Mijlpalen W25.

DeletedUser60039

Guest
ik ook ;-0
maar ik geil al awards

Wat doe jij weer hier, weer opscheppen met je awards?
het is handig om te zien hoeveel je al geaanvalt hebt enzo, en de aanvaller van de dag, maar niet op mee te showen ;)
 

DeletedUser

Guest
Wat doe jij weer hier, weer opscheppen met je awards?
het is handig om te zien hoeveel je al geaanvalt hebt enzo, en de aanvaller van de dag, maar niet op mee te showen ;)

Het is wel leuk om te weten of je zoveel vriendjes hebt :cool:
 

DeletedUser

Guest
Wat doe jij weer hier, weer opscheppen met je awards?
het is handig om te zien hoeveel je al geaanvalt hebt enzo, en de aanvaller van de dag, maar niet op mee te showen ;)

ik heb lekkah 192 vriendjes die mij in nood helpen ^^
 

DeletedUser60039

Guest
ik heb lekkah 192 vriendjes die mij in nood helpen ^^

En dan? ken je ze allemaal ik heb er 30 en als ik aan alle 30 om hulp vraag krijg ik die, en jij van de 192 hoeveel zullen er helpen? 10?

Wilt niet zeggen dat je veel vrienden hebt dat je goed bent, ofzo die award is gewoon fucked, opscheppen met je vrienden, lol wat kut, succ6 verder met opscheppen
 

DeletedUser

Guest
Ik ga voor 100 vrienden en verwijder ze dan weer tot ik de echte heb.
 
Reactiescore
372
En dan? ken je ze allemaal ik heb er 30 en als ik aan alle 30 om hulp vraag krijg ik die, en jij van de 192 hoeveel zullen er helpen? 10?

Wilt niet zeggen dat je veel vrienden hebt dat je goed bent, ofzo die award is gewoon fucked, opscheppen met je vrienden, lol wat kut, succ6 verder met opscheppen

Sarcasme, blijft lastig hé
 

DeletedUser

Guest
En dan? ken je ze allemaal ik heb er 30 en als ik aan alle 30 om hulp vraag krijg ik die, en jij van de 192 hoeveel zullen er helpen? 10?

Wilt niet zeggen dat je veel vrienden hebt dat je goed bent, ofzo die award is gewoon fucked, opscheppen met je vrienden, lol wat kut, succ6 verder met opscheppen

lol..
nooit van ironie gehoord?
laat me toch lekker award geilen als ik het wil doen ^^
over een maandje ben ik toch wel van deze wereld verwijderd
 

DeletedUser

Guest
lol..
nooit van ironie gehoord?
laat me toch lekker award geilen als ik het wil doen ^^
over een maandje ben ik toch wel van deze wereld verwijderd

Als je dat zegt kan je de tijd die je nu besteed toch beter ergens anders voor gebruiken?
 
Bovenaan