Met welke tien

Reactiescore
499
Hoezo sta ik laatst?
de helft van je accounts was ik je fcking co, ben gvd aan het vven voor je achterlijke kutmongool kzou gvd nr 2 moeten zijn vuile jood.

#leon
De beste altijd voor het laatste bewaren toch?
 

Deleted User - 487960736

Guest
Gezien ik relatief nieuw ben ik de 'inner-core' groepen van de classic, hier toch alvast een lijstje:

1. Lukas - in een korte tijd al een aantal dingen van hem kunnen leren, ben benieuwd wat ik nog meer niet weet :)
2. Joao - puur fun, lekker bullshitten en timen, altijd goed
3. Peter - schelden en inten op League en daarna gelijktijdig onze treinen timen en doodlopen, always fun
4. Laurens - Nog niet mee gespeeld, maar wel kort tegen gedeffed, verschil was direct te merken. Wil wel eens first hand zien hoe die het allemaal klaarspeelt en nog eens wat te leren
5. Flex - Goede starters zijn altijd fijn, koffie kan je altijd komen halen;)
6. Pim - houd de bende toch maar mooi bij elkaar, prima leider tot nu toe
7. Mats - Goede herinneringen aan CL19, veel bijgeleerd sindsdien, benieuwd hoe we het nu zouden doen.
8. #Leon - Memes moeten er altijd zijn
9. Rebecca - Een tijd leuk mee gecrossdeffed op CL20, helaas vroegtijdig moeten stoppen. Ben benieuwd naar het vervolg
10. Lorenzo - Mocht ie ooit classics gaan doen, count me in. Leuke speedwerelden mee gedraaid voor een langdurige periode, zonder twijfel zou hij een classic ook goed afbrengen. Gezamelijk offen was altijd top

Ken niet iedereen die al langdurig classic speelt, dus misschien veranderd dit nog wel eens;)
 

Deleted User - 487694086

Guest
In een stam stel ik me een stuk begripvoller op naar gekkies, kijk naar Rob.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.758
Leon op 8 maar lol???
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.758
Dan nog respecteer je Leon en steek je hem als eerste!
 

DeletedUser69389

Guest
1. Martijn SSEG
2. Joachim
3. Laurens.
4. Thomas Muoto
5. Jessey
6. Joel
7. Wouter (Monte)
8. Mark Conquerking
9. Bjarne
10. Lennart

Al geef ik toe dat ik 10 iets te weinig vind . Want mensen als Cona, Thomas Ownage, Emile, Jordi CBC, Rogier und so weiter horen er ook wel bij. Ook niet echt classic spelers als Bonaya, Jeremy, Maarten of Roald.
 
Reactiescore
2.303
Hoezo mark boven mij Martijn???
Heb je die vent al eens zien spelen?
 
Reactiescore
973
Als je zo ver boven de 10 komt kan je ook account duo’s maken als bijvoorbeeld Mark Conquer ft Emile.
 
Reactiescore
1.089
Jullie zijn allemaal jaloers
 
Reactiescore
660
Jullie zijn allemaal jaloers
Klopt. Kuch kuch, bedankt Martijn.
Thomas ownage moet niet ergens tussen wat overschot staan, maar ergens ver van boven.
@UT, ken jij Mike Endeverafter niet?
 
Reactiescore
660
  • Cabernet Sauvignon.
  • Chardonnay.
  • Pinot Grigio.
  • Riesling.
  • Sauvignon Blanc.
  • Syrah.
  • Tempranillo.
  • Zinfandel.
Gerapporteerd. Overloper. Van bier naar wijn. Dat vergeef ik je nooit.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.758
Kunnen we dit niet welke elf maken, ik voel net altijd alsof ik die 11de persoon ging zijn
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.758
Wat een haat reacties. Waar is dit voor nodig jongens?
 
Bovenaan