Mijlpalen w18

DeletedUser

Guest
Lieve mensen, dit is het mijlpalen topic, niet het hoeveel-bijl-stop-jij-in-een-clear-topic. Graag weer ontopic gaan :)
 

DeletedUser

Guest
Jij vond krepox vroeger ook een noobje hoor, tis pas sinds dat je in Phalanx zit dat je het ineens opneemt voor hem, tjah, jou mening doet er dus niet toe.

Krepox nooit Noor genoemd omdat hij dat simpelweg niet is. Arrogant heb ik hem wel vaak genoeg genoemd, maar dat is hij ook maar wel redelijk terecht alhoewel ook ik vind dat het af en toe wat minder kan. Laatste Posts van hem daarentegen vond ik erg sterk.


bemande acc's... dit verhaal gaat ver terug jongen, sneekie was ook stacked met spelers, peerde hem ook, Braampje werd nog even geburnt door Krepox op het AF, Empraz had/heeft ook spelers, maar die verliest ook veel.

Vsb team gaat denk ik niet rennen zoals de spelers op sneekie en ook oceanos zal niet gaan rennen, dus dit keer geen inactief kapotgeschoten acc. Empraz is ook ander verhaal. De originele speler was goed toen stopte hij al in insane. Er kwamen 2 nieuwe spelers op en omdat het acc tegen sneekie aanlag merkte we niet dat het Noobs waren, na de overstap naar p kreeg het aanvallen en vielen ze door de mand. Daarna was het moeilijk spelers vinden, de huidige spelers proberen het acc er weer bovenop te helpen, en ik ben er van overtuigd dat dat gaat lukken.


nouja zeg, ik haal ook vandaag weer genoeg oda hoor, en edelen gaat ook prima hoewel het vsb prima def/backtime werk doet, enigste fout van hun is dat ze alles zo vreemd stacken:eek:

de spelers uit insane zijn over algemeen goede spelers ja, vind het vergelijkbaar met een gem break speler. daarbij heb je zowel in P als in break enkele spelers die er boven uit steken (howlin,aus,naamloos,mousepad) etc. krepox heb ik nog geen indruk van dat hij zo topspeler is maar dat kan aan mij liggen..

Maakt me niet uit hoeveel oDA je haalt, ik zeg alleen dat het nu moeilijker gaat worden en ik je niet zo snel (zoals je een paar pagina's geleden beweerde) op rang 1 zie staan. Het is ook geen aanval op je, want jij weet ook wel dat ik je mag, maar je overschat jezelf hier een klein beetje door te zeggen dat je binnenkort op #1 staat.


Ook wel treurig hoe je Krepox arrogantie goedkeurt, blijkbaar ben je het dan eens dat Break maar 2/3 spelers met niveau heeft?

Ik keur nergens zijn arrogantie goed? Ik zeg alleen dat hij meer reden tot arrogantie dan sommige andere hier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63717

Guest
Ik keur nergens zijn arrogantie goed? Ik zeg alleen dat hij meer reden tot arrogantie dan sommige andere hier.

Arrogantie is een slechte eigenschap. Het is niet dat emand heeft daar meer of minder reden toe dan anderen.
 

DeletedUser

Guest
Met de stats van Iron heeft hij evenveel recht op arrogantie. Dat is wel duidelijk.
Maar arrogantie is nooit goed.
 

DeletedUser3435

Guest
Met de stats van Iron heeft hij evenveel recht op arrogantie. Dat is wel duidelijk.
Maar arrogantie is nooit goed.
Ja inderdaad, stats op inactieve accounts zorgen ervoor dat je een topspeler bent man! ;) Droom toch niet zo.
Hij heeft zijn eigen account niet gestart, timed niet goed en heeft nog geen enkele speler van formaat aangepakt. Dus nog niks..
 

DeletedUser

Guest
Ja inderdaad, stats op inactieve accounts zorgen ervoor dat je een topspeler bent man! ;) Droom toch niet zo.
Hij heeft zijn eigen account niet gestart, timed niet goed en heeft nog geen enkele speler van formaat aangepakt. Dus nog niks..
Empraz actief, VSB actief.
Nu jij.
 

