Met wie zou je NIET samen wíllen spelen op wereld 73?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser69389

Guest
De bedoeling is dus dat je een lijstje met minimaal 5 max 10 spelers maakt met wie je NIET graag in de stam zou zitten (het zou uiteraard handig zijn moesten deze al op wereld 73 spelen, maar het hoeft niet:p). Als iedereen dit lijstje overneemt is het misschien het meest duidelijk:

PS: mede op aanvraag van o.a. @Kings gekomen.



PHP:
1. Speler:
Reden:

2. Speler:
Reden:

3. Speler:
Reden:

4. Speler:
Reden:

5. Speler:
Reden:

6. Speler:
Reden:

7. Speler:
Reden:

8. Speler:
Reden:

9. Speler:
Reden:

10. Speler:
Reden:

1. Speler: Alex @tears of a beauty.
Reden:
Betrokken bij de meest gore stab ever. Omwille van principe no go. Ook omdat die het goedpraat. Dat hij en nummer 3 nog mod konden worden ondanks een perma die ze hadden gekregen is voor mij persoonlijk een dieptepunt in het handelen van @Duckje als CoMa.

2. Speler: Twan @Judaism
Reden: Same als 1. Ik snap niet dat men hem nog aanneemt. Heb je dan 0 respect voor de community door iemand aan te nemen die die praktijken nog steeds goed praat en bagatelliseert. Wanneer je iemand aanneemt die berouw heeft getoond zoals Pepijn vind ik het anders.

3. Speler: Willem, @The Hymn to Ninkasi
Reden:
Geheel hetzelfde als 1. Is voor mij 1 pot nat.

4. Speler: Rebecca, Firedrakan
Reden: Gestoorde gek. Die perma ban diirde veel te lang. Kan niet spelen, maar wel als een volslagen gek posten. IS sympathisant. Iemand die voor de lol stamgenoten aanvalt... No go.

5. Speler: Cornelis
Reden: Ik weiger met botters, hackers of stabbers te spelen. Maar hij en onderstaande speler spatten eigenlijk de kroon en horen een eigen lijst te krijgen. Het is simpelweg sneu dat het twteam hem en onderstaande speler in eerste instantie maar een tijdelijke ban gaf. Het uitten van doodsbedreigingen richting spelers van tw en ook mensen stalken en dergelijke berichten sturen tegen naasten van die spelers vond ik om te kotsen. Net als hoe er werd gesproken over mijn overleden vader en dat ik dat verdiende. Was op 23 nog best een chille stamgenoot. Maar met hem en onderstaande hoef ik nooit en te nimmer in een stam te spelen.

6. Speler: Wesley
Reden: Niet mee samengespeeld zoals met Cornelis. Maar voor de rest identiek hetzelfde.

7. Speler: Sjoert Bolletje Wol
Reden: Idiote, zuigende spammer die mensen alleen maar kon beledigen en schofferen. Maar tw spelen ho maar.

8. Speler: Roy
Reden: Ik hoef niet met spelers te spelen die smerige zaken ondernemen zoals op 59 of 66. Ook hou ik niet van mensen die schelden met ziektes.

9. Speler: Martijn @Against All Odds
Reden: Met nagenoeg al mijn voormalige medespelers heb ik prettige ervaringen. Maar deze voor mij typische newgen was een verschrikking. Dacht met recht TW te kunnen spelen en negeerde elk advies of tip. Lachte stamgenoten uit dat ze niet goed groeien. Maar de voornaamste reden dat wij groeiden was omdat hij minstens voor 50 euro aan pp per dag investeerde om te halveren. Dat noem ik geen Tribalwars, maar solopay. Doet het misschien op 71 nu beter mag ik hopen, maar op 66 was het huilen met de pet op.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Voor iemand die gek loopt van alles wat nog maar in de buurt komt van het vrouwelijk geslacht moet je er toch opvallend weinig van weten blijkbaar
 
Reactiescore
786
Wie gaat de eerste zijn die alleen maar een lijstje maakt met alleen UT erin? Of is dit een te grote inkopper. Ik doe het niet.
Als er een lijstje was over wie de grootste onzin topics start, stond hij als enige in die lijst momenteel.
 
Reactiescore
7.931
10. Speler: Inge @Serenity
Reden:
Lijkt mij een duidelijke Speelt ze er dan speelt ze er. Maar ik zou er niet snel zelf gaan spelen en ik zou haar niet snel aanbevelen. Wij zijn gewoon tegenpolen van elkaar en dat botst. Zij is het vuur en ik ben het water. Zij is warm en ik ben koud. Simpelweg garanties oo botsingen. Is dan alles slecht aan haar? Nee absoluut niet, want ze is vaak actief, draagt absoluut haar steentje bij en niet beroerd om te helpen. Maar onze karakters botsen gewoon teveel met elkaar.

In de volksmond noem je dit ook wel seksuele aanranding.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Voor iemand die gek loopt van alles wat nog maar in de buurt komt van het vrouwelijk geslacht moet je er toch opvallend weinig van weten blijkbaar

Kijken vanop afstand kan er mee door, maar eens ze in de buurt komen heb je der enkel maar problemen mee. Lekker afblijven
 

DeletedUser69389

Guest
Rebecca een perma ban? Weet niet wanneer dit plaatsgevonden heeft, maar tsjonge. Wat een verademing moet dat zijn geweest voor de community.
Afgelopen zomer en alsnog hield/houdt Jannes een hand boven haar hoofd, want ze werd uitgedaagd door anderen en ze is van binnen een aardig en lief mens.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Afgelopen zomer en alsnog hield/houdt Jannes een hand boven haar hoofd, want ze werd uitgedaagd door anderen en ze is van binnen een aardig en lief mens.
Je kan ook gewoon de vraag beantwoorden zonder Jannes erbij te betrekken en ALWEER een zinloze discussie te starten.
 
Reactiescore
604
Reactiescore
1.892
Wat Melvin al zei ja. Ben meer geïnteresseerd in de reden van die ban.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan