Mijlpalen W32

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
5.575
Bedankt.
 

Deleted User - 487957951

Guest
Idd eerste 1 mil farmed is toch wel een mijlpaal :s
 

DeletedUser

Guest
hard zijn, en ik zou zeggen maak er 3 van en je krijgt je mijlpaal :p alle goede dingen bestaan uit 3, en de mods zullen altijd wel een reden vinden om je te bannen hoor :(
 

DeletedUser

Guest
Als je echt voor altijd geband wordt op dat accountje zul je vast wel wat verkeerd gedaan hebben. Of je hebt totaal geen overtuigingskracht om het terug te draaien.
 

DeletedUser

Guest
Er was iets gedaan op een andere wereld (daar speelde ik ander account)
En hij werd daar gebanned, maar Tw team had totaal niet aangegeven dat het account van het spel uitgesloten zou worden.
Dus dachten ze, we laten ze eerst even w32 een hoop PP in steken, en dan gaan we ze uitsluiten :rolleyes:
 

DeletedUser68950

Guest
Er was iets gedaan op een andere wereld (daar speelde ik ander account)
En hij werd daar gebanned, maar Tw team had totaal niet aangegeven dat het account van het spel uitgesloten zou worden.
Dus dachten ze, we laten ze eerst even w32 een hoop PP in steken, en dan gaan we ze uitsluiten :rolleyes:
Kap met je gejank... irritant, nutteloos en je profileert je als een idioot!
 

DeletedUser

Guest
hoort bij functie forom mod zou ik denken? staat immers als topic op een forum? :cool:
 
Reactiescore
2
Dit wordt echt 0,0 bijgehouden :p
Jep en zo zit dat ook bij de fora's van andere werelden.

Leuk topic, daar niet van maar er moet wel iemand zijn die dit up to date houdt.
Wat niet het geval is.

@topicstarter: Als topicstarter moet je ook wel de verantwoordelijkheid nemen om dit te doen en niet: ik ga dat topic is openen om er niks aan te doen. Met zo'n instelling had je dit topic gewoon niet moeten openen.
 

DeletedUser68300

Guest
Ik wil het best bijhouden maar dan moeten jullie helpen als er dingen zijn;)
 
Reactiescore
31

hoort bij functie forom mod zou ik denken? staat immers als topic op een forum? :cool:

Als ik de tijd er voor had zou ik dat graag gedaan hebben.
Echter dat heb ik niet, en het stond niet in mijn taakomschrijving:p

@Ordinary speculation als je het wilt mag je het bijhouden(maak maar een nieuw topic aan dan), ik denk dat de rest van de mensen je graag zouden willen helpen. :)
Ik houd het topic wel schoon voor je.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan