met zijn alle naar de dierentuin

Reactiescore
992
Idem anthraxxol ik betuig je mijn steun en wat krijg ik er voor terug? stank voor dank noem ik dat
 
Reactiescore
1.273
Oef ik lees het net. Zware dobber voor je stefan. Veel sterkte met deze fikse tegenvaller. Maar zoals ze zeggen echte liefde overwint alles. Misschien draait ze nog bij.
 
Reactiescore
992
het feit dat candicute elke dag uren met jou zit te praten, flirten, keuvelen en konkelfoezen pleit wel in je voordele dus ik zou zeggen: niet opgeven makker
 
Reactiescore
1.804
het feit dat candicute elke dag uren met jou zit te praten, flirten, keuvelen en konkelfoezen pleit wel in je voordele dus ik zou zeggen: niet opgeven makker
:redface: :redface: :redface: :redface: :redface:
alleen iemand die zo gepriviligeerd is als jij kan zich geroepen voelen om zo over andere mensen te oordelen :redface::redface::redface:
kom eens uit je ivoren toren :redface::redface::redface::redface:
 
Reactiescore
770
SHOT THROUGH THE HEART
AND YOU'RE TO BLAME
YOU GIVE LOVE
A BAD NAME

sterkte anthraxxis ik ben er voor je he

niet te veel knorren maar z0rren !
 
Reactiescore
1.804
dat is wel duidelijk ja maar mijn vraag is waarom?
 
Reactiescore
992
dat is wel duidelijk ja maar mijn vraag is waarom?

omdat ik benieuwd ben of jullie persoonlijkheid in het dagelijks leven gelijkaardig is aan deze op het algemeen forum... van candiu en famdecibel ben ik vrij zeker dat ze ook in het dagelijks leven lief en zorgzaam zullen zijn zoals hier op het forum, maar van mensen als bijvoorbeeld nonkel jos ben ik daar niet van overtuigd
 
Reactiescore
1.804
omdat ik benieuwd ben of jullie persoonlijkheid in het dagelijks leven gelijkaardig is aan deze op het algemeen forum... van candiu en famdecibel ben ik vrij zeker dat ze ook in het dagelijks leven lief en zorgzaam zullen zijn zoals hier op het forum, maar van mensen als bijvoorbeeld nonkel jos ben ik daar niet van overtuigd
waarom ben je daar zo benieuwd naar? waarom geef je daar zoveel om?
 
Bovenaan