DeletedUser
Guest
En wat als die inactiveling nu eens een opleving krijgt en mensen in zijn stam gaat uitnodigen ...... hij is er nog he...vergis je niet te snel
Dat is niet dezelfde oorlog meer?
En wat als die inactiveling nu eens een opleving krijgt en mensen in zijn stam gaat uitnodigen ...... hij is er nog he...vergis je niet te snel
We wezen allemaal eerlijk. MIB heb verloren. HRS is er ook niet meer klaar.
Zelfde trekjes als MIB dus..... maar ik zit er niet mee. Ik zou het wel leuk vinden als HRS een opleving zou krijgen...
Dan krijg je de kans om te zeggen dat NUTS! van MIB heeft gewonnen, en dan neem je die niet? .
Goed om te weten, dan zal .Kiwi ook nooit verslagen zijn, want ik blijf .
Nee, jullie willen me die woorden in de mond leggen. Maar als iemand van .Kiwi, want die hebben immers vv van alle 3 nog bestaande MIB leden, er een de stekker uit trekken, dan zul je mij horen zeggen wat we gewonnen hebben en niet eerder.
Ik kan zo nog wel dagen doorgaan hoor, heb ik geen moeite mee. Maar hoe eerder dit topic dicht hoe beter. Jullie zagen dat die oorlog er nog is, doe er dan wat aan!
Wat ik vervelend vind is dat HRS weer aangehaald word.
Volgens mij is HRS een afgesloten hoofdstuk.
In de oorlog HRS - .Kiwi heeft .Kiwi gewonnen.
Door beide partijen bevestigt, dus wat wil je nog meer.
Volgens mij is HRS verleden tijd, dus waarom alsnog aanhalen?
Wat je moet doen bij haar is negeren, op het moment dat je niet meer tegen haar praat zal ze vanzelf er over zwijgen
famdecibel
Als wij 11 dorpen voor staan...staan wij voor ons gevoel veel meer voor....en het leuke is...voor ons gevoel staan we nog steeds voor. Heerlijk toch voor ons
Fam, wie is anders?
Toch maar weer een paar stats, waarom?? Omdat het gevoelig ligt en met dat groen en rood geeft het je toch een mooi kerstgevoel:
Totale overnames van de vijandige kant:
.Kiwi: 23
NUTS!: 7
Verschil: 16
Het fijne is, dat ik met deze stats nog steeds het gevoel heb dat wij voor staan....toch jammer voor jullie. Blijf maar gooien met die stats maar reëel is het niet. Sorry jongens...geen onderbouwing...ik ga enkel op mijn gevoel af en die is niet te onderbouwen.