Mijlpalen wereld 2

DeletedUser

Guest
Mark gefeliciteerd met het halen van de 1 miljard OD :D

Verslagen tegenstanders

Als aanvaller Als verdediger Totaal
Rang Naam Verslagen
1 mark1988 [-DoW-] 1.004,33 Mio.
 

DeletedUser

Guest
Re: 1 miljard

Hebben jullie geen mijlpaal topic?
Anders dopen we deze om namelijk :)
 

DeletedUser

Guest
Re: 1 miljard

Ik kon geen mijlpaal topic ontdekken idd en ik vond het toch wel bijz genoeg voor een apart topic :)
 
Reactiescore
4
Gefeliceerd:p..
jammergenoeg ben je niet 1e op HEEL TW anders waren het 2 mijl;palen xD
 

DeletedUser

Guest
Gefeliciteerd Mark!

Ook jij Nanda, want jij hebt Mark destijds toch altijd geholpen :)
 

DeletedUser

Guest
Kom kom, niet treuren, iedereen weet dat alles draait rond w2 op .nl :D

Dus Feli Mark! :D
 

DeletedUser1863

Guest
Nanda en Mark

Ik denk in 1 woord: respect

als verdediger
mark1988 [-DoW-] 822,42 Mio.

Waar menig speler al lang de handdoek in de ring had gegooid en voor safe gaan. Doen jullie daar niet aan mee!

Zou je inzicht kunnen geven voor de lezers onder ons, wie (speler of stam) daar voornamelijk voor gezorgd heeft ^^

groeten corne
 
Reactiescore
3
Nanda en Mark

Ik denk in 1 woord: respect

als verdediger
mark1988 [-DoW-] 822,42 Mio.

Waar menig speler al lang de handdoek in de ring had gegooid en voor safe gaan. Doen jullie daar niet aan mee!

Zou je inzicht kunnen geven voor de lezers onder ons, wie (speler of stam) daar voornamelijk voor gezorgd heeft ^^

groeten corne


Dankje corne! :)

Wie dat waren is een hele lijst :p grofweg:

0-40 mio : periode dat ik nog tegen Ants+Order vocht : Pderks,opa duck, destructo, doebe.nl, r0nin, tja.., eende, douglas etc.
40-60 mio: periode dat ik leider was van Ants: lange periode maar weinig ODD opgedaan door veilige ligging, geen speciale vijand
60 mio -100 : periode UN, doordat ik na k50/60 gesprongen was, werd ik een leuk doelwit: KH en met name Cristiano Ronaldo en daarnaast Venom/douglas.
100 - 635 mio : -DoW- periode: zelfde personen die doorgingen en daar kwamen steeds meer KH'ers bij en af en toe wat verdwaalde TBR'ers :p
635 - 825 : 2011, KH lekker liggen opstoken omdat ik de 1 miljard OD wilde halen, en toen in 1 maand bijna 200 mio gestegen.

KH heeft dus verweg het meeste gedaan.
Meeste incommings totaal gezien zal ongetwijfeld douglas zijn, maar daar wordt in verhouding maar weinig van geblock dus weinig odd.
De speler die me aan meeste odd heeft geholpen zijn wss zottevos/jordyken, sturen nooit extreem veel, maar zijn afgelopen jaren bijna altijd aanwezig bij hun massa's

zottevos + masterz0r zijn dan ook de gezelligste vijanden :D
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3
hmm had in notities die 343 keer opgeschreven. d8 serieus dat het van het moment was dat ik UN leafde...
maar blijkbaar niet juist.

massive heeft zown 100-150 mio gehaald daarvan. rest is dus van mij :eek:

dus aan einde UN had ik blijkbaar 'maar' 100 mio :p

laatste 500 dagen dus gemiddeld 75 aanvallen geblockd, per dag :cool:
 

DeletedUser

Guest
Verslagen tegenstanders

Als aanvaller Als verdediger Totaal
Rang Naam Verslagen
1 mark1988 [-DoW-] 232,03 Mio.
2 MAS MAD [_TBR_] 230,65 Mio.
3 Dietrix [_TBR_] 229,17 Mio.


Jaja MM voorbij :D goed gedaan Mark!!!
 

DeletedUser974

Guest
op 1 bij ODA en ODD, wat een held :D

Komt wss doordat hij een sterke stam achter zich heeft staan, dat speelt toch een stuk lekkerder he.. ^^
 
Reactiescore
3
KH willen jullie aub de aanvallen van Mark dodgen? :D
lol, breng ze niet op verkeerde ideeën hé ! ;)

op 1 bij ODA en ODD, wat een held :D

Komt wss doordat hij een sterke stam achter zich heeft staan, dat speelt toch een stuk lekkerder he.. ^^

haha sterke en actieve stam achter me is idd een erg prettig gevoel. Zijn niet veel stammen die kunnen zeggen dat 66% (over)-actief is :D

Vooral laatste maand gaat het erg lekker, 25mio oda gestegen in 30 dagen en dat gaat nog iets meer worden :) 30 zou een leuke grens zijn, volgens mij was 20 nog nooit behaald.

Met als hoogtepunt natuurlijk gister :cool:
4 v/d 5 awards op 1 dag ( helaas had 1 van mijn doelwitten die van verdediger:mad: ) en vooral de oda nr.1 overname! :D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
lol, breng ze niet op verkeerde ideeën hé ! ;)



haha sterke en actieve stam achter me is idd een erg prettig gevoel. Zijn niet veel stammen die kunnen zeggen dat 66% (over)-actief is :D

Vooral laatste maand gaat het erg lekker, 25mio oda gestegen in 30 dagen en dat gaat nog iets meer worden :) 30 zou een leuke grens zijn, volgens mij was 20 nog nooit behaald.

Met als hoogtepunt natuurlijk gister :cool:
4 v/d 5 awards op 1 dag ( helaas had 1 van mijn doelwitten die van verdediger:mad: ) en vooral de oda nr.1 overname! :D


Scheelt een heleboel heh zo zonder lastige vrouw op je acc (6) :D
 
Bovenaan