DeletedUser

Guest
Ja inderdaad, stats op inactieve accounts zorgen ervoor dat je een topspeler bent man! ;) Droom toch niet zo.
Hij heeft zijn eigen account niet gestart, timed niet goed en heeft nog geen enkele speler van formaat aangepakt. Dus nog niks..

462|303 (Verrekt Sneaky Braampje.) Ver=xx Zc=xxxx vandaag om 13:42:23:020 uur 0:44:44
462|303 Edel! (Iron-law) Lc=xx vandaag om 13:42:24:078 uur 0:44:45
462|303 Edel! (Iron-law) Lc=xx vandaag om 13:42:24:128 uur

********************

471|298 (Iron-law) Zw=1, Bijl=xxxx, Lc=xxxx vandaag om 13:25:35:631 uur 0:27:17
471|298 Edel! (Iron-law) Bijl=xx, Lc=xx, Ram=x vandaag om 13:25:36:099 uur 0:27:18
471|298 (Iron-law) Sp=xxxx, Zw=xxx, Boog=xxxx, Zc=x (Pop: xxx) vandaag om 13:25:44:513 uur (os)

*********************

Clear Bijl=xxxx, Ver=xx, Lc=xxxx vandaag om 15:46:25:277 uur 2:47:05
Edel! (Verrekt Sneaky Braampje.)x vandaag om 15:46:25:405 uur 2:47:05
Edel! (Verrekt Sneaky Braampje.)x vandaag om 15:46:25:455 uur 2:47:05
Edel! 24.96.67 Black Rain vandaag om 15:46:25:505 uur


Enz

Zeur niet zo
 

DeletedUser

Guest
Ja inderdaad, stats op inactieve accounts zorgen ervoor dat je een topspeler bent man! ;) Droom toch niet zo.
Hij heeft zijn eigen account niet gestart, timed niet goed en heeft nog geen enkele speler van formaat aangepakt. Dus nog niks..

Dan moeten jullie er zelf maar voor zorgen dat die accounts wel bezet zijn? Dat is niet onze zaak, sterker nog het kan ons werkelijk geen zak intereseren wat de reden voor jullie verliezen zijn, we hebben ze de afgelopen 7 maanden allemaal wel gehoord denk ik.
 

DeletedUser

Guest
Bedankt Equi voor deze mooie mijlpaal! :)
Volgens mij een nieuw record voor W18.

op 22.07.2012 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (20.782.577 eenheden)!
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Ik zeg toch niks van meer kennis hebben? Ik zeg dat ik nu ondertussen al bijna 5 jaar zo ben, de eerste 2 jaar was ik rustig. Dus dat ik me niet ga aanpassen aan wat nieuwe spelers hier op het AF. Nu je het over kennis hebt is het inderdaad zo dat niet iedereen die al lang speelt veel meer kennis heeft als een rookie hoor maar dat hangt natuurlijk wel van het niveau af waarop je speelt. Op wereld 7/8 ben ik pas echt doorgebroken en was ik een bepalende speler, nu is TW vrijwel op elk vlak gewoon een automatisme en zie ik mezelf tegen niemand verliezen lijden als ik actief ben. Ik vind wel dat het belachelijk is dat een speler als Conquerking durft te zeggen dat hij mij ondersteboven timed want hij weet zelf ook wel goed genoeg dat dat niet zo is. Ik heb op wereld 13 spelers geownd waar hij alleen nog maar kan van dromen om zo goed te worden.(SwaS, Turbodave, Barebow10 ..) En dat is zodanig zielig en irritant dat hij zichzelf zo enorm overschat dat je inderdaad reacties krijgt met noob/rookie, wat hij ook nog is. Ja ik weet dat Aus nog tegen Conquerking komt te liggen, maar hij zal wel niet zo dom zijn om zijn frontje daar niet helemaal vol te stacken. :) Haha dat hangt gewoon af van wereld tot wereld, als je een secondewereld hebt maakt dat niet uit natuurlijk.. Op wereld 13 lag het niveau in het begin zo hoog dat je gewoon 5 clears + trein + OS in dezelfde seconde moest timen om maar een kans te hebben. Als je het nu bekijkt hoe het heen en weer gaat hier aan het |P|-Break front is dat wel bedroevend hoor. Rookie is gewoon iemand die een account kan beheren in een normale situatie maar niet meer kan, iemand zoals Conquerking dus. Kijk naar L van Bananass, die doet het nu toch ook goed? Waarom denk je zelf.. het is zoveel makkelijker. Tja, zullen zien wat er van Arbeitman gaat worden, zolang als je geen eigen account hebt vind ik het geen topspeler. Daarom is het ook zo hilarisch dat Calbero zichzelf zo goed vind, hij heeft nog geen enkel eigen topaccount gehad.

