MIB vs NUTS!

DeletedUser25199

Guest
Voor je de vijand aanvalt, moet je steviger in je schoenen staan, en een goede voorbereiding is vaak de bb dorpen in de buurt edelen zodat je beter gelegen bent.

Nog effe reageren en dan ga ik wijzelijk het AF weer laten voor wat het is :rolleyes: Tuurlijk is het belangrijk om je stamcluster zo compact mogelijk te houden zodat er zich geen vijanden kunnen tussen wringen.... maar de meeste barbaren worden op K03 en K04 geedeld... daar gaat .Kiwi nog niet zo snel zich proberen vestigen hoor :D:D

Voila met deze... saluukes jullie kunnen weer gaan bekvechten... behalve op Wazda's (serieuze) topic natuurlijk :D:D
 

DeletedUser17472

Guest
Ik heb net de stam NUTS opgeheven. MIB gefeliciteerd met jullie overwinning.

Dit topic mag dicht...vvt
 

DeletedUser

Guest
Denk dat je dan nog eerder .Kiwi moet feliciteren, al zie ik dit zelf niet als een overwinning.
Nogmaals veel succes in DT en wees trots dat jullie in ieder geval ver zijn gekomen :)
 

DeletedUser7104

Guest
Feitelijk was MIB al ten ondergegaan tegen NUTS! en is de oorlog geerfd door .Kiwi met de aanname van de collega's van MIB. Op papier is de oorlog ten einde, maar feitelijk leeft deze door in de DT vs Koekje en Kiwi oorlog. Veel plezier in DT toegewenst we sluiten weer een hoofdstuk af in de lange geschiedenis van W5.
 

DeletedUser

Guest
Ik wee tniet waarom maar krijg dit in mn kop:

Woo hoo witchy woman see how high she flies
Woo hoo witchy woman she got the moon in her eye
 

DeletedUser20322

Guest
Feitelijk was MIB al ten ondergegaan tegen NUTS! en is de oorlog geerfd door .Kiwi met de aanname van de collega's van MIB. Op papier is de oorlog ten einde, maar feitelijk leeft deze door in de DT vs Koekje en Kiwi oorlog. Veel plezier in DT toegewenst we sluiten weer een hoofdstuk af in de lange geschiedenis van W5.

Thnx en moge de beste winnen :)
 

DeletedUser

Guest
Alles wat een begin heeft,
heeft ook een einde.
Sluit daar vrede mee en alles komt goed.
 

DeletedUser

Guest
RIP NUTS!

Anthony Clement McAuliffe (Washington D.C., 2 juli 1898 - aldaar, 11 augustus 1975) was een Amerikaans generaal.

McAuliffe werd geboren in Washington D.C.. Al op jonge leeftijd werd zijn roeping als soldaat duidelijk. Hij studeerde in 1918 af aan de militaire academie van West Point.
Tijdens de Tweede Wereldoorlog voerde hij het bevel over de artilleriecomponent van de 101ste Luchtlandingsdivisie. Hij sprong per parachute boven Normandië op D-Day en vloog per zweefvliegtuig Nederland binnen in september 1944. In december 1944 werd hij tijdelijk commandant van het 101ste omwille van de afwezigheid van divisiecommandant Taylor. Tijdens het Ardennenoffensief werd het 101ste omsingeld in de Belgische stad Bastenaken. Daar sprak McAuliffe het legendarische "Nuts!" tegen de Duitse onderhandelaars die de overgave van de Amerikanen kwamen eisen. Voor zijn acties in Bastenaken kreeg McAuliffe het Distinguished Service Cross, de op een na hoogste onderscheiding in het Amerikaanse leger. McAuliffe werd opperbevelhebber van de Amerikaanse strijdkrachten in Europa in 1955. Hij ging in 1956 met pensioen en stierf op 11 augustus 1975.
 

DeletedUser17472

Guest
Yep...dat was de enige juiste betekenis van NUTS! Thnx dat je het hier nog even een keer hebt neergezet Brand.


En ik heb er persoonlijk de stekker uitgetrokken. Gemengde gevoelens, maar ik weet zeker een goede beslissing. Net als toen Zernos naar TDD ging en net zoals nu NUTS naar |DT| is overgegaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik ben er vast van overtuigd dat jullie de juiste beslissing hebben genomen, al weet ik er geen jota meer van af sinds...
Ik heb nooit getwijfeld aan jullie vroeger en kga er nu ook niet aan beginnen, want dat zou pas fenormedastisch zwak zijn.

Enkel dit, but you know me, so it 's just me: ik zou niet ingegaan zijn op een fusie zonder een nieuwe naam, een vers begin...ten tijde van zernos en the daredevils was dat duidelijk, we werden, na een goed jaar bondgenootschap, tesamen een nieuwe stam, nl NUTS!

Maar, ik weet, ik heb geen recht van spreken, tenslotte volg ik dit allemaal sinds mensenheugenis niet meer en heb geen flauw idee hoe deze laatste fusie tot stand is gekomen.

Het is niet meer dan de mening van een ontgroeide speler, een onkruid dat nooit vergaat :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26035

Guest
Ik ben er vast van overtuigd dat jullie de juiste beslissing hebben genomen, al weet ik er geen jota meer van af sinds...
Ik heb nooit getwijfeld aan jullie vroeger en kga er nu ook niet aan beginnen, want dat zou pas fenormedastisch zwak zijn.

Enkel dit, but you know me, so it 's just me: ik zou niet ingegaan zijn op een fusie zonder een nieuwe naam, een vers begin...ten tijde van zernos en the daredevils was dat duidelijk, we werden, na een goed jaar bondgenootschap, tesamen een nieuwe stam, nl NUTS!

Maar, ik weet, ik heb geen recht van spreken, tenslotte volg ik dit allemaal sinds mensenheugenis niet meer en heb geen flauw idee hoe deze laatste fusie tot stand is gekomen.

Het is niet meer dan de mening van een ontgroeide speler, een onkruid dat nooit vergaat :)

:eek:
 

DeletedUser

Guest
kan het zijn dat dat nuts-verhaal ergens in de serie jericho zit? Ik geloof dat ik het daar toch eens heb gehoord...
 

DeletedUser

Guest
Het is wel een leuk woord, denk dat ik die toevoeg aan mijn woordenboek en ga gebruiken :)
 
Bovenaan