Mijlpalen w31

DeletedUser

Guest
Zou ik dan zo brutaal mogen zijn om de vraag te stellen waarom jullie de 6000p dorpjes hebben gepakt i.p.v. 9000p dorpjes? Internen kan in sommige gevallen handig of zelfs nodig zijn. Of barbaartjes edelen met 15 kazerne en 10 stal slim is is de vraag.

En je hoeft niet zo hevig te reageren, gefeliciteerd met je awards.
 

DeletedUser

Guest
Zou ik dan zo brutaal mogen zijn om de vraag te stellen waarom jullie de 6000p dorpjes hebben gepakt i.p.v. 9000p dorpjes? Internen kan in sommige gevallen handig of zelfs nodig zijn. Of barbaartjes edelen met 15 kazerne en 10 stal slim is is de vraag.

En je hoeft niet zo hevig te reageren, gefeliciteerd met je awards.

Zoals ik al gezegd heb, cluster verstevigen op plaatsen waar het nodig was en daar waren niet veel 10k dorpjes meer ;). Je hebt gelijk dat ik hevig reageerde, maar Remco zit al heel lang te vitten op acties van ons, dus dan vind ik dat hij ook een naar zijn eigen account mag kijken i.p.v. de hypocriet uit te hangen.
 

DeletedUser65376

Guest
Zou ik dan zo brutaal mogen zijn om de vraag te stellen waarom jullie de 6000p dorpjes hebben gepakt i.p.v. 9000p dorpjes? Internen kan in sommige gevallen handig of zelfs nodig zijn. Of barbaartjes edelen met 15 kazerne en 10 stal slim is is de vraag.

En je hoeft niet zo hevig te reageren, gefeliciteerd met je awards.

Tuurlijk kan dat, doordat wij 100 edels hebben staan.

En er veel verdeeld stonden over het cluster had ik in een gekke bui besloten die allemaal te gebruiken om een hoge grootmacht te halen. Het is inderdaad gewoon internen, maar noem een top acc zonder bb edelen of internen?

Daarbij zijn er veel ook van een speler die bb ging waaronder dorpen van 6k.
 
Reactiescore
4
Zoals ik al gezegd heb, cluster verstevigen op plaatsen waar het nodig was en daar waren niet veel 10k dorpjes meer ;). Je hebt gelijk dat ik hevig reageerde, maar Remco zit al heel lang te vitten op acties van ons, dus dan vind ik dat hij ook een naar zijn eigen account mag kijken i.p.v. de hypocriet uit te hangen.

Whahahahahahaha ? :D
Feeeel ironie :O
Daarbij wist ik de Reden al Outro-tje :)
En daarbij is wat je bij ons internen noemt het grootste gedeelte ervan een fusie geweest ;)
Zeik jullie er ook niet op af hoor , als jij dit zo ziet that`s yours ..
 

DeletedUser

Guest
Whahahahahahaha ? :D
Feeeel ironie :O
Daarbij wist ik de Reden al Outro-tje :)
En daarbij is wat je bij ons internen noemt het grootste gedeelte ervan een fusie geweest ;)
Zeik jullie er ook niet op af hoor , als jij dit zo ziet that`s yours ..

Jup ik heb ook niks tegen een fusie of internen hoor, maar als je iemand anders verwijt van internen, kan je een reactie terugverwachten.
 

DeletedUser

Guest
Wereld duurt sowieso een jaar langer omdat eerst iedereen al die 6k bb's aan het edelen is.. Tot 3k is meer dan genoeg..
 

DeletedUser

Guest
Achja kon je ook wel verwachten..
Spelers zoals die nooit worden aangevallen en elke 2 dagen een BB'tje edelt groeit zo door naar de 500k punten.
Maar daar zijn meer gevallen van, het cluster van het One Big Chaos, Lock, -ST- & het oude Risen is zo compact dat farmen gewoon onmogelijk is. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Moraal blijft er wel lekker hoog door, maar het farmen gaat inderdaad steeds moeilijker. Zijn nog maar een paar spelers die een mooi farmgebied hebben. Wij zijn nu begonnen met spelers van 600k weg te werken. Leuke is dat hij stopte nadat hij 's ochtends wakker werd en de helft van z'n dorpen leeg stonden ;)
 
Reactiescore
4
Jup ik heb ook niks tegen een fusie of internen hoor, maar als je iemand anders verwijt van internen, kan je een reactie terugverwachten.

Waar heb ik je afgelopen maand iets verweten ? XD
 

DeletedUser

Guest
mensen!

wat zeurt toch iedereeen altijd op bb dorpen edelen?
moet iedereen toch lekker zelf weten,

farmen is voor no-lifers;)

en niet iedereen heeft daar zin in!
waarom dan niet puur voor cluster alles dicht edelen,

geeft je zo veel meer aanvalskracht;)
 
Reactiescore
4

DeletedUser

Guest
Achja kon je ook wel verwachten..
Spelers zoals die nooit worden aangevallen en elke 2 dagen een BB'tje edelt groeit zo door naar de 500k punten.
Maar daar zijn meer gevallen van, het cluster van het One Big Chaos, Lock, -ST- & het oude Risen is zo compact dat farmen gewoon onmogelijk is. :eek:

grappig dat ik toch zon 400 farmdorpjes heb in dat cluster?
 
Reactiescore
533
Wil niet lullig doen.. Maar blijkbaar is ons "Compacte" cluster toch meer talrijk aan bb-dorpen dan de jouwe ;)
Is idd zo, bitter weinig barbarendorpen.
Iedereen rondom ons edelt maar barbs en barbs :s
 
Bovenaan