Michiel de Ruyter. De beste speler van W53

DeletedUser49204

Guest
Beste allemaal,



Voor wie heeft opgelet is vandaag Michiel de Ruyter. zijn dorp kwijt geraakt. Veel spelers hebben met hem te maken gehad en hij is daarom in vele stammen het onderwerp van discussie geweest. Michiel, of Jamie zoals hij zijn berichtjes signeert, had een grote mond en daarom leek het mij gepast om hem voor een laatste keer nog eens in de spotlights te zetten.

Hieronder vind je het verhaal van hoe Michiel de Ruyter. Die zo hoog vloog en zo diep is gevallen. ik heb zoveel mogelijk berichten van spelers gevraagd om jullie een goed almovattend beeld te geven van hoe dit verhaal zich heeft afgespeeld.

Het bevat veel tekst dus ik ben genoodzaakt meerdere posts te maken om zo alles te kunnen vertellen.

Ga er lekker voor zitten en enjoy!

Cilvyn - Selene
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser49204

Guest
Het begon allemaal met een interessante mailwisseling over of ik zijn stam wilde joinen.

Michiel de Ruyter. 02.12.16 16:40
Beste Cilvyn,

Hierbij wil ik u even aanspreken over bepaalde zaken,
ik vat het even kort samen.

1. Inleiding
2. Visie
3. Enkele vragen
4. Wat hebben wij te bieden
5. Slot

_____________________________________________________

1. Inleiding
Eerst en vooral, bedankt voor uw aandacht voor deze toch behoorlijk gevulde mededeling.
Wij zijn Kevin en Jamie, beiden oud-tw spelers die al meedraaiden sinds wereld 1.
We hebben allebij prestaties behaald die vandaag jammer genoeg niet meer relevant zijn, elke wereld moet er opnieuw bewezen worden wat je in huis hebt, dat is onze denkwijze.
Natuurlijk is tribalwars geen solo spel, en voor mooie prestaties te behalen kan iedereen een deftige stam gebruiken.
Wij vonden het tijd om de touwtjes terug in handen te nemen, en met iets nieuws te komen.
Bij deze willen we u alvast meedelen dat we geinterreseerd zijn in u als speler, natuurlijk kunnen wij niet inschatten zo vroeg in de wereld
welke kwaliteiten u beschikt. Dit is dan ook geen rechtstreekse uitnodiging.

2. Visie
Ik wil u ook even wat meer uitleg geven over wat precies onze bedoeling is en welke visie wij als stamleiders hebben.
Ten eerste vinden we het zeer belangrijk dat we het recruiteringsproces perfectioneren, hierbij gaat het al mis bij veel stammen.
Om een voorbeeld te geven: wij hebben op deze nieuwe wereld al enorm veel uitnodigingen gekregen zonder dat de stamleiders iets
van ons weten. Wij zijn dan ook op zoek naar speler die al enkele jaren spelen en ook kunnen bewijzen dat ze mooie
prestaties geleverd hebben. Wij zullen hier dan ook streng op toe kijken.
Wij denken als we het op deze manier aanpakken dat het al een kleine stap is richting succes. Want iedereen weet dat men
zich beter voelt in een stam die exclusiviteit uitstraalt en bezit.

3. Enkele vragen
Wij zouden het dan ook zeer op prijs stellen als u (mocht u interesse hebben natuurlijk) ons wat meer zou kunnen vertellen
over u als speler, wat u misschien bereikt hebt en of u denkt dat u in een exlusieve topstam hoort. Wij gaan namelijk nu alleen af
op dingen die we hoorden, of zien op deze wereld. We bekijken dan na uw reactie of u voldoet aan onze eisen.

4. Wat hebben wij te bieden
Natuurlijk moet het niet van 1 kant komen en wil ik ook even tijd nemen om uit te leggen wat wij u als stam kunnen bieden.
Doordat we zeer selectief te werk gaan in het recruiteren zal het vanzelf een actieve community oprichten, waar spelers met ervaring
samen door een wereld knallen, we verzekeren dan ook dat u altijd onmiddelijk zal geholpen worden en alleen omringd zal worden met
spelers met een juiste attitude en ervaring.

5. Tot slot
Wij willen nog even benadrukken dat dit geen rechstreekse uitnodiging is, we zijn alleen geinterreseerd momenteel en kijken uit naar
een gesprek.
De stam zelf is ook nog niet opgericht aangezien we eerst een basisteam willen opstellen.

