Mijlpalen w18

DeletedUser37978

Guest
woon je ook hier in lwd dan :p

Leewarden is Friesland. Daar mag ik als rasechte Groninger niet komen. Ik ga er dus ook altijd netjes omheen. Ook mijn Tom Tom zegt bij de grens van Friesland '' Keer om!! '' en dat doe ik dus dan ook maar :p
 

DeletedUser

Guest
Aanvaller staat best hoog vandaag ? :p
Benieuwd wie em heeft en wie gebashed word, want is niet ODA die behaald is door een break lid die een equi'er aanvalt of andersom.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Mijlpaal: @lff is niet meer (of in elk geval niet meer lang)

Deze doorn in het oog van Break kreeg het tijdens zijn bestaan voor elkaar om ruim 350 dorpen winst te pakken op Break. Nu is het echter klaar, vandaag inmiddels al 150 dorpen veroverd door Break.

RIP @Lff. Rest TNO volgt. En EQUI natuurlijk ook.
 

DeletedUser37978

Guest
Mijlpaal: @lff is niet meer (of in elk geval niet meer lang)

Deze doorn in het oog van Break kreeg het tijdens zijn bestaan voor elkaar om ruim 350 dorpen winst te pakken op Break. Nu is het echter klaar, vandaag inmiddels al 150 dorpen veroverd door Break.

RIP @Lff. Rest TNO volgt. En EQUI natuurlijk ook.

Who :eek: Wat een prestatie. Een hele stam tegen 1 speler :eek:
 

DeletedUser

Guest
Mijlpaal: @lff is niet meer (of in elk geval niet meer lang)

Deze doorn in het oog van Break kreeg het tijdens zijn bestaan voor elkaar om ruim 350 dorpen winst te pakken op Break. Nu is het echter klaar, vandaag inmiddels al 150 dorpen veroverd door Break.

RIP @Lff. Rest TNO volgt. En EQUI natuurlijk ook.
Tellen is ook een kunst.. Vandaag 150 dorpen van @ff gepakt?:eek: Meteen al RIP? :eek:
 

DeletedUser

Guest
geen rip. aangezien @lff nog steeds met zijn cluster minstens 20 continenten vertegenwoordigd..
 
Bovenaan