Mijlpalen die WEL geupdated worden!

DeletedUser

Guest
Re: Mijlpalen die WEL geupdate worden!

Dat ze gepost "Kunnen" worden snap ik. Maar dat wij te lui zijn om dat te doen is voor jouw geen excuus het topic te verwaarlozen. Jij opent hem met je grote mond en houdt hem vervolgens niet bij..

Daarvan kan je ons (de forumgangers) niet de schuld geven, je internet lag eruit, prima excuus. Maar naar ons wijzen is geen excuus en dus falen.
 

DeletedUser37136

Guest
Re: Mijlpalen die WEL geupdate worden!

Dat ze gepost "Kunnen" worden snap ik. Maar dat wij te lui zijn om dat te doen is voor jouw geen excuus het topic te verwaarlozen. Jij opent hem met je grote mond en houdt hem vervolgens niet bij..

Daarvan kan je ons (de forumgangers) niet de schuld geven, je internet lag eruit, prima excuus. Maar naar ons wijzen is geen excuus en dus falen.
Er is niet één wereld (ga ze maar na) waar verwacht wordt dat de starter van het topic als een soort detective elke ranglijst afgaat om te kijken of er misschien een mijlpaal behaald is. Dit wordt dus ook op niet een wereld gedaan, en gezien het niet de gewoonte is dat de starter van dit topic dat doet ga ik het ook zeker niet doen.

Wat jij daarvan vind zal me echt een biet zijn.
 

DeletedUser1875

Guest
Re: Mijlpalen die WEL geupdate worden!

Er is niet één wereld (ga ze maar na) waar verwacht wordt dat de starter van het topic als een soort detective elke ranglijst afgaat om te kijken of er misschien een mijlpaal behaald is. Dit wordt dus ook op niet een wereld gedaan, en gezien het niet de gewoonte is dat de starter van dit topic dat doet ga ik het ook zeker niet doen.

Wat jij daarvan vind zal me echt een biet zijn.

Eigenlijk word dat wel verwacht, anders moet je maar geen mijlpalentopic starten, tuurlijk probeert de rest te helpen waar ze kunnen, maar eigenlijk is dit juist de bedoeling van de topicstarter.

Jij opent een topic waarmee je degene van wie het vorige topic was (zolid als ik mij niet vergis), probeert belachelijk te maken, terwijl hij het ''uiteindelijk'' ook wel geupdate had, jij doet nu precies hetzelfde, alleen niet binnen een week, maar binnen 2/3 dagen ofzo?
 

DeletedUser37136

Guest
Re: Mijlpalen die WEL geupdate worden!

Eigenlijk word dat wel verwacht, anders moet je maar geen mijlpalentopic starten, tuurlijk probeert de rest te helpen waar ze kunnen, maar eigenlijk is dit juist de bedoeling van de topicstarter.
Als dat door iedereen verwacht zou worden, waarom zie ik dan nergens in een van die mijlpalen-topics posts als die van fminside? Ik doe precies wat er in alle andere mijlpalentopics gebeurd, namelijk de mijlpalen die hier vermeld worden updaten. Als ik er toevallig eentje zie op de ranglijsten dan update ik die (al ging dat de laatste week lastig omdat ik geen internet had), maar zoals eerder vermeld ga ik niet als een detective elk uur de ranglijsten af om te kijken of er al een mijlpaal behaald is.


Jij opent een topic waarmee je degene van wie het vorige topic was (zolid als ik mij niet vergis), probeert belachelijk te maken, terwijl hij het ''uiteindelijk'' ook wel geupdate had, jij doet nu precies hetzelfde, alleen niet binnen een week, maar binnen 2/3 dagen ofzo?
Ik opende het topic nadat het 16 dagen niet was geupdate, ondanks dat zowel Zolid alswel Christine had gezegd dit te gaan updaten (laatste via een privébericht).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Mijlpalen die WEL geupdate worden!

Omdat fminside zich graag aansteld (no offence) ^^

:D Het AF is toch bedoeld om op elkander te zeiken? Zo is mij dat nochtans altijd geleerd :eek:

--

OD 200.000 punten
2. fminside

ODD 100.000
1. Peevee
2. ?
3. fminside
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Mijlpalen die WEL geupdate worden!

Jij opent een topic waarmee je degene van wie het vorige topic was (zolid als ik mij niet vergis), probeert belachelijk te maken, terwijl hij het ''uiteindelijk'' ook wel geupdate had, jij doet nu precies hetzelfde, alleen niet binnen een week, maar binnen 2/3 dagen ofzo?


Wel ik heb er op zich geen problemen meehoor:)
Ik had idd dat topic geopent, maar door Prive gebeurtenissen had ik tijdelijk was minder tijd voor tw.
Dit had ik ook gemeld bij men Medemods dus ze mochten het topic ook altijd updaten.

Dat is niet gebeurt dus begrijp ik ook dat er iemand anders een topic wil starten.
 

DeletedUser

Guest
S.Inc #2 met 1 000 000 punten :)
Xarrontas #3 met 25 dorpen
IQ #1 met 2.5M OD


(ODD stammen loopt achter en geen idee wie eerst was ofzo)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1875

Guest
Verslagen tegenstanders totaal (OD) [Spelers]
#3 Bella Cullen.

Spelers met 250.000 punten.
3 Xarrontas S.Inc 253.766 37 6859
 

DeletedUser

Guest
Als eerste de 500k verslagen tegenstanders verdediger moet wel lukken met weer een treintje + clear opkomst :D
 

DeletedUser1875

Guest
ODA 500k:
2 LORD Sharow 1 [Gallia] 540.018
3 The Impersonator [i.Q] 504.073

ODD 100k was Bella Cullen trouwens 3de.
 
Bovenaan