MIB vs NUTS!

DeletedUser

Guest
Oh die van die lekkere onderbouwingen die zo rationeel reageert altijd...

Daarom moet je haar gewoon negeren, als we dat nou allemaal doen kan zij hier lekker weg blijven en kunnen wij normaal discussiëren ;)
 

DeletedUser43670

Guest
....nou, normaal...met een gekleurde bril bedoel je.

Hij heeft toch al uitgelegd dat die bij iedereen sowieso wat gekleurd is?

Maar de meesten hier zeggen bij hun posts meestal wel bij waarom.
Jij zegt gewoon ' dat is mijn gevoel '.

En sorry dat ik ze niet altijd negeer Frank :D.
 

DeletedUser

Guest
Het fijne is, dat ik met deze stats nog steeds het gevoel heb dat wij voor staan....toch jammer voor jullie. Blijf maar gooien met die stats maar reëel is het niet. Sorry jongens...geen onderbouwing...ik ga enkel op mijn gevoel af en die is niet te onderbouwen.

wat heerlijk toch dat je nu zelf toegeeft dat je eigen gevoel niet te onderbouwen is:D
Daarmee geef je eigenlijk gewoon zelf toe dat je geen flauw idee hebt of je gevoel wel juist is. Zonder enige vorm van zekerheid baseer je al je acties en woorden (nouja, vooral woorden dus) op je gevoel en gelooft er blindelings in dat dat gevoel juist is, zonder dat op één of andere manier na te gaan...
 

DeletedUser17472

Guest
Dat mijn gevoel juist is, daar twijfel ik niet aan hoor. Maar ik heb geen zin in dat gezaag van jullie.....simpel. Is Frank hier nu de enige die verstandig is? Ik denk het wel.
 

DeletedUser43670

Guest
Dat mijn gevoel juist is, daar twijfel ik niet aan hoor. Maar ik heb geen zin in dat gezaag van jullie.....simpel. Is Frank hier nu de enige die verstandig is? Ik denk het wel.

Wij zijn onverstandig omdat we je niet negeren?
Wat ben jij dan?
 

DeletedUser

Guest
@Waza, ik mis je tijdsperiode en het aantalpunten.
Ik wil je hierbij wijzen op het punt dat dit het verkeerde topic is waar je het post.
 

DeletedUser

Guest
maakt niet uit waar wat geplaatst wordt tiemen, en met wat voor inhoud, als het niet pro kiwi is wordt er zeer negatief gereageerd.

Neem deze topic ik probeer af te toe wat te plaatsen wat op het onderwerp slaat maar elke keer wordt er zeer negatief gereageerd en zeker als fam wat plaatst dan zie ik weer een hoop negatieve reakties steeds door dezelfde personen.

Blijkbaar mogen er geen andere meningen gelden ...

En ik zit nu alweer te twijfelen om op de sent knop te drukken, want dan komt er weer een hoop stront over me heen.
 

DeletedUser43670

Guest
maakt niet uit waar wat geplaatst wordt tiemen, en met wat voor inhoud, als het niet pro kiwi is wordt er zeer negatief gereageerd.

Neem deze topic ik probeer af te toe wat te plaatsen wat op het onderwerp slaat maar elke keer wordt er zeer negatief gereageerd en zeker als fam wat plaatst dan zie ik weer een hoop negatieve reakties steeds door dezelfde personen.

Blijkbaar mogen er geen andere meningen gelden ...

En ik zit nu alweer te twijfelen om op de sent knop te drukken, want dan komt er weer een hoop stront over me heen.

Waarom zou dat toch zijn dat Fam altijd een lading aan negatieve reacties krijgt?
Ze zegt zelf dat ze niets onderbouwd, dat ze zegt wat haar gevoel haar ingeeft.
Dan is het toch logisch dat ze " negatieve " reacties over haar heen krijgt?
 

DeletedUser

Guest
Mickie is het vaak ook niet met me eens, maar dat betekent toch niet dat we normaal met elkaar kunnen discussiëren? (daaronder valt voor mij onderbouwing, anders kan je geen discussie voeren en wordt het alleen maar ja-nee)
Ik ben het ook op sommige punten met fam eens (spaarzaam, maar ze zijn er :p).
Dat er op anti-.Kiwi reacties/posts negatief wordt gereageerd door .Kiwi lijkt me wel logisch, je verwacht toch niet dat we het met je eens zullen zijn als je zegt dat .Kiwi de oorlog verliest?
Het hangt er natuurlijk wel af op welke manier dan wordt gereageerd, moet op een nette manier gebeuren natuurlijk ;)
 

DeletedUser17472

Guest
Dat er op anti-.Kiwi reacties/posts negatief wordt gereageerd door .Kiwi lijkt me wel logisch, je verwacht toch niet dat we het met je eens zullen zijn als je zegt dat .Kiwi de oorlog verliest?

Sorry mask, ik had je beloofd hier even te zwijgen....maar ik moet even een korte reactie geven....

Frank...je verwacht toch niet dat ik ga zeggen dat wij verliezen. Je vraagt van mij daarvoor een onderbouwing, maar die mis ik hier toch ook. Ik blijf er bij dat je in jezelf moet blijven geloven. Ik blijf dan ook tot het eind van W5 zeggen dat wij met |DT| en ATR (en AFE) gaan winnen van jullie....ik hoop dat je het niet erg vindt.

Fijne feestdagen,
voorlopig was dit voor mij de laatste reactie hier.
 

DeletedUser43670

Guest
Sorry mask, ik had je beloofd hier even te zwijgen....maar ik moet even een korte reactie geven....

Frank...je verwacht toch niet dat ik ga zeggen dat wij verliezen. Je vraagt van mij daarvoor een onderbouwing, maar die mis ik hier toch ook. Ik blijf er bij dat je in jezelf moet blijven geloven. Ik blijf dan ook tot het eind van W5 zeggen dat wij met |DT| en ATR (en AFE) gaan winnen van jullie....ik hoop dat je het niet erg vindt.

Fijne feestdagen,
voorlopig was dit voor mij de laatste reactie hier.

Is geen probleem hoor Fam, een kleine onderbouwing af en toe is alleen wel leuk.
 

DeletedUser

Guest
Ik verwacht niet dat je gaat zeggen dat jullie verliezen, maar als jullie zeggen dat jullie 100% zeker gaan winnen (wat je simpelweg niet zeker kan weten) gaan wij het niet met jullie eens zijn.
 

DeletedUser29828

Guest
Ik verwacht niet dat je gaat zeggen dat jullie verliezen, maar als jullie zeggen dat jullie 100% zeker gaan winnen (wat je simpelweg niet zeker kan weten) gaan wij het niet met jullie eens zijn.

Dat valt mij vies tegen.
 

DeletedUser25199

Guest
Sorry mask, ik had je beloofd hier even te zwijgen....maar ik moet even een korte reactie geven....

Frank...je verwacht toch niet dat ik ga zeggen dat wij verliezen. Je vraagt van mij daarvoor een onderbouwing, maar die mis ik hier toch ook. Ik blijf er bij dat je in jezelf moet blijven geloven. Ik blijf dan ook tot het eind van W5 zeggen dat wij met |DT| en ATR (en AFE) gaan winnen van jullie....ik hoop dat je het niet erg vindt.

Fijne feestdagen,
voorlopig was dit voor mij de laatste reactie hier.


fam, ik heb met jou vroeger nog een leuk contact gehad en ik wil dit zeker niet veranderd zien. Maar om bovenstaande (vetgedrukte) opmerkingen te maken moet je toch met bewijzen komen om zulke krachtige uitspraken te staven. Neem nu eens jullie laatste overnames als stam:

nutz.png


Buiten Chromatic (die een intern is) nemen jullie bijna uitsluitend barbaren over (op je laatste overnames toch). Zo win je geen oorlogen hoor. Ik zeg niet dat jullie alliantie geen kans maakt om de oorlog te winnen maar ik vrees dat het dan toch meer van |DT| of ATR zal moeten komen... Misschien moeten de krachtige uitspraken dan ook beter uit hun kampen komen :D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Voor je de vijand aanvalt, moet je steviger in je schoenen staan, en een goede voorbereiding is vaak de bb dorpen in de buurt edelen zodat je beter gelegen bent.
 

DeletedUser17472

Guest
fam, ik heb met jou vroeger nog een leuk contact gehad en ik wil dit zeker niet veranderd zien. Maar om bovenstaande (vetgedrukte) opmerkingen te maken moet je toch met bewijzen komen om zulke krachtige uitspraken te staven. Neem nu eens jullie laatste overnames als stam:

nutz.png


Buiten Chromatic (die een intern is) nemen jullie bijna uitsluitend barbaren over (op je laatste overnames toch). Zo win je geen oorlogen hoor. Ik zeg niet dat jullie alliantie geen kans maakt om de oorlog te winnen maar ik vrees dat het dan toch meer van |DT| of ATR zal moeten komen... Misschien moeten de krachtige uitspraken dan ook beter uit hun kampen komen :D:D:D


Ik wil mijn contact met jou ook zo houden, dus dat is wederzijds. Maar in deze volg ik je nu niet helemaal. Moeten wij nu die barbaren laten schieten zodat die lui van .Kiwi ze in kan nemen? Dat zou wel heel dom zijn denk je niet. Ik heb het over onze kant en niet alleen over NUTS. Vandaar dus toch even deze korte reactie (en zoals jullie zien lees ik wel gewoon mee, maar zwijg ik vooral. Ik wil ook geen reactie, enkel van David en dat mag ook via pm, want normaal verloopt ons contact via die weg).
 
Bovenaan