Mijlpalen

DeletedUser

Guest
ik zal nog snel voor 20u iets in elkaar kloppen voor tww, om aan de ex- W14 spelers te vragen voor mijlpalen:)
 
Reactiescore
974
Reactiescore
974

DeletedUser

Guest
hmm ik moet er toch nog wel een paar weten:p nummer 1 500k was Halve haan(weet ik bijna zeker)? 2 Krakmans 3. r0egner? was toen toch zijn interntijd...(of Primetime)

50mil Stammen:

1. Eternity
2. .Serve
3. Secur?

eerste stam met 10mil

T2G dacht ik...
en APC zit daar ook nog bij de top 3
en Tasty denk ik... welke volgorde weet ik niet:s
 

DeletedUser36068

Guest
Heeft APC dan zo hoog gestaan? Ik weet nog dat ik hun had afgewezen toen ze niet eens top10 stonden (100% zeker weet ik dit eigenlijk niet). Ik had ca. 150k puntjes.
 

DeletedUser

Guest
Heeft APC dan zo hoog gestaan? Ik weet nog dat ik hun had afgewezen toen ze niet eens top10 stonden (100% zeker weet ik dit eigenlijk niet). Ik had ca. 150k puntjes.

APC stond nog top 3 met 11 mil... voor hun fusie met .Serve dat weet ik bijna zeker:p zat zelf toen in P.E.
 

DeletedUser36068

Guest
APC stond nog top 3 met 11 mil... voor hun fusie met .Serve dat weet ik bijna zeker:p zat zelf toen in P.E.

:eek:

Nouja, ik ga hier geen discussie over maken, zou best kunnen.. Maar ik dacht dat het anders was :S

Maarja, allemaal al zo lang geleden.. -,-
 

DeletedUser

Guest
:eek:

Nouja, ik ga hier geen discussie over maken, zou best kunnen.. Maar ik dacht dat het anders was :S

Maarja, allemaal al zo lang geleden.. -,-

APC lag onder me;) dus kende ze wel:p ik was toen nog klein en hun leden groot:p
 

DeletedUser

Guest
Stammen 1ste met 100.000.000 verslagen tegenstanders ODD

1.Bad Ch@os Knights 2. Hittieten

de rest weet ik niet
 

DeletedUser

Guest
zouden er nog mensen met screenshots zijn van vroeger? ik heb er wel een paar maar ik geloof niet dat ik de core mee had aangezien C36-37 semi-rim is
 

DeletedUser

Guest
Ik mis hier nog twee Mijlpalen;

-kortste oorlog
-langst oorlog
 

DeletedUser

Guest
Nieuwe mijlpaal:

Verbannen van het AF: Jurijn - Krakje.

Dan heb je het toch flink verknalt.:cool:
 
Reactiescore
974
Ik voorspel toch wel dat de 2de spekky word ^^

Ga trouwens kijken of er weer wat nieuwe mijlpalen zijn behaald, al tijdje niet geupdate.
 
Bovenaan