Met welke 7?

Reactiescore
271
1. Illy , de intern koning van w74 doet het op 78 gewoon opnieuw.

2. Shakedown8, Ik moet men best doen om zo veel stabs bij elkaar te krijgen op 10 jaar dat jij op 1 maand voor elkaar krijgt.

3. Coruscant, als je zijn posts ziet van w74 zegt genoeg. Die man is vol van zijn eigen maar heeft offensief ook wel niets bewezen.

4. United Masters, keert je de rug toe als het hem goed uitkomt.

5. Tycoon960, leider van run die hun stab vriendje kickte. Maar een nap van 2 weken toont echt geen ballen.

6. One last time, het bouwen van 4 stammen rond je en nog niet op rang 1 staan.

7. Do Not Eat Yellow Snow, Je hebt pp gebruiken en je hebt het pp gebruik van die gasten. Als niels er speelt dan zal tw weer heel blij zijn met al dat geld.

4. Wie ben jij en wat heb ik je misdaan?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ik maak straks men lijstje maar ik kan alvast zeggen dat het er nog steeds bijzonder slecht voor @Chameleon uit ziet.
 
Reactiescore
524
Ik maak straks men lijstje maar ik kan alvast zeggen dat het er nog steeds bijzonder slecht voor @Chameleon uit ziet.

Ik ben erg benieuwd naar het lijstje van onze forum personality.
 
Reactiescore
768
1. Mien, noob, recapt alleen en verliest 100 dorpen op zijn verjaardag
2. Melvin, laat pushnotificaties door zijn speakers knallen in de nacht, lijkt me duidelijk
3. Luc, Barnie zit nog diep
4. Carlo, timet zijn edels 40 seconde achter zijn clear
5. Cacturne, kutpokemon
6. Night Train, grootste boostacc van .nl
7. EWS flop
Ik distantieer me van je punt nummer 7. Ik vind het respectloos voor de EWS-gemeenschap en in het speciaal @Ezra the King als vertegenwoordiger. Ik verzoek u dan ook om een schriftelijke rectificatie te typen, hier in dit topic. Daarnaast zou het ook gepast zijn om met een schadevergoeding over de brug te komen. Ik doe u een aannemelijk voorstel om 20 dorpen af te staan aan EWS (om mee te beginnen natuurlijk). Indien u aan deze schadevergoeding voltooid heeft, dan zullen de volgende onderhandelingen plaatsvinden.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
864
ez moneyyy
 
Reactiescore
864
dirk vjiese stabbert
 
Reactiescore
1.016
1. @Goth Angel echt niet te vertrouwen zo'n eeuwige maagd.
2. @rikkert1234 wilt niet zich binden aan What the Duck maar zit nog wel steeds in de account chat? Spy much!?
3. @Pack want hij heeft rood haar.
4. @Meister want hij eet vlees, bah.
5. @Boy Meets World want hij heeft volgens mij stiekem een crush op mij en ik wil werk en privé gescheiden houden.
6. @EquinoxDR want hij zegt altijd dat dit écht zijn laatste wereld is en speelt gewoon vrolijk verder en is dus een vieze leugenaar.
7. @ixfuryanix steel creditcardgegevens met zijn zogenaamde TW-scripts.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Voor mijn top 7 is helaas vanavond geen tijd meer. Deze komt zonder tegenspraak morgen maar ik zal alvast transparant zijn; het ziet er helemaal niet goed uit voor @Chameleon .
 
Reactiescore
524
Voor mijn top 7 is helaas vanavond geen tijd meer. Deze komt zonder tegenspraak morgen maar ik zal alvast transparant zijn; het ziet er helemaal niet goed uit voor @Chameleon .

Wordt tijd robske
 
Reactiescore
22
Goede inhoudelijke reactie wel. Iedere stam doet dit alleen de namen maken het obvious. OLW 4 is trouwens vrij bijzonder aangezien dat rim noobs zijn die gewoon een stam met deze naam hebben aangemaakt in de hoop te overleven.
En die EWS nog strikt om voor hun te werken ook
 
Bovenaan