Tja ze edelen inderdaad veel, maar de manier waarop is nu ook niet super. En zo'n praktijken zoals met Erpa zijn ook wel heel zielig vind ik, Break heeft het al makkelijk en dan hebben jullie dat nog nodig? Ja ach Yunma heeft aan/uit periodes, net zoals Aus, die zul je waarschijnlijk nog wel terugzien.

Reactie liet zich even wachten, maar hier komt hij dan toch. Vandaag jarig en gister al de visite mogen ontvangen.

Je zegt zelf dat je dat mag. Je zit al enkele jaren langer in het spel, en DUS mag je dat soort woorden gebruiken. Ik zeg precies wat jij zei, alleen ik gebruik er andere woorden voor. Dus als het niet je eigen account is, waar je op speelt, kan je zowiezo nooit een topspeler worden in jouw ogen? Ofja, je vindt het dan geen topspeler. Dat vind ik zelf ook al te stom voor woorden.. Sommige mensen zijn gewoon niet goed in starten. Simpelweg omdat ze farmen niet leuk vinden, of het inzicht niet van een starter hebben. Er zijn zoveel mensen die goed zijn in starten, maar op welke account dan ook in dit stadium van de wereld, keihard de grond in geboord worden. Mensen die goed kunnen starten, zijn niet per definitie altijd goed in elk aspect van het spel, en vice versa is dat hetzelfde, naar mijn mening.

Ik heb mijn account op w18 ook gekregen. Ik definieer mij dan ook niet als topspeler, maar ik zou dat nooit kunnen worden op w18, in jouw opzicht. Stel, ik was pas gestart op w21. Ik zou me daar en op wat werelden daarna ontwikkelt hebben, en dan een aanbod krijgen op w18 om te komen spelen op Wexzo. Dan moet ik dat dus negeren, omdat het niet mijn eigen accountje is? Ik weest best dat jij gestart bent op Kredict, en altijd erop gespeeld hebt en daar trots op bent. Maar dan hoeft dat niet te betekenen, dat de rest dat ook moet doen. Dat is verschrikkelijk kortzichtig.

En het niet hoeven timen, ligt puur wie tegenover je staat. De deffer. Ik heb op nog geen enkele wereld... Oké hier lieg ik, w16 wel. Maar voor de rest, heb ik nog NOOIT me best gedaan om überhaubt te timen. Moet dat? Nee.. De dorpjes rolden gewoon binnen. Als je tegenstander gewoon niks ertegen doet, waarom je best doen om te timen? Ik heb wel betere dingen te doen, vooral als het zo'n mooi weer is als vandaag. Dat is geen kwestie van noob zijn of niet. Dat is een kwestie van willen of niet. Ik kan absoluut timen, en heel strak ook. Maar de noodzaak is er niet. En ik weet ook, dat Conquerking, als daar baat bij was, heel prima kan timen. Timen is dan ook geen verschrikkelijk moeilijke skill. Ik zou me eerder zorgen maken, om de defskills in jouw stam Krepox, gezien wat ik nu gezegd heb.
 

