Mijlpalen w18

DeletedUser

Guest
heel die stam faalt xD een van hun beste spelers aangepakt en hij was zo inactief als wat en kreeg ook nix os of zo :p

Mousepad, is die inactief? er zijn de laatse tijd veel vertrekkers bij ~R~A~. op 1 week van rang 20 naar 34.
 

DeletedUser43714

Guest
maar dan nog. moest ik dat doen dan was dat te verstaan :p. ik heb 60.000 punten. en zelf dat kom ik niet tegen. mb's=miserie miserie

een Mb van 40k stelt ook niets voor , een Mb kan als het ware een goede vriend worden , als je een goede vint , iedereen weet dat iemand van dat puntenaantal maximum 2 volledige aanvalsdorpen kan hebben
 

DeletedUser

Guest
een Mb van 40k stelt ook niets voor , een Mb kan als het ware een goede vriend worden , als je een goede vint , iedereen weet dat iemand van dat puntenaantal maximum 2 volledige aanvalsdorpen kan hebben

zijn moraalbreker had 60.000 punten. ik clearde hem makkelijk en resultaat 5 edels dood zonder dat ik 2000 troepen kwijt was daaraan. door die scouts weet ik welk dorp ik moet edelen. dat bedoelde ik met fail :D
 

DeletedUser

Guest
kheb het over je mb en je aanval 1 week terug :D. van een speler van 400.00 verwacht je niet dat hij 6 uur tussen edels steekt:D

:O dat was ik niet.
Dat was de jongen waar ik eerst me samen speelde.
En dat is langer dan een week geleden. want hij is al een tijdje gestopt.
Mijn times zijn niet zo slecht ;)
 

DeletedUser

Guest
:O dat was ik niet.
Dat was de jongen waar ik eerst me samen speelde.
En dat is langer dan een week geleden. want hij is al een tijdje gestopt.
Mijn times zijn niet zo slecht ;)

serieus, die suckt toch heel heel heel hard?
 

DeletedUser

Guest
Jah m'n mijlpaal eindelijk bereikt: top 5 :p

Wel maand te laat maargoed... :eek:
 

DeletedUser

Guest
De eerste Oda mijlpaal hadden we al binnen en nu krijgen we er een tweede bij, op naar de 300 :p

oda
1 Phalanx 200,01 Mio.
2 Natural Selection 163,19 Mio.
 

DeletedUser

Guest
De eerste Oda mijlpaal hadden we al binnen en nu krijgen we er een tweede bij, op naar de 300 :p

oda
1 Phalanx 200,01 Mio.
2 Natural Selection 163,19 Mio.

toch vindt ik het maf.. jullie lopen 37m op ons voor maar hebben slechts 5 top 20 ODA-spelers.. en Select heeft er 7.. :S
 

DeletedUser

Guest

1 woord: Nerd

gaat in zijn kerst letten op taalfoutjes.. like i give a F***.. het is geen officiele pm, geen nederlandse brief of een zakelijke brief.. ga weg met je intern-accountje man..

op deze manier krijg je dus mensen tegen je he.. een beetje nerd gaan zitten spelen tijdens kerst-dagen..
 
Bovenaan