Mijlpalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
D'r zijn al redelijk volwassen clears hoor, moet je jezelf niet in vergissen. Maar die rushen meestal niet meteen naar AH.

Idd, degene die de edelman heeft die zal wel geen extreem grote clear hebben me dunkt :p
 

DeletedUser48278

Guest
D'r zijn al redelijk volwassen clears hoor, moet je jezelf niet in vergissen. Maar die rushen meestal niet meteen naar AH.

Het ligt eraan wat voor jou de definitie van volwassen clear is. Je kunt 1500 lc en 2000 bijl volwassen noemen, maar ik vind dat een volwassen clear wel aan de 2,2k+ lc en 3k bijl moeten zitten.
 

DeletedUser

Guest
Het ligt eraan wat voor jou de definitie van volwassen clear is. Je kunt 1500 lc en 2000 bijl volwassen noemen, maar ik vind dat een volwassen clear wel aan de 2,2k+ lc en 3k bijl moeten zitten.

tegen de tijd dat mensen met veel troepen edelman(nen) hebben zullen ze wel rond dit aantal zitten lijkt me.
 

DeletedUser

Guest
Dat lijkt mij ook, maar om nu al edel te hebben moet je hebben gerushed en dan blijven de troepen hangen.
 

DeletedUser67848

Guest
Het kan je meevallen hij loopt met z'n eerste dorpje ook nog aardig op lijn;) en lekker wat def.
 

DeletedUser

Guest
Naja ik zou toch op z'n minst een 1300-1500 puntendorpje willen ipv een 800 pnt :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan