Mijl palen

DeletedUser15110

Guest
TheLostGeneral
Punten: 959.689
Rang: 203
Dorpen: 97
Verslagen tegenstanders: 11.836.863 (175.)
Stam: ~GS~


1x Plunderaar van de dag
Op op 10.01.2011 heb jij de meeste dorpen in deze wereld geplunderd (1.115 dorpen)!


Amai das wel bijzonder veel, kan ik ruim niet aan tippen :(.
 
Reactiescore
35
Wacht maar tot ik er mij met kom moeien :D
Ik heb in ieder geval (eventjes) aan kop gestaan met 27 dorpen :)

Moeten dat trouwens verschillende dorpen zijn of mag ik ook hetzelfde dorp meerdere malen farmen?
 

DeletedUser

Guest
mag meerdere malen hetzelfde dorp zijn. er komt een zondag dat ik geen (5 letterig woord over de genitaliën van een man) te doen heb en ik 1 miljoen dorpen aanval :) enkel dat zijn dan wel 1miljoen keer hetzelfde :)
 

DeletedUser

Guest
Wacht maar tot ik er mij met kom moeien :D
Ik heb in ieder geval (eventjes) aan kop gestaan met 27 dorpen :)

Moeten dat trouwens verschillende dorpen zijn of mag ik ook hetzelfde dorp meerdere malen farmen?

Kan je een tussenstand zien dan? :p
 

DeletedUser15110

Guest
mag meerdere malen hetzelfde dorp zijn. er komt een zondag dat ik geen (5 letterig woord over de genitaliën van een man) te doen heb en ik 1 miljoen dorpen aanval :) enkel dat zijn dan wel 1miljoen keer hetzelfde :)

Ja si das val spelen hé :mad:.

Zo kan ik het ook, 10 lc's *300 per dorp.
 

DeletedUser

Guest
Als de muur 0 is, volstaat 1:licht: zelfs ;)

nee troepen limiet he. je moet minimaal 2% van je boerderij sturen? rond de 100 lc dus. paar doelloze bb dorpjes in je cluster uitzoeken en dat is 30 keer per off dorp. zeg dat je met 200 offence dorpen dit doet omdat je anders zwaaar rsi gaat krijgen van al dat geklik dan kom je dus op 6000. looptijd zal nooit meer dan 4 uur zijn. kan je dus 3x doen kom je op 18000 heb ik het nog geen eens over je bijl,speer,ZC enz
 

DeletedUser

Guest
nee troepen limiet he. je moet minimaal 2% van je boerderij sturen? rond de 100 lc dus. paar doelloze bb dorpjes in je cluster uitzoeken en dat is 30 keer per off dorp. zeg dat je met 200 offence dorpen dit doet omdat je anders zwaaar rsi gaat krijgen van al dat geklik dan kom je dus op 6000. looptijd zal nooit meer dan 4 uur zijn. kan je dus 3x doen kom je op 18000 heb ik het nog geen eens over je bijl,speer,ZC enz

Hangt af van de grootte van het dorp dat je aanvalt. Mocht je dus een 55 punten dorpje uitkiezen kan je makkelijk op en neer met 1 lc;)
 

DeletedUser

Guest
Met wat voor noobs zit ik in de stam?
Troepenlimiet 2% geldt toch niet voor barbarendorpen. :)


Hoe kan dat nu het eerste account zijn dat 10Mil bereikt :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15110

Guest
Nee, op barbaar kan gewoon 1 lc hoor.

Maar het is en blijft unfair,

Speler IrasIras
Punten: 8.592.305
Rang: 11
Dorpen: 874
Verslagen tegenstanders: 243.020.087 (2.)
Stam: Sangu
Huidige awards
Plunderaar van de dag
Op vandaag heb jij de meeste dorpen in deze wereld geplunderd (151 dorpen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!

Kijk, dit is pas fair, without cheating.

Toch wel raar dat TW daar geen bescberming in gebouwd heeft, natuurlijk gaat iedereen nu 1 LC sturen per bb dorp :eek:.
 

DeletedUser21943

Guest
Ik niet hoor.
Ben 'A' te lui voor en 'B' ben ik niet zo'n awardgeiler :D
 

DeletedUser

Guest
Ik niet hoor.
Ben 'A' te lui voor en 'B' ben ik niet zo'n awardgeiler :D

Ik ook niet, maar ik heb wel pas een dorp van mezelf veroverd (omdat iemand anders er ook al een edel op had gestuurd, had ik maar 3 vd 4 edels nodig :() en ik krijg geen award voor verovering van jezelf...:mad:
 

DeletedUser

Guest
Met wat voor noobs zit ik in de stam?
Troepenlimiet 2% geldt toch niet voor barbarendorpen. :)


Hoe kan dat nu het eerste account zijn dat 10Mil bereikt :D

wij doen alleen aan interns, noobs en bb dorpen. kijk maar naar onze stats tegen credo:D
 
Bovenaan