Met vriendelijke groeten,
De spelers van Michiel De Ruyter. (Jamie en Kevin)

Ik snapte zijn bericht niet, en hierop volgde een mailwisseling waarin ik persoonlijk werd neergehaald op de meest arrogante manier.
Cilvyn 02.12.16 17:08

Dag jongens,

Ik begrijp dat jullie een nieuwe stam willen oprichten. Het is mij niet helemaal duidelijk met welk doel en vanuit welke motivatie ik mijn stam zou moeten verlaten om me bij jullie nog niet bestaande stam te voegen.

Cil- Selene

Michiel de Ruyter. 02.12.16 17:09

Jullie denken waarschijnlijk niet op dezelfde lijn als on. En u beschikt blijkbaar ook niet over de nodige kennis over topstammen. Toch bedankt voor uw tijd en nog een fijne avond!

Cilvyn 02.12.16 17:11

Dag jongens,

Jullie bericht is vrij chaotisch, zit vol speculaties en lege beloften. Daarom vbraag ik verduidelijking. Vervolgens ga je me vertellen dat je op basis van 1 berichtje kunt opmaken dat ik niks weet over topstammen? Wie denk je wel niet dat je bent. Met deze attitude denk ik niet dat iemand in jullie stam wil.

Succes en je hoeft me niet meer te contacteren.

Selene

Michiel de Ruyter. 02.12.16 17:13

Je staat geselecteerd als noob. Als u denkt dat uw bestaande stam u iets kan bieden of zelfs een eventuele overwinning, dan speel je precies nog niet te lang tribalwars.

Het is inderdaad wat onduidelijk omdat de stam nog niet eens bestaat, wij zijn eerst op zoek naar spelers met dezelfde kwaliteiten als die van ons.

Door uw reactie kon ik makkelijk inzien dat u nooit in een topstam gezeten heeft en dat is toch een van onze vereisten, het is niet nodig om hier zo hard op in te gaan omdat je afgewezen word.

Zo werkt de wereld nu eenmaal, je krijgt kansen volgens je kwaliteiten.

Cilvyn 02.12.16 17:14

Ik had je gevraagd me niet meer te contacteren,

Mij deze ben je geblokkeerd.


Selene
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser49204

Guest
Hierna hebben we een tijdje niks van hem gehoord. Natuurlijk kwam hij al snel op de radar omdat hij snel groeide. Het farmen begon en met LC was iedereen bezig om GS binnen te halen tot ik op een middag opeens het volgende bericht met de titel “xxx” kreeg.

Michiel de Ruyter. 08.12.16 16:54

dat was mijn spike

Wederom had ik geen idee waar deze jongen op doelde, en er brak een gesprek los waarvan ik enkele hoogstandjes zal laten zien. Het is namelijk teveel om hier allemaal te plaatsen. In begin was alles vriendelijk en hebben we wat ervaringen gedeeld over het begin van TW en de mogelijkheid om in elkaars stam te komen, wat we beiden niet worden omdat we onze stam leuk genoeg vonden. Ter referentie had mijn stam 27 leden en was ik zelf de leider. Michiel had een stam van 4 leden en stelde toch de eis dat ik bij hem zou komen. Nog geen zes minuten later krijg ik bericht van een stamgenoot en vriend dat hij wordt aangevallen door Michiel:

Cilvyn 08.12.16 17:50

Hey

Ik hoor net dat je een van onze leden aanvalt.

het zou vervelend zijn als we nu al ruzie zouden krijgen op de kaart.

Selene

Michiel de Ruyter. 08.12.16 17:51

Ik wil gewoon even bewijzen dat er bepaalde spelers zijn in uw stam die bepaalde kwaliteiten niet beschikken. Die speler ligt dan ook in mijn onmiddelijke omgeving.

Michiel de Ruyter. 08.12.16 17:52

als hij daar bovenop zou farmen met lc (wat zeker niet veel moeite kost) dan zou hij het gemakkelijk kunnen verdubbelen. dus is hij dan slim bezig als je met zo veel geld bezig bent? :p

Cilvyn 08.12.16 17:52

Je hoeft niks te bewijzen. Ik zit niet te wachten op bewijzen of bedreigingen of andere vormen van opschepperij. Ik ben niet het soort meisje dat je makkelijk kunt imponeren, dus probeer dat vooral niet met zulke acties

Laat dat duidelijk zijn.

