Mijl palen

DeletedUser

Guest
3e speler met 2 dorpen
na die goede oude tijd wil je weer in de lijst ofniet horus:D
 

DeletedUser

Guest
3e speler met 2 dorpen
na die goede oude tijd wil je weer in de lijst ofniet horus:D

haha ofc=] was wel mooie prestatie toen. als die *** toestemming niet bleef hangen waren we eerste:p9waren wel eerste met edelman:D)
 

DeletedUser

Guest
shit happens.
we hadden wel wat neergezegt vechtend tegen onze stamgenoten van nu
 
Reactiescore
35
Ik had niet te maken met dat oorlogje ze :D

1 Provocator 3,48 Mio.
2 Grote Smurf 3,06 Mio.
3 Iras 3,05 Mio.
4 CyPhErIoN 3,00 Mio.
5 gnoomridder 2,36 Mio.

ODA :)

Zo zie ik het graag ;)

Stond toen 2de ODA blijkbaar... Nu ben ik weer op kruissnelheid naar die zelfde plek :)
Ook gnoomridder stond toen 5de. Dat zou je hem nu niet meer geven...
 

DeletedUser

Guest
shit qua oda moet ik mn account wel ff herstellen in oud staat:eek:

Jah,
hoe die Nippel het deed weet ik niet.
Had tientallen accountjes onder zijn VV, internde er op los (Nippel altijd terwijl ie veel beter kon:)) maar toch had ie ook goed ODA.
Stond zowel punten als ODA op één toen denk ik.


Ik probeer nog vlug een mijlpaaltje binnen te halen voor het nieuwe jaar :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jah,
hoe die Nippel het deed weet ik niet.
Had tientallen accountjes onder zijn VV, internde er op los (Nippel altijd terwijl ie veel beter kon:)) maar toch had ie ook goed ODA.
Stond zowel punten als ODA op één toen denk ik.


Ik probeer nog vlug een mijlpaaltje binnen te halen voor het nieuwe jaar :)

Wat heb ik gedaan?

TW is meer dan alleen goed kunnen aanvallen he ;)
 

DeletedUser

Guest
Eigen troepen (en die van je VV-tjes) in 1 klein barbarendorpje steken zeker :p

Hehe, nee hoor... het zou mogelijk geweest zijn. Natuurlijk moet je slim omgaan met te kleine spelers in de buurt en dat moet je dan handig uitspelen :)

Maar wat zal ik hier voor wijze lessen heen schrijven wat allang bekend is ghehe...

En Iras, ik ben dichterbij dan je denkt hoor ;)
 

DeletedUser

Guest
Hehe, nee hoor... het zou mogelijk geweest zijn. Natuurlijk moet je slim omgaan met te kleine spelers in de buurt en dat moet je dan handig uitspelen :)

Maar wat zal ik hier voor wijze lessen heen schrijven wat allang bekend is ghehe...

En Iras, ik ben dichterbij dan je denkt hoor ;)

oe speel je weer:)?
 

DeletedUser

Guest
oe speel je weer:)?

Jups, w18 was de laatste wereld... ergens heel ver in de rim voor de grap weer begonnen... maar na 1,4 miljoen geen zin meer. Dus wachte ik op w21 en daar speel ik vooralsnog ontzettend anoniem ^^

Lekker rustig en hou me lekker van alle drukte, ik zit btw redelijk bij Diokhan in de buurt qua ligging :p
 

DeletedUser

Guest
Jups, w18 was de laatste wereld... ergens heel ver in de rim voor de grap weer begonnen... maar na 1,4 miljoen geen zin meer. Dus wachte ik op w21 en daar speel ik vooralsnog ontzettend anoniem ^^

Lekker rustig en hou me lekker van alle drukte, ik zit btw redelijk bij Diokhan in de buurt qua ligging :p

ghe ik weet nog goed dat je ''voorgoed'' stopte toen in w7, maar alweer menigte werelden bespeeld, net als ikxD
 
Bovenaan