zijn is dit de week van de mijlpalen geweest.
Zo haalde ik de 500e like, bestond mijn account een half jaar en nu is het zover, mijn 2500e post.

Ik heb eigenlijk geen idee waar ik heen wil met dit topic, maar ik ben lekker aan het uitstellen dus dan moet je toch wat verzinnen he.

Ik ben eerlijk gezegd vergeten waarom ik nu dit forum joinde, maar ik denk dat het te maken had met GA lijstjes op het wereld 48 topic. Al snel was ik hier amper weg te slaan en kreeg ik al de bijnaam spamkonijn. Persoonlijk vind ik dat zelf wel meevallen, met een gemiddelde van 13.5 posts per dag. Het kan veel erger! Overigens geef ik daar WvW speed potjes de schuld van, want daardoor schiet die postcount omhoog! (@Jo Han, geweldige tip!) Maar, aan elk mooi verhaal zit ook een duistere keerzijde, want al snel stond ik bekend als de inhoudsloze spammer van het 51 AF! Paniek! Ik besloot me eens buiten de wereldfora te begeven, in de grote wereld van de VF'ers en de spelgangers, evenals de mensen die kritiek uitten op tw in de meest uitgebreide topics die je maar kon verzinnen. Zo opende ik m'n eerste topic over boosters in TW - een topic wat nog steeds leeft <3 - en reageerde ik hier en daar op wat domme topics met wat zinloze posts.

Alles ging bergafwaarts met m'n vrije tijd toen ik begon met WvW en het VF begon te lezen en mensen zoals @sander14 en @itsARTificial ontmoette. Hele fijne gasten, maar skypen met ze kost enorm veel tijd! Recent is ook @firedrakan hier schuldig aan bevonden, dus heb ik eigenlijk geen tijd meer over. Zeker niet nu ik ook discussies moet voeren met Johanneke de forum mod over geloof en abortus en moet meelezen met gesprekken tussen diezelfde mod en dirkje terwijl ze het hebben over tijd, 4d oppervlaktes en nog veel meer. Daar ging weer een goede nachtrust.

Maar eigenlijk ben ik wel blij met dit hele forum, aangezien het toch een gat vult in m'n miserabele leventje wat alleen maar draait om werk en verantwoordelijkheden ontwijken, aangezien het gros hier me toch dagelijks goed aan het lachen krijgt.

Ik zou zeggen op naar de volgende 2500 en bedankt voor de lol

PS: please pest me niet met alle domme topics die ik maak

PPS: pls
 
Reactiescore
1.468
met een gemiddelde van 13.5 posts per dag.
Dat haalt zelfs @firedrakan niet

Alles ging bergafwaarts met m'n vrije tijd toen ik begon met WvW en het VF begon te lezen
Iets zegt me dat ik straks ook geen vrije tijd meer heb :p

al snel stond ik bekend als de inhoudsloze spammer van het 51 AF
En daar ging dus mijn vrije tijd

Zeker niet nu ik ook discussies moet voeren met Johanneke de forum mod over geloof en abortus en moet meelezen met gesprekken tussen diezelfde mod en dirkje terwijl ze het hebben over tijd, 4d oppervlaktes en nog veel meer. Daar ging weer een goede nachtrust.
Je leven is niet compleet zonder kennis van 3D ruimte op een 4D oppervlak (rock)

Maar eigenlijk ben ik wel blij met dit hele forum, aangezien het toch een gat vult in m'n miserabele leventje wat alleen maar draait om werk en verantwoordelijkheden ontwijken, aangezien het gros hier me toch dagelijks goed aan het lachen krijgt.
Denk dat meer VF'ers (en ook mods) dat hebben :D


PS: please pest me niet met alle domme topics die ik maak
Ps: Dit is een dom topic
Pps: still luv u <3
 

DeletedUser72524

Guest
De gesprekken tussen rebecca en ik zijn gewoon alledaags, niet ik die mijn liefde voor haar verklaar en word afgewezen. Keer op keer

Zoals ons gesprek:(, ik die mijn liefde constant voor jou verklaar en constant door jou wordt afgewezen:(
 

DeletedUser76153

Guest
Thanks voor de so aa mattie <3
Wat ik spijtig vind is dat je het AF zo laat gevonden hebt, want ik denk dat je AH zou overstrijden met je gespem :D :D
 

DeletedUser61134

Guest
Kreeg recent ook al complimenten van Inge :eek:
Zou haast gaan denken dat ik een vriendelijk persoon ben :oops:
 
Bovenaan