Sel

Michiel de Ruyter. 08.12.16 17:53

Ik probeer niks, die persoon ligt in mijn gebied en farmt mijn farms wss mee. Daar moet ik ingrijpen. Dat bedoel ik dus met het grote verschil van vroeger, het is dan ook de bedoeling dat ik mijn buurt klein hou van in het begin, zodat ik niet voor verassingen kom te staan.

toch?

Cilvyn 08.12.16 17:55

verschil is ook dat we met diplomatie te maken hebben. Als je leden aanvalt van stammen haal je meer op je dak dan alleen deze speler.

Michiel de Ruyter. 08.12.16 17:56

Dat neem ik er dan wel bij. Lig ik niet zo wakker van, ikzelf beschik over offence en toch staat er defence in bij mij en 2/3de van uw stam speelt hoogst waarschijnlijk defence dat wordt moeilijk aanvallen.

En probeer maar eens defence los te krijgen zo vroeg op de wereld, ik speel dit spelletje ook al lang hoor je moet me niks wijsmaken.

Michiel de Ruyter. 08.12.16 17:57

Eigenlijk doe ik je zelfs een groot plezier door je stam te filteren.

Survival of the fittest, nietwaar?

Cilvyn 08.12.16 18:00

Ik bepaal wel waarmee je mij een plezier mee doet en waarmee niet. Dat hoef je niet voor mij in te vullen. We hadden het net gezellig, ik heb geen behoefde aan deze toon.

Sel

Michiel de Ruyter. 08.12.16 18:01

Je bent te rap op de tenen getrapt, dit is geen Simcity hé. Het is hier juist de bedoeling elkaar aan te vallen. Of die speler nu een stamgenoot is van jou of niet daar kan ik helaas geen rekening mee houden.

Zo kan ik evengoed runescape gaan spelen...

Cilvyn 08.12.16 18:03

Heeft niks met persoonlijke gevoelens te maken. Ik vind het geen respect als je op deze manier op me neerpraat. Daarnaast is dat inderdaad deel van het spel, ik probeer een diplomatieke oplossing te vinden. Blijkbaar sta je hier niet voor open en ga je grapjes zitten maken: (Dit is een bericht dat hij naar een van onze leden stuurde)

" Ook niet bepaald vriendelijk om zo snel hulp in te schakelen en mij te behandelen als een crimineel.

Ik breng speciaal koekjes mee in ruil voor uw grondstoffen en dan ga je mij zo gaan behandelen..

Morgen zal ik met katapulten moeten langskomen vrees ik. Stouterd!"


Getuigt niet van enige wil om te praten. Dan ga ik hier verder ook geen moeite in steken. Succes ermee

Selene

Michiel de Ruyter. 08.12.16 18:04

Het is inderdaad verloren moeite om het diplomatiek te proberen oplossen, dat doen we zo vroeg niet in het spel.
 

DeletedUser49204

Guest
De discussie duurt nog wat voort aangezien mijn co het hierna overnam en ik weg moest naar een afspraak. Het is inmiddels goed duidelijk wat een ego deze speler heeft en hoe hij het blijkbaar nodig vindt om zo tegen mensen te praten.

Nadat hij geen gehoor meer van mij kreeg. Bleef hij nog wat pogingen doen om me op stang te jagen, maar dat is niet gelukt.

Michiel de Ruyter. 08.12.16 18:40

Ga je nou echt zeggen dat die noob uit je stam te ver ligt om te farmen?

Ben je gek geworden ofso? of heb je helemaal geen idee hoe dit spelletje werkt?

Ik heb lc's lopen die pas om 12u terug zijn.

Je hebt helemaal geen idee lol.

Michiel de Ruyter. 08.12.16 18:41

Noobs.

Michiel de Ruyter. 09.12.16 19:26

Zijn jullie premium punten al op dan? xxx

Michiel de Ruyter. 10.12.16 01:06

fijn weekend x

De volgende keer dat we met hem in aanraking kwamen had hij een andere speler van ons aangevallen. Natuurlijk niet verboden, maar de manier waarop hij vervolgens met zijn overwinning omging was wel erg laag en arrogant.

Michiel de Ruyter. 09.12.16 20:26

Wij beginnen binnenkort onze edelman te produceren, zou u zo vriendelijk willen zijn om alleen nog uw grondstof levels omhoog te doen en al de rest van uw grondstoffen te laten staan voor wanneer wij langskomen?

Met vriendelijke groeten,

Jamie

King Dhuyvetter 09.12.16 20:50


Hahaha met he 600bijl kom je er niet man

Michiel de Ruyter. 09.12.16 20:53


Het zijn er al 941 om precies te zijn. En dan heb ik nog rammetjes, katapultjes en ook nog enkele paardjes.

King Dhuyvetter 09.12.16 21:16

Smooi smooi blijft weinig man

Michiel de Ruyter. 09.12.16 21:17

Nog steeds meer dan die van jou. En we produceren met onze kazerne (lvl15) ook vele malen sneller. Het is dus een kwestie van tijd vriend.

King Dhuyvetter 09.12.16 21:17


Hahah wat denkje dat mijn kazerne is :)


Michiel de Ruyter. 09.12.16 21:19

Dan nog heb je niet genoeg inkomsten om 24/24 te produceren en toch zo snel in punten te groeien, wij spelen dit spelletje al te lang om beet genomen te worden ;).

En als je echt alleen punten zou groeien door je boerderij,stal en kazerne dan zou je wel meer prestaties verdiend hebben door het farmen / of meer verslagen tegenstanders hebben.

Wij zijn dus ook totaal niet onder de indruk, en zullen we ook niet zo snel zijn. Wij zijn er ons ook van bewust dat je in een noobstam zit met veel defence noobs, daar hebben wij ook nog iets speciaal op voorzien.

Fijne avond verder,


Noob
 

DeletedUser49204

Guest
En vanuit de hoogte doen met opmerkingen zoals deze

Michiel de Ruyter. 09.12.16 21:31

En als ik er niet ben is de clear altijd weg, als ik er ben heb je een backtime aan je been.

Succes zou ik zeggen

King Dhuyvetter 09.12.16 21:31

Hetzelfde geldt voor jou :)

Michiel de Ruyter. 09.12.16 21:31

Zal ik het woordje backtime voor je uitleggen? Ik snap wel dat dit spelletje moeilijk is voor nieuwe mensen.

King Dhuyvetter 09.12.16 21:34

Hoop dat je je troepen op een halve seconde kan wegsturen

Michiel de Ruyter. 09.12.16 21:35

Dat lukt zelfs op 50 ms, je bent precies nog niet volledig mee met het spelletje.

Nieuw venstertje openen, troepjes invullen en de rest blijft geheim maar dat is toch de basis.

Hierna was voor ons de maat vol en hebben we een plan gemaakt om hem de mond te snoeren. De precieze details laat ik in het midden, maar met een goede samenwerking van de stam hebben we vanochtend een trein naar hem gestuurd en enkele clears. Deze stuitte op een behoorlijke hoeveelheid troepen, waarvan het meeste offensief. Hij heeft zelfs geprobeerd om te cancelsnipen, maar ook deze troepen kwamen mooi voor een clear te liggen en zijn met de grond gelijk gemaakt.

uBlYtf1.png
ZZSydnQ.png
57nlGLY.png

Van rank 10 met een grote mond naar 0 punten zonder dorp.

In een van de berichten heeft Michiel dit gezegd:

Michiel de Ruyter. 08.12.16 17:26

Het gaat niet echt over eisen stellen, we zullen het later dan wel gewoon tegen elkaar opnemen; Geen vuile spelletjes van beide kanten, gewoon mooi tribalwars.

En dit is dan ook zeker gebeurd!

Nadat we ons dorp hadden ingenomen kreeg ik het volgende bericht van een vriendelijke speler uit de buurt:

lomi75 15.12.16 15:31

hallo,

mag ik iets vragen over michiel de ruyter?

mvg,

lomi

Cilvyn 15.12.16 15:42

van mij wel,

Selene

lomi75 15.12.16 15:45

hoe komt het dat je hem hebt overgenomen?

is het voor verder te groeien of heeft hij ook arrogant tegenover jou geweest ?

sorry voor deze vraag. Maar tegen mij is hij arrogant geweest en dacht niet dat hij zo snel ging overgenomen worden

mvg,

lomi

Cilvyn 15.12.16 15:46

hij is tegen iedereen een enorme ***** geweest. en hij had een mooi dorp, dus dit was een goede manier om van hem af te komen, een duidelijk punt te maken en een mooi dorp erbij te krijgen!

Selene

lomi75 15.12.16 15:49

ah oké, dacht enkel dat hij dit tegen mij gemunt had. U hebt in mijn ogen goed gedaan door zo'n speler op zijn plaats te wijzen en dank u daarvoor. Had niet gedacht dat het zo ging gaan ook doordat hij zo een grote voorsprong had kon ik hetzelf spijtig genoeg niet doen.

