Met welke speler account delen?

• Topicstarter Topicstarter DeletedUser40402
  • Startdatum Startdatum
Let's bump it!

Een accountje delen met Axel lijkt me wel eens leuk :D

Accountje met Luuk + 2 levenloze co's die al ons werk doen. :D

Gatver, ik laat me liever door NIEMAND nemen, maar chippie /frankie op 1 acc. is wel oke, zal met mouspad wel eens willen spelen.
Baba lijkt me ook interessant als die echt zo nazi is als promo beweert is ie mijn favoriet om een acc. te delen.

Gatver, ik laat me liever door NIEMAND nemen, maar chippie /frankie op 1 acc. is wel oke, zal met mouspad wel eens willen spelen.
Baba lijkt me ook interessant als die echt zo nazi is als promo beweert is ie mijn favoriet om een acc. te delen.

Nazi arn't my words... :p

lol ...
vraag het anders gewoon na bij mijn leden ;)
Promo kan het gewoon niet verkroppen dat ik meer bereik dan hem en gaat me dan maar afmaken op het AF zodat iedereen zo over mij gaat denken.

Vraag het anders aan spelers als Glowinthedark en Koaieus. Spelers die een hekel hadden aan mij maar nooit persoonlijk een woord met mij hadden gewisseld. Nadat ze 1 x met mij hadden gesproken zeiden ze dat ze me volledig verkeerd hadden ingeschat door het AF.

Maarja, ieder zijn mening toch? ;)

Een account delen met mij kan wel interessant zijn ja :p Dat heeft tot nu toe elke co nog gezegd :p

lol ...
vraag het anders gewoon na bij mijn leden ;)
Promo kan het gewoon niet verkroppen dat ik meer bereik dan hem en gaat me dan maar afmaken op het AF zodat iedereen zo over mij gaat denken.

Vraag het anders aan spelers als Glowinthedark en Koaieus. Spelers die een hekel hadden aan mij maar nooit persoonlijk een woord met mij hadden gewisseld. Nadat ze 1 x met mij hadden gesproken zeiden ze dat ze me volledig verkeerd hadden ingeschat door het AF.

Maarja, ieder zijn mening toch? ;)

Een account delen met mij kan wel interessant zijn ja :p Dat heeft tot nu toe elke co nog gezegd :p

Hahaha. ^^
Een gevoel voor humor heb je ook zeg. ^^ Een en al +-punten jij.
Don't cry dat 'iedereen' zo over jou zou denken, 95% is eit of een bg en die mogen toch niets over jou zeggen. ;)

Koaieus een hekel aan je? Thah, zelfs als dat zou waar zijn, heeft dat er niets mee te maken hoe dictatoriaal jij al dan niet bent. ;)
Dat je goed kunt kontjes likken en een ander masker opzetten en je mening over mensen veranderen, dat wist ik ook al. ^^

Trouwens wil niets zeggen, iedereen zegt dat ook als ik eens vriendelijk ben op msn.
Jij bent totaal dezelfde als op msn, dus misschien heb je ze een lief woordje toegefluisterd. :o

Iedereen tot nu toe? 0 dus, leuk hoor. Impressed. :cool:

Weet je wat we anders doen een lijstje posten met spelers waar je een account mee kunt delen? Daar kan je eventueel ook een lange post mee maken met namen he promo:rolleyes:

Weet je wat we anders doen een lijstje posten met spelers waar je een account mee kunt delen? Daar kan je eventueel ook een lange post mee maken met namen he promo:rolleyes:

Bwa, juist niet, er zijn er weinigen. ^^
Jij zit er bij hoor. <3

PS: Baba schreef een lange post tegen mij, hij begint, ik antwoord (omdat het niet klopt) en toch neem je mij op de korrel? ;)
Hmm... :rolleyes:

Bwa, juist niet, er zijn er weinigen. ^^
Jij zit er bij hoor. <3

PS: Baba schreef een lange post tegen mij, hij begint, ik antwoord (omdat het niet klopt) en toch neem je mij op de korrel? ;)
Hmm... :rolleyes:

nee niet jou alleen hoor in het algemeen;) dank je trouwen:p <3

Kan niet, dan staat stomiets, chippie, sax..en ik (mss) er tussen.. en dan lijkt het forum op msn.

p.s. met sax wil ik ook wel op een acc.. aan de andere kant.. beide nachterZZZZzz
@baba w22 dan..

Laatst bewerkt door een moderator:

100% gelijk
Mijn lijstje:
- Team McCullen
- Sax
- Renzo (luna)
-Wouter (chipito)
- Dennis (Knoest)
- Filip (kamachi)
- Justin(koaieus)
- Rick (Rots)
- Rogier(high)
- Ruben,Patrick en Arco ( Team Yarn)