DeletedUser

Guest
Ja inderdaad, stats op inactieve accounts zorgen ervoor dat je een topspeler bent man! ;) Droom toch niet zo.
Hij heeft zijn eigen account niet gestart, timed niet goed en heeft nog geen enkele speler van formaat aangepakt. Dus nog niks..

Moet jij zonodig zeggen ;) Het ego'tje die staat te pochen over zijn winsten op Jaspeeeeer en Rocko-0. Beiden zo inactief als wat :eek:
 

DeletedUser3435

Guest
Moet jij zonodig zeggen ;) Het ego'tje die staat te pochen over zijn winsten op Jaspeeeeer en Rocko-0. Beiden zo inactief als wat :eek:
Poch ik helemaal niet mee.. moet je ondertussen toch al door hebben, ook al ben je niet van de slimste. Ik 'lach' ermee :D
Dat is ook het enigste wat ik daarmee kan doen, want het is geen prestatie om die accounts te edelen. Maar voor de rest heb ik op wereld 18 nog altijd 10 keer zoveel als jou of Conquerking.

We praten nog eens als jullie binnen een paar jaar eens een eigen accountje hebben hé boys.
Empraz actief, VSB actief.
Nu jij.
Empraz inactief, VSB de helft actief.
Nu jij. :rolleyes:
Dan moeten jullie er zelf maar voor zorgen dat die accounts wel bezet zijn? Dat is niet onze zaak, sterker nog het kan ons werkelijk geen zak intereseren wat de reden voor jullie verliezen zijn, we hebben ze de afgelopen 7 maanden allemaal wel gehoord denk ik.
Tuurlijk niet, zeg ik toch ook niet. Zal best dat jullie ze allemaal gehoord hebben.. er zijn dan ook heel veel verschillende situaties geweest waarin spelers het laten afweten. Dat kan bij jullie natuurlijk niet gebeuren gezien jou diplomatische aanpak hé Naamloos.
462|303 (Verrekt Sneaky Braampje.) Ver=xx Zc=xxxx vandaag om 13:42:23:020 uur 0:44:44
462|303 Edel! (Iron-law) Lc=xx vandaag om 13:42:24:078 uur 0:44:45
462|303 Edel! (Iron-law) Lc=xx vandaag om 13:42:24:128 uur

********************

471|298 (Iron-law) Zw=1, Bijl=xxxx, Lc=xxxx vandaag om 13:25:35:631 uur 0:27:17
471|298 Edel! (Iron-law) Bijl=xx, Lc=xx, Ram=x vandaag om 13:25:36:099 uur 0:27:18
471|298 (Iron-law) Sp=xxxx, Zw=xxx, Boog=xxxx, Zc=x (Pop: xxx) vandaag om 13:25:44:513 uur (os)

*********************

Clear Bijl=xxxx, Ver=xx, Lc=xxxx vandaag om 15:46:25:277 uur 2:47:05
Edel! (Verrekt Sneaky Braampje.)x vandaag om 15:46:25:405 uur 2:47:05
Edel! (Verrekt Sneaky Braampje.)x vandaag om 15:46:25:455 uur 2:47:05
Edel! 24.96.67 Black Rain vandaag om 15:46:25:505 uur


Enz

Zeur niet zo
Haha die eerste twee zijn bij mij mislukte times hoor, dus je bevestigd alleen wat ik al zei. :D
Reactie liet zich even wachten, maar hier komt hij dan toch. Vandaag jarig en gister al de visite mogen ontvangen.

Je zegt zelf dat je dat mag. Je zit al enkele jaren langer in het spel, en DUS mag je dat soort woorden gebruiken. Ik zeg precies wat jij zei, alleen ik gebruik er andere woorden voor. Dus als het niet je eigen account is, waar je op speelt, kan je zowiezo nooit een topspeler worden in jouw ogen? Ofja, je vindt het dan geen topspeler. Dat vind ik zelf ook al te stom voor woorden.. Sommige mensen zijn gewoon niet goed in starten. Simpelweg omdat ze farmen niet leuk vinden, of het inzicht niet van een starter hebben. Er zijn zoveel mensen die goed zijn in starten, maar op welke account dan ook in dit stadium van de wereld, keihard de grond in geboord worden. Mensen die goed kunnen starten, zijn niet per definitie altijd goed in elk aspect van het spel, en vice versa is dat hetzelfde, naar mijn mening.

