Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Jij bent altijd zo gemeen.![]()
Accountje met Luuk + 2 levenloze co's die al ons werk doen.![]()
Gatver, ik laat me liever door NIEMAND nemen, maar chippie /frankie op 1 acc. is wel oke, zal met mouspad wel eens willen spelen.
Baba lijkt me ook interessant als die echt zo nazi is als promo beweert is ie mijn favoriet om een acc. te delen.
Gatver, ik laat me liever door NIEMAND nemen, maar chippie /frankie op 1 acc. is wel oke, zal met mouspad wel eens willen spelen.
Baba lijkt me ook interessant als die echt zo nazi is als promo beweert is ie mijn favoriet om een acc. te delen.
lol ...
vraag het anders gewoon na bij mijn leden
Promo kan het gewoon niet verkroppen dat ik meer bereik dan hem en gaat me dan maar afmaken op het AF zodat iedereen zo over mij gaat denken.
Vraag het anders aan spelers als Glowinthedark en Koaieus. Spelers die een hekel hadden aan mij maar nooit persoonlijk een woord met mij hadden gewisseld. Nadat ze 1 x met mij hadden gesproken zeiden ze dat ze me volledig verkeerd hadden ingeschat door het AF.
Maarja, ieder zijn mening toch?
Een account delen met mij kan wel interessant zijn jaDat heeft tot nu toe elke co nog gezegd
![]()
Weet je wat we anders doen een lijstje posten met spelers waar je een account mee kunt delen? Daar kan je eventueel ook een lange post mee maken met namen he promo![]()
Bwa, juist niet, er zijn er weinigen. ^^
Jij zit er bij hoor.
PS: Baba schreef een lange post tegen mij, hij begint, ik antwoord (omdat het niet klopt) en toch neem je mij op de korrel?
Hmm...![]()
nee niet jou alleen hoor in het algemeendank je trouwen
![]()
![]()
Weet je wat we anders doen een lijstje posten met spelers waar je een account mee kunt delen? Daar kan je eventueel ook een lange post mee maken met namen he promo![]()
-Glenn (Marriel)