Mijlenpalen voor W20 2.0 Beta

DeletedUser57892

Guest
Kijk hoe jullie hebben gewonnen, omdat je jullie het zelf niks meer aan vonden hebben jullie het zo gezegd maar 'afgesloten' voor de rest van de wereld, egoïstisch!


Gratz met je 5e post mystrie boy, er is geen rep gebonden aan je naam dus vrij weinig mensen boeien het.
 

DeletedUser

Guest
Kijk hoe jullie hebben gewonnen, omdat je jullie het zelf niks meer aan vonden hebben jullie het zo gezegd maar 'afgesloten' voor de rest van de wereld, egoïstisch!

Zie hier weer zo ' n fijn gevoelig Typje.
Wij vonden er idd niets meer aan omdat JUlLIE niets deden, dus deden wij t ultieme om enige actie te ontlokken. Toen ook dat niets opleverde waren de 28dgn om voor we er erg inhadden. Dus julie egoïsme slaat op je zelf! Door je eigen accountje veilig buiten schot te willen houden, samen met 1200 andere (bwr deed nog iets) ontname jullie juist ons de zin nog in deze wereld verder te spelen. (omgekeerde psychologie, een niet te onderschatte wapen in TW games)
 

DeletedUser14807

Guest
Zie hier weer zo ' n fijn gevoelig Typje.
Wij vonden er idd niets meer aan omdat JUlLIE niets deden, dus deden wij t ultieme om enige actie te ontlokken. Toen ook dat niets opleverde waren de 28dgn om voor we er erg inhadden. Dus julie egoïsme slaat op je zelf! Door je eigen accountje veilig buiten schot te willen houden, samen met 1200 andere (bwr deed nog iets) ontname jullie juist ons de zin nog in deze wereld verder te spelen. (omgekeerde psychologie, een niet te onderschatte wapen in TW games)



Hou je in ... dit heb je niet nodig ... alles is gebeurd binnen de regels .. je kent mijn motto .. alles binnen de regels is geoorloofd om te winnen .. en dat hebben jullie gedaan ..

punt.
 

DeletedUser

Guest
Gratz met je 5e post mystrie boy, er is geen rep gebonden aan je naam dus vrij weinig mensen boeien het.

Zo, dus jij bent hier de coole boy omdat je weet ik veel hoeveel posts hebt? En denk je dat het mij interesseert dat ik geen reputatie hier heb? Net alsof ik tegen jou opkijk omdat jou stam het spelletje zo leuk heeft gewonnen.
 

DeletedUser

Guest
Zie hier weer zo ' n fijn gevoelig Typje.
Wij vonden er idd niets meer aan omdat JUlLIE niets deden, dus deden wij t ultieme om enige actie te ontlokken. Toen ook dat niets opleverde waren de 28dgn om voor we er erg inhadden. Dus julie egoïsme slaat op je zelf! Door je eigen accountje veilig buiten schot te willen houden, samen met 1200 andere (bwr deed nog iets) ontname jullie juist ons de zin nog in deze wereld verder te spelen. (omgekeerde psychologie, een niet te onderschatte wapen in TW games)

Yeah right, actie zorg je altijd zelf voor. Je kan altijd aanvallen plannen met je stam en je hebt meteen je actie, je kan nooit een vijand dwingen je aan te vallen. Dat het aan de rest van de wereld ligt dat W20 'saai' was slaat nergens op. Voor actie zorg je zelf en dat hebben maar vrij weinig leden van Sick. ook echt gedaan de laatste paar maanden. Verzin eens een nieuw argument, dit argument raakt nog kant noch wal.

Hou je in ... dit heb je niet nodig ... alles is gebeurd binnen de regels .. je kent mijn motto .. alles binnen de regels is geoorloofd om te winnen .. en dat hebben jullie gedaan ..

punt.

Binnen de regels? HA! Over my dead body. Wees gewoon een man en geef gewoon toe dat Sick. het grootste deel van W20 niet eerlijk en binnen de regels gespeeld. Natuurlijk niet heel Sick, maar een groot gedeelte wel.
 

DeletedUser57892

Guest
Dus die automatische tagger was gewoon legaal wil je zeggen, die dei meuk.
 

DeletedUser57892

Guest
Met 1 knop en alle aanvallen zijn getagt. Alleen wel op firefox dus nee dankje.
 

DeletedUser

Guest
Volgens de moderators mag je in game alles zeggen, er is niemand die er van uit gaat dat je de waarheid spreekt. En moderators hoeven niets te bewijzen om een straf op te leggen. Een vermoeden is genoeg. Ergo als iemand zegt dat ie via een proxy server 15 accounts beheerd en je rapporteerde dit doet een moderator wellicht wat onderzoek maar t bericht zelfs ook in game is geen bewijs. en dan hangt t verder van de moderator af.... Als je daar en tegen met internet delen aan met je huisgenoot tegelijk online komt sabelen ze je neer wegens duo accounting. Ook al weer leg je alles ...

Dus tja al geeft iemand toe de kluit te besodemieteren.. Geeft niets.
Dus slaap zacht, en gezien t kleine verschil in dorpen denk ik niet dat er erg veel gerommel geweest kan zijn. Iemand die 1 miljard weet te darmen loopt daarmee al snel een paar dorpjes uit.
 

DeletedUser62454

Guest
jouw taal doet me denken aan een oude man.
zo wijs als ijs. :confused:
Vanhelsing is waarschijnelijk V de echte leider van the vissionairs!
hij komt in opstand tegen de mods jejej:D
 

DeletedUser52174

Guest
Geniaal om mensen praten over "Ervaring opgedaan in STAYNO"... xD
Hoe kun je ervaring opdoen in zo'n slechte stam vraag ik me dan af:D
 
Bovenaan