Mijlpalen w31

DeletedUser

Guest
Ja haha , omdat jij erover begon en geen gelijk hebt :D ?

Nee je hebt helemaal geen gelijk, maar dit is gewoon een zinloze discussie. Je hebt gewoon een kleine afgunst op ons account en dat is begonnen toen we die award inpikten. Verder valt daar niet over te discussiëren.
 
Reactiescore
4
Nee je hebt helemaal geen gelijk, maar dit is gewoon een zinloze discussie. Je hebt gewoon een kleine afgunst op ons account en dat is begonnen toen we die award inpikten. Verder valt daar niet over te discussiëren.

Heb alsnog gelijk ;)
Heb afgelopen tijd niets slechts over jullie en je bbedelen enz gezegd ofwel soms ? ;)
Behalve nu ;)

Klopt,Bedank Marijn daar maar voor ;) zeker de manier waarop..
Jij brengt er weel leven in niet ik he ;)
 

DeletedUser

Guest
Heb alsnog gelijk ;)
Heb afgelopen tijd niets slechts over jullie en je bbedelen enz gezegd ofwel soms ? ;)
Behalve nu ;)

Klopt,Bedank Marijn daar maar voor ;) zeker de manier waarop..
Jij brengt er weel leven in niet ik he ;)

En met een top 10 account te fuseren slaat ergens op? Wat heeft jouw rang 1 positie dan te zeggen over je skills? Als je 10 keer zo groot bent dan al die spelers die je nu edelt kan iedereen het wel..
 

DeletedUser

Guest
Crazybertje was 3e met 250k hoor dus tis niet dat alles te danken is aan die fusie...:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Heb alsnog gelijk ;)
Heb afgelopen tijd niets slechts over jullie en je bbedelen enz gezegd ofwel soms ? ;)
Behalve nu ;)


Klopt,Bedank Marijn daar maar voor ;) zeker de manier waarop..
Jij brengt er weel leven in niet ik he ;)

Nee dat klopt, maar dat was enkel omdat je de kans er niet toe had. Ik zet ff 3 dagawards op het forum en dan hoor ik je wel weer he.
 
Reactiescore
4
Nee dat klopt, maar dat was enkel omdat je de kans er niet toe had. Ik zet ff 3 dagawards op het forum en dan hoor ik je wel weer he.

Hadden de kans wel degelijk , wilde alleen niet zoals marijn wel opeens wou door bbs te edelen die award te halen ;)
Wat wil je nou dat ik zeg ? lolz.

En met een top 10 account te fuseren slaat ergens op? Wat heeft jouw rang 1 positie dan te zeggen over je skills? Als je 10 keer zo groot bent dan al die spelers die je nu edelt kan iedereen het wel..

Uhm , activiteit ophogen ;)
En een buur die inactief is zou ook niet hebben geholpen of wel ? :)
Zeg jij het maar ..
So ? moet ook gebeuren voor het cluster ;) en de grotere komen vanzelf aan de beurt :), dus jij edelt als je onze grootte hebt enkel evengrote spelers ??? en laat de kleinere die in de weg liggen doormodderen ?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
En met een top 10 account te fuseren slaat ergens op? Wat heeft jouw rang 1 positie dan te zeggen over je skills? Als je 10 keer zo groot bent dan al die spelers die je nu edelt kan iedereen het wel..

Conclusie: de perfecte rang 1 heeft #1 ODA, weigert frontdorpjes te internen en speelt 20 minuten per dag. :rolleyes:
 

DeletedUser34283

Guest
Toch staat er maar 1 persoon op nr 1. Verdiend of niet boeit niet lijkt me. Rang 1 is een prestatie.
 

DeletedUser

Guest
En met een top 10 account te fuseren slaat ergens op? Wat heeft jouw rang 1 positie dan te zeggen over je skills? Als je 10 keer zo groot bent dan al die spelers die je nu edelt kan iedereen het wel..

Als je 10x zo groot bent dan de spelers om je heen kan niet iedereen het.
Je zit ook nog wel met moraal hé? Ooit aan gedacht?
In dat geval is het een kwestie van je clears goed te gebruiken en tactisch te gaan spelen.
Als je dat niet doet dan kan zelfs een grote speler nog verliezen van een kleine speler ;)
 

DeletedUser

Guest
Hadden de kans wel degelijk , wilde alleen niet zoals marijn wel opeens wou door bbs te edelen die award te halen ;)
Wat wil je nou dat ik zeg ? lolz.

Serieus, ik geef jou gelijk, want dit slaat echt nergens meer op :D.
 
Reactiescore
4
Serieus, ik geef jou gelijk, want dit slaat echt nergens meer op :D.

de kans op die 100dorpen award hadden we wel degelijk ;)
grote kans zelfs, tot M. barbarendorpen begon te edelen in rap tempo..
en ja ik begin erover omdat jij zei dat ik jullie weer afzeek..
 

DeletedUser

Guest
de kans op die 100dorpen award hadden we wel degelijk ;)
grote kans zelfs, tot M. barbarendorpen begon te edelen in rap tempo..
en ja ik begin erover omdat jij zei dat ik jullie weer afzeek..

Ja, jullie hadden zeker de kans daarop, maar ik denk dat je één van men voorgaande posts verkeerd geïnterpreteerd hebt, want ik had het niet op die manier bedoeld.

Nee dat klopt, maar dat was enkel omdat je de kans er niet toe had. Ik zet ff 3 dagawards op het forum en dan hoor ik je wel weer he.

Met het vetgedrukte stukje bedoelde ik dat jij de kans niet had om ons account af te kraken. Hoop dat dit nu duidelijk is.
 
Reactiescore
4
Ja, jullie hadden zeker de kans daarop, maar ik denk dat je één van men voorgaande posts verkeerd geïnterpreteerd hebt, want ik had het niet op die manier bedoeld.



Met het vetgedrukte stukje bedoelde ik dat jij de kans niet had om ons account af te kraken. Hoop dat dit nu duidelijk is.

Waarom zou ik jullie afkraken ? tell meh..
Verleden is verleden , mij hoor je er nietmeer over ;)
 
Bovenaan