Mijlpalen awards - W29

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Huidige awards
Verdediger van de dag
vandaag heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (691.386 eenheden)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!

Nu al :)

Miljoentje is gehaald:


Verdediger van de dag
vandaag heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (1.027.795 eenheden)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68367

Guest
Ik gok dat het record voor hoogste aanvaller van de dag bij mij, Ibra Gonzaa, ligt en hoogste verdediger van de dag sinds vandaag bij Mrsjeeiks en gisteren nog bij Pascal v.
 

DeletedUser

Guest
Mijlpaalawards - Naar de Hall of Fame
Velden (Level 3)

Je hebt als tweede 25.000.000 vijandelijke eenheden overwonn


En C-W-B voorbij gestoken, Sjeeiks rang 1 OD.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
3x Verdediger van de dag


op 15.03.2013 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (278.645 eenheden)!

Je awards bekijken


3 dagen na elkaar...

Huidige awards
Verdediger van de dag
vandaag heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (10.168 eenheden)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!

En heb hem ook al elke nacht dankzij lekkere aanvallen in de NB(stijgt elke ochtend tot 55K :D)
 

DeletedUser

Guest
4x Verdediger van de dag


op 27.03.2013 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (302.683 eenheden)!

Je awards bekijken


Thanks to donkeykong die nu nog zeker 4 clears over heeft. Hij heeft wel de zeer indrukwekkende aanvaller van de dag behaald:

Behaalde dagelijkse awards
1x Aanvaller van de dag
op 27.03.2013 heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (117.954 eenheden)!

Volgens mij doet hij iets fout... :D
 

DeletedUser

Guest
Thanks to donkeykong die nu nog zeker 4 clears over heeft. Hij heeft wel de zeer indrukwekkende aanvaller van de dag behaald:



Volgens mij doet hij iets fout... :D


haha 4 clears over....ga overnieuw tellen. je stackdorpen zijn iig niet zo gestacked meer

ja er ging iets fout. was gisterennacht in slaap gevallen en 's ochtends moest mijn zoontje naar Martin Morning kijken op de pc lol maar in grote lijnen loopt het volgens plan.

Oorlog is net begonnen
 

DeletedUser

Guest
zie je het nut niet in dan ? kiken of je het dorp kan behouden

lijkt net oorlog tegen de duisters in Berlijn.

zwaar gevechten voor elk huisje dan weer huisje kwijt en dan weer zwaar vechten voor een huisje lol
 

DeletedUser65921

Guest
Ik zie het nut niet echt in van je clears te vergooien in de nachtbonus als je toch ziet dat er ook gedeft wordt en ze dus veel effectiever zouden zijn zonder nachtbonus.
Is net zoals ze in jouw voorbeeld hun soldaten geblinddoekt naar de Duitsers in Berlijn gingen sturen en zeg nu zelf dat zou niet veel effect hebben he ;)
 

DeletedUser

Guest
Is in ieder geval inderdaad een zwaar gevecht voor elk dorp. Wat ik opzich wel leuk vind.. :)


Maar dat mijn stacks flink vermindert zijn...daar vergis je je in ieder geval in.Voor elke aanval kreeg ik 68KODD bij voor elke aanval jullie iets minder dan 20K ODA. Ook hebben jullie vandaag kunnen zien dat er gedeft kan worden zonder muren te uppen.
 

DeletedUser

Guest
Als je stacks zijn verminderd dan komt dat vooral omdat je deff te veel had en deze al terug stuurde. :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan