Met welke tien (HiHo)

Reactiescore
1.018
Hey!

Ik zag dat er vandaag nog geen topic was gemaakt, dus bij deze het 'met welke tien' topic.
Brand los! Je mag het met 10 spelers doen die op deze wereld spelen, met 10 spelers algemeen of 10 accounts vormen met combinaties van spelers.

Oh ja, Hi Ho voor de clicks

Cheers
 
Reactiescore
1.018
Meeste mensen die ik ken vinden 10 al weinig, misschien moet je meer contacten leggen!
 
Reactiescore
5.594
1. @Dr. Hannibal Lecter: Stond vroeger al meerdere keren in mijn lijstjes en we spelen nog steeds alle 2. Lijkt me leuk om eens met je te spelen, leuke gesprekken via discord.
2. @TheCountOfMonteCristo : Ontzettend fijne speler en goed ook nog eens. Leuke tijden gehad vroeger en pas weer eens gesproken. Niks veranderd, jammer dat je niet uit je TW pensioen wil komen, kut student.
3. @.Howlin: Top TW speler dat is wel duidelijk, lijkt me leuk weer eens te spelen met hem. Zeker nu er weer meer oude bekende opduiken.
4. @potje : Ik heb geen idee waarom tbh, maar maakt op het AF een ontspannende en leuke indruk, geen idee hoe zijn IG kwaliteiten zijn.
5. @Cacturne en zijn team op 69: Ik kan altijd smakelijk lachen om hun posts op het AF en daarbij ook nog eens een sterk team krijg ik de indruk.
6. @dragonshield3 : Schijnbaar kan hij deffen ofzo, maar hij kan nog veel beter nuance aanbrengen in zijn verhaal. Zijn kracht ligt schijnbaar niet alleen bij het deffen, maar ook bij het deftig en respectvol antwoorden ;) Ik zal een van de weinige zijn die zijn posts en persoonlijkheid op het AF kan waarderen.
7. @Triador : Lijkt me een leuke kerel, vertelt misschien iets te vaak hoeveel massa's hij wel niet heeft gedefft met weinig verlies, maar ach. Kwaliteit heeft hij zeker en daarbij is hij respectvol, wat ik kan waarderen.
8. @sseg : Zelfde verhaal, zie hem ook al jaren, maar dan ook jaren op het AF. Ongetwijfeld een goede speler en zijn posts vind ik vrijwel altijd goed en interessant. Lijkt me een leuke medespeler.
9. Brian: Ik weet niet eens meer waar die wel en niet heeft gespeeld, Bornix, Minamoto nog iets. Aangenamen spelers en kwalitatief ook zeer sterk, kom weer terug bij ons.
10. @ohleric : Eric we missen je best wel, kom maar terug met je medebeertjes.

Uiteraard ook @FireFox.. , met inbegrip van @melish @Gilfoyle en een of andere noob Ilertillo ofzo. Ontzettend leuk team en daarbij veel kwaliteit.
 
Reactiescore
5.594
Reactiescore
2.478
Ik ben trots op je Lars
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Sorry maar omschreven worden als "team van cacturne", daarmee krijg je geen like :boer:
 
Reactiescore
96
86514558d5a040024e13c40fd2e3f4a6.png
 
Reactiescore
973
Reactiescore
1.018
Heb wel een boodschappenlijstje? Wilde eens zien of ze hier net zo stamgericht zijn voor mensen die lijstjes maken als met de rest!
 
Reactiescore
1.018
Ik heb een poging gedaan! Heb geprobeerd enkel mensen te benoemen die op wereld 71 spelen, wanneer dit niet mogelijk was ben ik gegaan voor mensen die het afgelopen jaar nog gespeeld hebben (voor zover ik weet).

Fred @chameleon Ken ik al vanaf de eerste wereld die we samen gewonnen hebben, is een speler die naar mijn mening bij de beste 5 hoort die ik in actie heb gezien. Erg complete speler die erg dedicated is wanneer hij hier de tijd voor heeft.
Laurens @DragonShield3 Is naar mijn mening een redelijke deffer, hem redelijk noemen helpt hopelijk met zijn ego een beetje temperen.
Tom @lord-toms en overige bespelers van @FireFox.. , ik benoem Tom hier omdat hij degene is die mij naar het account heeft gehaald, no hard feelings voor de rest hè! Erg gezellige speler en hij zal vast wat kunnen, al heb ik hem nog niet in actie gezien als buur o.i.d.
Robbert @Rob. Want iedere stam heeft een stamracist nodig! En het is wel een oké gozer verder.
Remco @Dream About My Nudity? , aardige gozer en ben benieuwd hoe snel we de wereld zouden winnen!
Verder geen idee wie hier spelen, dus verder gewoon mensen van andere werelden

Elko @Dutchgangster, win eigenlijk altijd werelden die ik samen met hem speel, een eckte oldgen
Thomas @OwnageForYou Volgens mij nog steeds een goede speler, maar ken hem verrassend slecht.
Emile @neonazi, Staat altijd voor de stam klaar en helpt altijd wanneer het kan. Soms een beetje harde kantjes maar volgens mij is het stiekem best een lieve dikzak
Yoshi @no clue welk af-account. Aardige kerel, weet niet zo veel van hem eigenlijk

Het laatste plaatsje is In memoriam voor Martin @Amber Heard, aardigste gozer van heel het af en spijtig dat hij niet meer onder ons is
 
Bovenaan