Lomi

Daarnaast hebben we meer bemoedigende berichtjes gehad van spelers die blij waren dat Michiel hen niet meer lastig viel.

Ik hoop dat jullie hiervan hebben genoten, wij in ieder geval wel.

Lieve groet,


Cilvyn - Selene
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67464

Guest
Volgens mij valt de helft van je spoilers weg of ligt dit aan mij.
Verder vraag ik mij af wat je nu precies wilt bereiken met dit bericht?
 

DeletedUser49204

Guest
Sommige spoilers zijn maar één bericht, dus het kan kloppen dat die niet verder uitschuiven.

Na alle negativiteit en meerdere beledigingen naar meerdere spelers, leek het me leuk om hem een koekje van eigen deeg te geven. Het is volgens mij heel duidelijk dat het de bedoeling is dat je onbeleefd of beledigend bent tegen andere spelers en dit is precies wat hij wél doet. Het klinkt misschien hypocriet, maar let op dat ik enkel de berichtwisseling tussen Michiel en enkele spelers laat zien. Ik heb hier niks bij verzonnen of dingen aangepast.

Het is een mooi verhaal hoe iemand die zo arrogant is, op deze manier aan zijn eind komt. Een mooie les voor eidereen die denkt dat hij ermee weg kan komen om zo tekeer te gaan tegen spelers die dit spel spelen voor hun plezier.

Selene
 

DeletedUser75778

Guest
Spoilers doen het perfect hier

Verder vraag ik mij af wat je nu precies wilt bereiken met dit bericht?

Uiteraard het laten zien waartoe de stam gezamenlijk in staat is. Het wegspelen van een hypocriete zak die zichzelf top zogenaamde topper heeft benoemd. En dat lijkt me nogal logisch en simpel te begrijpen.

Geweldig dat er al zo vroeg P&P wordt gevoerd. Had het wel leuker gevonden als er daadwerkelijk ook rapportjes waren getoond.
 

DeletedUser67464

Guest
Sommige spoilers zijn maar één bericht, dus het kan kloppen dat die niet verder uitschuiven.

Na alle negativiteit en meerdere beledigingen naar meerdere spelers, leek het me leuk om hem een koekje van eigen deeg te geven. Het is volgens mij heel duidelijk dat het de bedoeling is dat je onbeleefd of beledigend bent tegen andere spelers en dit is precies wat hij wél doet. Het klinkt misschien hypocriet, maar let op dat ik enkel de berichtwisseling tussen Michiel en enkele spelers laat zien. Ik heb hier niks bij verzonnen of dingen aangepast.

Het is een mooi verhaal hoe iemand die zo arrogant is, op deze manier aan zijn eind komt. Een mooie les voor eidereen die denkt dat hij ermee weg kan komen om zo tekeer te gaan tegen spelers die dit spel spelen voor hun plezier.

Selene


aaah oke op die fiets :)

in ieder geval netjes gedaan en ben benieuwd wat hij nu verder gaat doen.
 

DeletedUser78035

Guest
Proficiat, ik zou dit ook zo gedaan hebben. Respect.
Maar m'n mond is nog niet gesnoerd :p

Nog even bij vermelden dat je bijna elke noob die ik in de buurt heb een mededeling gestuurd hebt om zich tegen mij te keren, daarbij wist u ook dat wij full offence spelen en dat ik overdag op zee zit.

Je edeltrein hadden we totaal niet verwacht, daarvoor proficiat.
 

DeletedUser49204

Guest
Dag Michiel,

Ik waardeer je sportieve bericht! Ik wist inderdaad dat je full off was. Dit wist volgens mij het hele continent, met je grote mond :p Ik wist echter niet dat je overdag op zee zit, ik heb gekeken naar je groeigeschiedenis en deze was vrij constant 24/7.

Bedankt voor je felicitaties en nogmaals echt top dat je op deze manier reageert!

Succes in de volgende wereld of in de rim.

Selene
 

DeletedUser78033

Guest
En dit mweh verhaal wat nu zelfs goede P&P wordt genoemd had niet gewoon in top/flop spelers gekund? Jammer dat het forum hier naar afzakt.
 
Reactiescore
94
En dit mweh verhaal wat nu zelfs goede P&P wordt genoemd had niet gewoon in top/flop spelers gekund? Jammer dat het forum hier naar afzakt.

Wees nou eens eerlijk tegen jezelf, wanneer heb je voor het laatst ergens 'goede' P&P gezien?
 
Bovenaan