Mijlpalen w18

DeletedUser

Guest
Bespaar jezelf liever de schaamte en reageer op een normale manier. Ik heb gisteren je front gescout en ik kwam niets anders dan mixdorpen en edels in defdorpen tegen. Dus ga hier niet lopen roepen hoe Break faalt als je zelf de basis van Tribalwars niet kent.

Break wel dan..?
 
Reactiescore
205
Dat je het niet meende is wel duidelijk, maar dat dit soort opmerkingen voor jou grappig zijn tegenover een volwassen vrouw is gewoon ontzettend kansloos. Ik ben netjes en respectvol tegen iedereen tot ze dingen doen die mij dat respect laten verliezen. Dat ik naar jou geen respect toon ligt meer aan jou dan aan mij.

Als een volwassen vrouw zo kansloos reageert kan ze iets kansloos terug verwachten. Dat jij je daar dan vervolgens druk om maakt en serieus op in gaat is juist hetgene dat ik grappig vind.
 

DeletedUser81928

Guest
Mmmm tijd om break maar weer eens uit de brand te helpen als dat nog nodig is.:) moet iemand me wel ff appen want skype is so 2012
 

DeletedUser

Guest
Mmmm tijd om break maar weer eens uit de brand te helpen als dat nog nodig is.:) moet iemand me wel ff appen want skype is so 2012

Lol, laat me niet lachen. :D
Als dat werkelijk nodig is, is Break organisatorisch werkelijk een ramp...
Een stam uit de brand helpen die geen tegenstand meer heeft, lol...
 

DeletedUser

Guest
Het is gewoon de wereld uit internen en klaar. Maar hij mag er altijd bijkomen. Is en blijft een echte Breaker.
 

DeletedUser

Guest
Als een volwassen vrouw zo kansloos reageert kan ze iets kansloos terug verwachten. Dat jij je daar dan vervolgens druk om maakt en serieus op in gaat is juist hetgene dat ik grappig vind.

Ik geloof niet dat jij dat grappig vindt. Je vindt het eerder vervelend dat ik jou voor de zoveelste keer terecht wijs. Dat ga je natuurlijk weer ontkennen, maar ik merk alweer de irritatie die ik in je opwek. Waar komt die irritatie vandaan? Wellicht komt het uit het diep verborgen maar toch aanwezige idee dat er toch een kern van waarheid zit in wat ik allemaal vertel? Dat geldt overigens niet alleen voor jou.
 
Reactiescore
205
Ik geloof niet dat jij dat grappig vindt. Je vindt het eerder vervelend dat ik jou voor de zoveelste keer terecht wijs. Dat ga je natuurlijk weer ontkennen, maar ik merk alweer de irritatie die ik in je opwek. Waar komt die irritatie vandaan? Wellicht komt het uit het diep verborgen maar toch aanwezige idee dat er toch een kern van waarheid zit in wat ik allemaal vertel? Dat geldt overigens niet alleen voor jou.

Enige kern van waarheid die hier in zit, is dat je inderdaad irritant bent :)
Met je moraalridder gedrag, je gemierenneuk en het constant serieus ingaan op de grootste onzin, ben je een grote grap voor mij.
 
Reactiescore
1.089
Het is wel hard gegaan met w18 zeg...
 
Reactiescore
1.089
Een backstab? Nee nee :p laten we nou niet w18's slechte kant naar voren komen.
Het is wel goed zo ;)
 

DeletedUser

Guest
Enige kern van waarheid die hier in zit, is dat je inderdaad irritant bent :)
Met je moraalridder gedrag, je gemierenneuk en het constant serieus ingaan op de grootste onzin, ben je een grote grap voor mij.
Ik zie in wat moreel goed en fout is ja, in tegenstelling tot de grote meerderheid.
 

DeletedUser

Guest
Enige kern van waarheid die hier in zit, is dat je inderdaad irritant bent :)
Met je moraalridder gedrag, je gemierenneuk en het constant serieus ingaan op de grootste onzin, ben je een grote grap voor mij.

Gelukkig voor de community zijn er nog mensen als The Rafinator, die wel respect hebben voor anderen.
Ondanks zijn zogenaamde gemierenneuk en moraalridder gedrag, zal hij wel het respect van anderen verdienen.
In tegenstelling tot jou natuurlijk, spelers als jij, die zoveel mogelijk spelers zwart maken en met zo min mogelijk respect de mede wereldgenoten behandelen, is het grootste deel van de community liever arm dan rijk...
 

DeletedUser54807

Guest
W18 stond op de derde plaats van farmende werelds van Tw.nl, niet slecht :p
 
Reactiescore
205
Gelukkig voor de community zijn er nog mensen als The Rafinator, die wel respect hebben voor anderen.
Ondanks zijn zogenaamde gemierenneuk en moraalridder gedrag, zal hij wel het respect van anderen verdienen.
In tegenstelling tot jou natuurlijk, spelers als jij, die zoveel mogelijk spelers zwart maken en met zo min mogelijk respect de mede wereldgenoten behandelen, is het grootste deel van de community liever arm dan rijk...

Hij was jou stamgenoot, dus houd je maar gewoon stil. Daarbij heb ik in ieder geval geen respect voor jou nee. Een grote mond hebben op het forum en niet willen zeggen waar je speelt om bang te zijn dat je misschien wat moet deffen. Nu ik weet waar je op speelde, snap ik je uitspraken wel dat je nog nooit veel aanvallen over de vloer gehad hebt. Gezien je volkomen safe lag, is dat niet meer dan logisch. Nu je eindelijk front kreeg, ga je snel op delete en zet je je accountje in je profielnaam. Ga vooral weer verder met praten over wie wel en wie geen respect heeft voor anderen hier, daar ben je in ieder geval beter in dan het spel zelf spelen. Je moet maar ergens je plezier uit halen.

Ik maak inderdaad iedereen zwart ja -.-' Nee, ik steek graag de draak met mensen die dit forum van een spelletje te serieus nemen. Zeker met mensen zoals Rafinator, die niet eens meer spelen en nog steeds graag serieus genomen willen worden door anderen hier op dit forum. Met zijn kansloze 'luister eens hier wat voor goeds ik jullie bij kan brengen' uitspraken. Blijkbaar mist die dus ergens anders wat, anders zou die hier niet zo wanhopig op zoek zijn naar liefde. Misschien kan beter dit boek eens bestellen en lezen: http://www.burnin.nl/?id=vol_lit_boe&sub=9789058713803. En dan komen jullie daarna nog eens terug oke?
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan