Mijlpalen W28 - Actief bijgehouden

Deleted User - 487958296

Guest
Dan was het een andere dude van Thejew, het was iig echt een balzakkerig argument om mij "Die fucker van Stop Doing That" te noemen omdat ik een pm met hem heb gehad over waar zijn os heen moest? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Dan was het een andere dude van Thejew, het was iig echt een balzakkerig argument om mij "Die fucker van Stop Doing That" te noemen omdat ik een pm met hem heb gehad over waar zijn os heen moest? :confused:

Bradley dit is wel lulkoek he.. Ik heb nog naar STD iets van 50 dorpen def gestuurd.. ;) En er was niemand anders op TheJew, dus dat kan ook al niet.
 

Deleted User - 487958296

Guest
Bradley dit is wel lulkoek he.. Ik heb nog naar STD iets van 50 dorpen def gestuurd.. ;) En er was niemand anders op TheJew, dus dat kan ook al niet.

Juh, het was ook jouw argument, leuk dat je ook weer onzin van maanden geleden omhoog moet halen:rolleyes:
 

Deleted User - 487958296

Guest
Je lult weer duidelijk onzin! :) Altijd leuk om je te spreken Bradley! (chuckle)

Weet niet wat je nu weer wilt horen maar ik ga niet meer discussieren over een kwestie van een jaar geleden
 
Reactiescore
3.576
Weet niet wat je nu weer wilt horen maar ik ga niet meer discussieren over een kwestie van een jaar geleden

Met anderen woorden fakie kan de discussie niet winnen en geeft dus een kut excuus.

Haha ja geef maar toe bradley dat je boos was toen je dit leesde :p
 

Deleted User - 487958296

Guest
Met anderen woorden fakie kan de discussie niet winnen en geeft dus een kut excuus.

Haha ja geef maar toe bradley dat je boos was toen je dit leesde :p

Gezien dat het las is en ik niet iets kan 'leesden' heb ik geen idee waar je het over hebt.

suits.gif
 
Bovenaan