Met welke?

DeletedUser56576

Guest
Ik zal dan ook maar is een lijstje maken zeker.
Het is een mooie combinatie tussen starters, lange spelers, 100% stamspelers en andere belangrijke factoren.

Martijn mijn co toen ik nog op W17 speelden. Volgens mij heeft hij geen forum account maar hij stond ook in het begin nr1 op w16.
En dan ook nog een zekere Richtie maar die heeft ook geen forum account en speelt ook al niet meer.

Wereld 1/Classic:
- Donatello
- JdeVisser

Wereld 6:
106 GT
VVVLenny

Wereld7:
Demo73
TYNN
pariah
Hafke

Wereld 10/Classic:
Together...
Iras
Diokhan

Wereld 17:
24-7 Offline
Bubbel...( de juiste naam ken ik niet meer)

Classic:
Ollie10
Yellowsnake
Nakake



En dan eventueel misschien deze 5 nog:

Mr Starkid
Loll king
Broodje Salami
Terror ( ofzo iets )
wayne little

Het is nanake :$
verder is het een leuk lijstje hoor ;). Haha
 

DeletedUser57186

Guest
Opvallend aan die lijstjes.. De meeste spelers houden het nog geen jaar uit op een wereld :rolleyes:

Ja want wat heb jij het lang vol gehouden op de Classic. Trouwens staan in mijn lijstjes allemaal spelers die vele meer vol kunnen houden dan jou.
 
Reactiescore
1.577
Is dat een must dan?

Bedoeling van TW is toch een wereld overwinnen? Dus ja, lijkt me een beetje een retorische vraag die je stelt.

Ja want wat heb jij het lang vol gehouden op de Classic. Trouwens staan in mijn lijstjes allemaal spelers die vele meer vol kunnen houden dan jou.

Alsof jij mij kent :p.
De Classic is pokkesaai.. Daar heb ik echt geen zin in. De deal met Heisenberg was overigens ook dat ik tot half oktober zou spelen en dat heb ik gewoon gedaan.

Really, weet wanneer je wat moet plaatsen.
 

DeletedUser

Guest
Bedoeling van TW is toch een wereld overwinnen? Dus ja, lijkt me een beetje een retorische vraag die je stelt.

Het is idd de bedoeling van Tw om een wereld te overwinnen, maar dat wil niet zeggen dat, dat iedereen zijn bedoeling is ?
 

DeletedUser53985

Guest
Bedoeling van TW is toch een wereld overwinnen? Dus ja, lijkt me een beetje een retorische vraag die je stelt.



Alsof jij mij kent :p.
De Classic is pokkesaai.. Daar heb ik echt geen zin in. De deal met Heisenberg was overigens ook dat ik tot half oktober zou spelen en dat heb ik gewoon gedaan.

Really, weet wanneer je wat moet plaatsen.

De bedoeling van tw is winst vanuit het oogpunt van Innogames en plezier vanuit het oogpunt van de speler. Het is dus geen retorische vraag die ik stel.
 

DeletedUser48278

Guest
Bedoeling van TW is toch een wereld overwinnen? Dus ja, lijkt me een beetje een retorische vraag die je stelt.

Slechts 0,1% van de spelers die beginnen op een wereld speelt een wereld uit volgens mij, dus dan doet 99,9% het verkeerd.

True, maar om goede starters dan meteen goede spelers te noemen? Nah. Iedere malloot met een beetje teveel tijd en een startersplan kan hier supergoed starten. That's my point.

Goed starten is onderdeel van goed spelen, en aangezien de meeste starters ook in Late Game wel hun mannetje kunnen staan kun je het inderdaad wel goede spelers noemen.
 

DeletedUser53985

Guest
True, maar om goede starters dan meteen goede spelers te noemen? Nah. Iedere malloot met een beetje teveel tijd en een startersplan kan hier supergoed starten. That's my point.

Niemand heeft starters goede spelers genoemd in dit topic, ik begrijp niet waar jij die onzin allemaal vandaan haalt.
 

DeletedUser

Guest
Ik zal dan ook maar is een lijstje maken zeker.
Het is een mooie combinatie tussen starters, lange spelers, 100% stamspelers en andere belangrijke factoren.

Martijn mijn co toen ik nog op W17 speelden. Volgens mij heeft hij geen forum account maar hij stond ook in het begin nr1 op w16.
En dan ook nog een zekere Richtie maar die heeft ook geen forum account en speelt ook al niet meer.
En Jim ook nog. :p Maar ik weet zijn forum account ook niet meer echt.

Wereld 1/Classic:
- Donatello
- JdeVisser

Wereld 6:
106 GT
bassies

Wereld7:
Demo73
TYNN
pariah
Hafke

Wereld 10/Classic:
Together...
Iras
Diokhan

Wereld 17:
24-7 Offline
Bubbel...( de juiste naam ken ik niet meer)

Classic:
Ollie10
Yellowsnake




En dan eventueel misschien deze 6 nog:

Nakake
Mr Starkid
Loll king
Broodje Salami
Terror ( ofzo iets )
wayne little

Ik hoop dat ik Terror (ofzo iets) ben :D
 

DeletedUser

Guest
Een kut stam dus :rolleyes:

Daar ging het toch niet om?
Alleen maar met wie je erin wil zitten, oke je zou denken dat het niet heel gezellig is.
Maar dat is een vergissing, ik heb het namelijk altijd goed naar mijn zin in me eentje de sfeer kan dus niet stuk door andere domme mensen.

Daarbij komt dat door mij hoge niveau ik zonder stamgenoten nooit gefrustreerd raak door hun ondermaatse prestaties.
En ja dat gebeurt vaak als je zo geweldig bent als ik :cool:.
 

DeletedUser

Guest
Daar ging het toch niet om?
Alleen maar met wie je erin wil zitten, oke je zou denken dat het niet heel gezellig is.
Maar dat is een vergissing, ik heb het namelijk altijd goed naar mijn zin in me eentje de sfeer kan dus niet stuk door andere domme mensen.

Daarbij komt dat door mij hoge niveau ik zonder stamgenoten nooit gefrustreerd raak door hun ondermaatse prestaties.
En ja dat gebeurt vaak als je zo geweldig bent als ik :cool:.

1 woord: Sarcasme.

Ja zoek het maar even in het woordenboek op :eek:.

:rolleyes:
 

DeletedUser53985

Guest
Daar ging het toch niet om?
Alleen maar met wie je erin wil zitten, oke je zou denken dat het niet heel gezellig is.
Maar dat is een vergissing, ik heb het namelijk altijd goed naar mijn zin in me eentje de sfeer kan dus niet stuk door andere domme mensen.

Daarbij komt dat door mij hoge niveau ik zonder stamgenoten nooit gefrustreerd raak door hun ondermaatse prestaties.
En ja dat gebeurt vaak als je zo geweldig bent als ik :cool:.

Is de sarcasme een keer obvious, dan spot je het niet. >.<
 
Bovenaan