MIB vs NUTS!

DeletedUser17472

Guest
Volgens de statistieken wel. Zien jullie maar zover te komen dat die ene HRS'er om vrede vraagt....dan is de oorlog echt voorbij...zo is het ook met die MIB'ers...dat kan nog makkelijker...stam opheffen.

DeletedUser

Guest
Maakt het uit? HRS zal niet veel meer terugvechten tenzij er opnieuw leden bijkomen, zelfde voor MIB.

DeletedUser29828

Guest
We wezen allemaal eerlijk. MIB heb verloren. HRS is er ook niet meer klaar.

DeletedUser

Guest
En wat als die inactiveling nu eens een opleving krijgt en mensen in zijn stam gaat uitnodigen ...... hij is er nog he...vergis je niet te snel :p

Als dat zou gebeuren, wat me wel heel erg onwaarschijnlijk lijkt, dan nog zou ik zeggen dat HRS veel meer verder leeft in ATR en de helft van DT, dan in die stam die officieel nog altijd de naam HRS draagt. HRS is er niet meer en wat dat ene spelertje ook uithaalt, de stam HRS zal hij niet meer terugbrengen. Ook al bestaat die officieel nog wel. Als die ene speler de stam nieuw leven in blaast, dan is het enige wat hij gedaan heeft, een nieuwe stam oprichten en daarbij de statistieken van een oude topstam stelen.

Overigens als je dood bent, maar je lichaam wordt niet gevonden en ook geen officieel bewijs van je dood, dan ga je ook niet dood verklaard worden. Maar daarom ben je het niet minder. Zo komt er hier ook geen officieel bewijs door middel van een vredesaanvraag, waardoor HRS niet officieel als verloren wordt bestempeld. Maar dat maakt geen zier uit, want ze zijn het wel.

DeletedUser17472

Guest
Nou....Kiwi is net zo dood hoor. Misschien nog wel meer. Dit slaat nu nergens op John en dat weet jij ook. Onderbouwing? Ik sta bekend dat ik niks onderbouw. Is geen virus hoop ik.

DeletedUser

Guest
wat zwans jij nou?
Mijn post is 10 keer meer onderbouwd dan jouw gemiddelde post.
HRS is verslagen, en dat er 1 lid te lui is om op te stappen of zelfs om zijn account te wissen, is geen teken dat HRS nog leeft. Meer dan het tegenhouden van de officiële verklaring doet hij niet.

DeletedUser17472

Guest
Zelfde trekjes als MIB dus..... maar ik zit er niet mee. Ik zou het wel leuk vinden als HRS een opleving zou krijgen...

DeletedUser43670

Guest
Zelfde trekjes als MIB dus..... maar ik zit er niet mee. Ik zou het wel leuk vinden als HRS een opleving zou krijgen...

Dan krijg je de kans om te zeggen dat NUTS! van MIB heeft gewonnen, en dan neem je die niet? :D.

Goed om te weten, dan zal .Kiwi ook nooit verslagen zijn, want ik blijf :cool:.

DeletedUser17472

Guest
Dan krijg je de kans om te zeggen dat NUTS! van MIB heeft gewonnen, en dan neem je die niet? :D.

Goed om te weten, dan zal .Kiwi ook nooit verslagen zijn, want ik blijf :cool:.

Nee, jullie willen me die woorden in de mond leggen. Maar als iemand van .Kiwi, want die hebben immers vv van alle 3 nog bestaande MIB leden, er een de stekker uit trekken, dan zul je mij horen zeggen wat we gewonnen hebben en niet eerder.

Ik kan zo nog wel dagen doorgaan hoor, heb ik geen moeite mee. Maar hoe eerder dit topic dicht hoe beter. Jullie zagen dat die oorlog er nog is, doe er dan wat aan!

DeletedUser43670

Guest
Nee, jullie willen me die woorden in de mond leggen. Maar als iemand van .Kiwi, want die hebben immers vv van alle 3 nog bestaande MIB leden, er een de stekker uit trekken, dan zul je mij horen zeggen wat we gewonnen hebben en niet eerder.

Ik kan zo nog wel dagen doorgaan hoor, heb ik geen moeite mee. Maar hoe eerder dit topic dicht hoe beter. Jullie zagen dat die oorlog er nog is, doe er dan wat aan!

Ach dat is jouw visie.

Al moet ik zeggen dat ik het van MIB beter kan vatten dan van HRS.
MIB is nog 10M groot, HRS is écht wel dood..

Alsnog is MIB MIB niet meer, de naam is zelfs al verandert ;).

Nu goed, zo lang je niet zegt ' kijk hoe goed we het doen tegen MIB ! ' en met positieve stats komt pronken, mag jij best vinden dat de oorlog met MIB nog volop leeft hoor :).

DeletedUser

Guest
Wat ik vervelend vind is dat HRS weer aangehaald word.
Volgens mij is HRS een afgesloten hoofdstuk.
In de oorlog HRS - .Kiwi heeft .Kiwi gewonnen.
Door beide partijen bevestigt, dus wat wil je nog meer.

Volgens mij is HRS verleden tijd, dus waarom alsnog aanhalen?

DeletedUser

Guest
Wat ik vervelend vind is dat HRS weer aangehaald word.
Volgens mij is HRS een afgesloten hoofdstuk.
In de oorlog HRS - .Kiwi heeft .Kiwi gewonnen.
Door beide partijen bevestigt, dus wat wil je nog meer.

Volgens mij is HRS verleden tijd, dus waarom alsnog aanhalen?

tja, moet je aan fam vragen hoor. Volgens mij is zij zowat de enige op heel W5 die vindt dat HRS nog niet verslagen is...

DeletedUser

Guest
Wat je moet doen bij haar is negeren, op het moment dat je niet meer tegen haar praat zal ze vanzelf er over zwijgen ;)

DeletedUser7104

Guest
Wat je moet doen bij haar is negeren, op het moment dat je niet meer tegen haar praat zal ze vanzelf er over zwijgen ;)

Over wie heb je het eigenlijk :confused:

famdecibel
Als wij 11 dorpen voor staan...staan wij voor ons gevoel veel meer voor....en het leuke is...voor ons gevoel staan we nog steeds voor. Heerlijk toch voor ons

Toch maar weer een paar stats, waarom?? Omdat het gevoelig ligt en met dat groen en rood geeft het je toch een mooi kerstgevoel:

Totale overnames van de vijandige kant:

.Kiwi: 23
NUTS!: 7
Verschil: 16

chart

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17472

Guest
Toch maar weer een paar stats, waarom?? Omdat het gevoelig ligt en met dat groen en rood geeft het je toch een mooi kerstgevoel:

Totale overnames van de vijandige kant:

.Kiwi: 23
NUTS!: 7
Verschil: 16

chart

Het fijne is, dat ik met deze stats nog steeds het gevoel heb dat wij voor staan....toch jammer voor jullie. Blijf maar gooien met die stats maar reëel is het niet. Sorry jongens...geen onderbouwing...ik ga enkel op mijn gevoel af en die is niet te onderbouwen.

DeletedUser43670

Guest
Het fijne is, dat ik met deze stats nog steeds het gevoel heb dat wij voor staan....toch jammer voor jullie. Blijf maar gooien met die stats maar reëel is het niet. Sorry jongens...geen onderbouwing...ik ga enkel op mijn gevoel af en die is niet te onderbouwen.

Wat jammer voor ons nou toch dat jij telkens het gevoel hebt voor te staan :rolleyes:.

Bovenaan