Mijlpalen w31

DeletedUser33379

Guest
eerste met

Rover van de dag
vandaag heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (1.000.108 grondstoffen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen

op 1 dag 1 miljoen ;)
 

DeletedUser

Guest
Wie zegt dat? Misschien is er wel iemand die eerder één miljoen farmde :p.

+

Het gaat erom wie om 0.00 het meeste heeft hé, niet nu :D
 

DeletedUser68300

Guest
eerste met

Rover van de dag
vandaag heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (1.000.108 grondstoffen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen

op 1 dag 1 miljoen ;)

aardig bruut:p
 

DeletedUser

Guest
Bring it on :cool:

Rover van de dag
vandaag heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (1.052.524 grondstoffen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!

EDIT: Oja weet niet wie de plunderaar heeft maar je mag best stoppen met no-life 100 aanvallen per mninuut sturen, inmiddels sta ik 600 aanvallen achter dus dat haal ik niet meer in :(
 

DeletedUser33379

Guest
Bring it on :cool:

Rover van de dag
vandaag heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (1.052.524 grondstoffen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!

EDIT: Oja weet niet wie de plunderaar heeft maar je mag best stoppen met no-life 100 aanvallen per mninuut sturen, inmiddels sta ik 600 aanvallen achter dus dat haal ik niet meer in :(

microfarm noobje
 

DeletedUser

Guest
Bring it on :cool:

Rover van de dag
vandaag heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (1.052.524 grondstoffen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!

EDIT: Oja weet niet wie de plunderaar heeft maar je mag best stoppen met no-life 100 aanvallen per mninuut sturen, inmiddels sta ik 600 aanvallen achter dus dat haal ik niet meer in :(

Jammer, we lopen nipt achter maar hij is je gegund;).
 

DeletedUser

Guest
Gefeliciteerd vandaag met de Rover, wizze, maar wat een gruwelijk spannende strijd weer tussen twee Dunno leden :D (Niet mezelf ik pak em vandaag weer hopelijk :D)
 

DeletedUser64517

Guest
Lukt me toch niet.
Je mag wel een poging wagen om mij te farmen!
 

DeletedUser

Guest
Gefeliciteerd vandaag met de Rover, wizze, maar wat een gruwelijk spannende strijd weer tussen twee Dunno leden :D (Niet mezelf ik pak em vandaag weer hopelijk :D)

Was letterlijk 1.161 GS verschil om 00:00. Moet de meest spannende rover geweest zijn die ik ooit heb meegemaakt. ;)
Maar ik moet mijn stamgenoot feliciteren op een mooie poging, ik had echt schrik mijn eerste rover award mis te lopen. :D
 

DeletedUser

Guest
Zo ziekelijk irritant van die mensen die opeens 500 aanvallen in 5 minuten oid hebben en dat elke keer weer, waardoor je die plunderaar met normaal farmen nooit kunt halen. :eek::eek::eek::eek:
 
Bovenaan