Met welke tien

Reactiescore
499
Reactiescore
1.089

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.491
Kan geen specifieke voorbeelden noemen op dit moment, maar dat heb je wel meerdere keren gezegd, volgens mij ook vaak genoeg tegen mij zelfs.

Maar jij noemt dus een festival weekend - waar je al twee maanden daarvoor kaartjes hebt gekocht - niet afzeggen, runnen?
 
Reactiescore
2.303
T'is gewoon weer typisch e pim, denk dat het eerder dat is .
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.491
T'is gewoon weer typisch e pim, denk dat het eerder dat is .

Volgens mij is het gewoon een kwestie van drogredenen geven omdat er zich een optie voor doet om te haten op Pim. Heb verder een leuk weekend gehad en nu alweer 2 dagen aan het deffen, trek lekker de conclusies die je wilt. :p
 

DeletedUser75558

Guest
Maar jij noemt dus een festival weekend - waar je al twee maanden daarvoor kaartjes hebt gekocht - niet afzeggen, runnen?
Dat is ook zeker geen runnen, heb ik ook helemaal niet gezegd sterker nog waarom zou je dat afzeggen voor een computer spel? Maar je weet ook niet wat voor verplichtingen andere mensen hebben in het leven, dus een drogreden is het zeker niet.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.491
Dat is ook zeker geen runnen, heb ik ook helemaal niet gezegd sterker nog waarom zou je dat afzeggen voor een computer spel? Maar je weet ook niet wat voor verplichtingen andere mensen hebben in het leven, dus een drogreden is het zeker niet.

Klopt, maar ik weet wel dat sommige mensen verdwijnen zonder aan te geven wat deze andere verplichtingen zijn. Dus dan vind ik dat bestempelen als runnen wel terecht, oftewel je argument slaat echt nergens op lol. Deze hele discussie boeit me overigens echt niet, ik noem niemand een runner nu ofzo.

Waarom reageer ik zelfs nog, beter kom je gewoon in Optic spelen Paul. Alle activiteit is nodig atm.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Klopt, maar ik weet wel dat sommige mensen verdwijnen zonder aan te geven wat deze andere verplichtingen zijn. Dus dan vind ik dat bestempelen als runnen wel terecht, oftewel je argument slaat echt nergens op lol. Deze hele discussie boeit me overigens echt niet, ik noem niemand een runner nu ofzo.

Waarom reageer ik zelfs nog, beter kom je gewoon in Optic spelen Paul. Alle activiteit is nodig atm.
Nog niet genoeg slechte karma in Optic idd
 

DeletedUser75558

Guest
Klopt, maar ik weet wel dat sommige mensen verdwijnen zonder aan te geven wat deze andere verplichtingen zijn. Dus dan vind ik dat bestempelen als runnen wel terecht, oftewel je argument slaat echt nergens op lol. Deze hele discussie boeit me overigens echt niet, ik noem niemand een runner nu ofzo.

Waarom reageer ik zelfs nog, beter kom je gewoon in Optic spelen Paul. Alle activiteit is nodig atm.
Je kan het niet laten, daarom
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Negatief x negatief = positief heb ik ooit geleerd

Dat is als jullie gaan vermenigvuldigen ja. Volgens mij voeg je hem toe en een negatief getal plus negatief getal resulteert in een groter negatief getal :)
 
Bovenaan