Ik heb mijn account op w18 ook gekregen. Ik definieer mij dan ook niet als topspeler, maar ik zou dat nooit kunnen worden op w18, in jouw opzicht. Stel, ik was pas gestart op w21. Ik zou me daar en op wat werelden daarna ontwikkelt hebben, en dan een aanbod krijgen op w18 om te komen spelen op Wexzo. Dan moet ik dat dus negeren, omdat het niet mijn eigen accountje is? Ik weest best dat jij gestart bent op Kredict, en altijd erop gespeeld hebt en daar trots op bent. Maar dan hoeft dat niet te betekenen, dat de rest dat ook moet doen. Dat is verschrikkelijk kortzichtig.

En het niet hoeven timen, ligt puur wie tegenover je staat. De deffer. Ik heb op nog geen enkele wereld... Oké hier lieg ik, w16 wel. Maar voor de rest, heb ik nog NOOIT me best gedaan om überhaubt te timen. Moet dat? Nee.. De dorpjes rolden gewoon binnen. Als je tegenstander gewoon niks ertegen doet, waarom je best doen om te timen? Ik heb wel betere dingen te doen, vooral als het zo'n mooi weer is als vandaag. Dat is geen kwestie van noob zijn of niet. Dat is een kwestie van willen of niet. Ik kan absoluut timen, en heel strak ook. Maar de noodzaak is er niet. En ik weet ook, dat Conquerking, als daar baat bij was, heel prima kan timen. Timen is dan ook geen verschrikkelijk moeilijke skill. Ik zou me eerder zorgen maken, om de defskills in jouw stam Krepox, gezien wat ik nu gezegd heb.
Haha maakt niet uit, ik heb 3 maanden alle tijd van de wereld. :D Maar jij herhaalt nu alleen maar wat Arbeitman zegt. Je kan een topspeler zijn als je niet kan starten? Dus je hebt eigenlijk niet je eigen account op een spel, je neemt er eentje over elke keer, en dan ben je een topspeler? Slaagt helemaal nergens op, zoals de clears van Blub haha. Als je goed kan starten, dus je eigen account hebt, en dan later nog kan domineren ben je gewoon compleet en ben je dus een topspeler. Anders ben je gewoon goed in één bepaald ding maar ben je dus niet compleet en dus geen 'top'speler. 3/4 van de spelers kan een account overnemen van Break door de situatie en het collectief, bewijst L. van Bananass wel, maar op een hoger niveau meedraaien zonder al die hulp is heel wat anders. Dus nee dan ben je helemaal geen topspeler. In |P| zitten er ook nauwelijks nog topspelers hoor, daar niet van. Maar als jij vind dat een topspeler een persoon is die hetzelfde doet als Conquerking of Dragonshield was ik op wereld 1 al een topspeler na de faal met mijn eigen account, en geloof me dat was ik allesbehalve.

Nee, jij kan een goede speler zijn maar zolang als je nog geen eigen topaccounts hebt gehad waar je lang met kan doordraaien ben je gewoon geen topspeler. Waarom denk je dat de kwaliteit altijd zo daalt naargelang een wereld vordert? Stammen zijn blij met minder, jij weet evengoed als mij dat spelers als Conquerking in het begin veel te zwak zijn om mee te draaien maar aangezien er na een tijd geen spelers meer gevonden worden ben je blij met minder. Is bij |P| ook heel hard.. En was op mijn andere werelden ook gewoon zo, al verloor mijn stam daar geen pakken dorpen. Dat is toch helemaal anders? Dan heb je zogezegd een topaccount op wereld 21 dus heb je van jezelf al wel wat laten zien.. Dat is net mijn heel punt, je moet compleet zijn. Maar spelers in Break hebben geen topaccount, alleen Naamloos dacht ik toch? Voor de rest niemand, dus ja je kan hier een accountje overnemen en er wat op prullen maar een eigen account is nog heel andere koek.

Dan heb jij het gemakkelijk gehad.. ik was op wereld 13 uren bezig om mijn times voor te bereiden en heb zelfs getimede massas uitgevoerd, 1000 aanvallen die binnen de 2 uur aankwamen. Tuurlijk doe je dan niks maar bijvoorbeeld Conquerking kan niet beter(kijk naar zijn posts hierboven, dat is bij mij een gefaalde time) want toen ik eropzat en ja dat wist hij was het nog altijd echt zielig. Wel.. je zegt net dat je nooit hebt moeten timen maar nu wel dat je heel strak kan timen? Haha, vraag maar eens aan DoYouLikeIt. wat strak timen is en wanneer je pas echt ziet dat je het kan. Dat zijn in situaties dat je jezelf moet redden en alles een puinhoop is(Empraz, Sneekie, .. ). Niet als je 20 kansen hebt zoals bij jullie het geval wel zal zijn. Timen niet moeilijk? Haha ik weet zeker dat 95% van wat er hier nog overblijft niet 'goed' kan timen.. Ja tja valt niks aan te doen, zullen wel zien waar |P| komt.
Maar in Break is het zeker zo erg, als je in jullie situatie nog dorpen verliest(Tenden, Nobody,..) ben je ook wel heel noob.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser59417

Guest
462|303 (Verrekt Sneaky Braampje.) Ver=xx Zc=xxxx vandaag om 13:42:23:020 uur 0:44:44
462|303 Edel! (Iron-law) Lc=xx vandaag om 13:42:24:078 uur 0:44:45
462|303 Edel! (Iron-law) Lc=xx vandaag om 13:42:24:128 uur

********************

471|298 (Iron-law) Zw=1, Bijl=xxxx, Lc=xxxx vandaag om 13:25:35:631 uur 0:27:17
471|298 Edel! (Iron-law) Bijl=xx, Lc=xx, Ram=x vandaag om 13:25:36:099 uur 0:27:18
471|298 (Iron-law) Sp=xxxx, Zw=xxx, Boog=xxxx, Zc=x (Pop: xxx) vandaag om 13:25:44:513 uur (os)

*********************

Clear Bijl=xxxx, Ver=xx, Lc=xxxx vandaag om 15:46:25:277 uur 2:47:05
Edel! (Verrekt Sneaky Braampje.)x vandaag om 15:46:25:405 uur 2:47:05
Edel! (Verrekt Sneaky Braampje.)x vandaag om 15:46:25:455 uur 2:47:05
Edel! 24.96.67 Black Rain vandaag om 15:46:25:505 uur


Enz

Zeur niet zo

Lol kom nou niet doen alsof je overdag heel stoer dorpen binnenhaalt. De enige reden waarom je vandaag dorpjes hebt gepakt is, omdat tom nog lag te slapen toen jullie om 6 uur treinen stuurde :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Lol kom nou niet doen alsof je overdag heel stoer dorpen binnenhaalt. De enige reden waarom je vandaag dorpjes hebt gepakt is, omdat tom nog lag te slapen toen jullie om 6 uur treinen stuurde :rolleyes:

ik kom niet stoer doen. lever alleen bewijs aan krepox dat ik zoveel mogelijk time als kan.

en tja sorry hoor. ik sta morgen wel om 5 uur op :D
 

DeletedUser37978

Guest
Bedankt Equi voor deze mooie mijlpaal! :)
Volgens mij een nieuw record voor W18.

op 22.07.2012 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (20.782.577 eenheden)!

Dat kan ook niet anders toch? Met stacks van 100K is er ook geen doorkomen aan he ;)
 
Bovenaan