Met welke 7?

Reactiescore
2.433
Gegroet strijders

Jullie kennen vast het topique, met welke 10, waar er dieper in de kont wordt gezeten dan Melvin bij zijn vriendin (wellicht ook door zijn micro...). Deze keer gaan we het anders aanpakken, we gaan namelijk benoemen welke 7 je niet in de stam wilt. Ik zal beginnen.

Do Not Eat Yellow Snow - Shock
Bewezen boosters en hebben inmiddels al op 6 dagen 12(!!!!) dorpen. Naast PP hebben ze ook een overvloed moraalbrekerkes en boosts... Tevens zitten ze in de stam Shock, wat gekend staat om hun laag spel deze wereld.

Finnvard - Shock
Met Joeri zijn scriptkennis verwondert het me niet dat er BOTS aanwezig zijn op het account. Jammerlijke zaak.... Shock naast stab- en flopstam ook een botstam????

TheTrainGoesChuChuuu - Shock
Weggespeeld early game... Hiermee zou ik niet willen samenspelen! Verwondert me niets dat ze in Shock zitten?

Los Bombarderos* - Shock
Lelijke naam en geen profielplaatje... kan niets anders dan flop zijn? Zitten al het langst in de stam Shock, dus wellicht ook het flopst.

CircusOfInsanity - Shock
Circus -> Clown -> Martijn -> flop. Ik weet genoeg

United Masters - Shock
Het account wat de beste deffer van de gehele community, Flex, heeft moeten stabben omdat ze anders geen schijn van kans hadden...

Serenity - Shock
De heer @Perfect Hatred speelt hier, de herboren Mathieu in een ander lichaam, het zoutvatje van W78. Lijkt me heel onaangenaam...
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Weeral een mooi topic van je Zidan. Je hebt bepaalde zaken goed aan de kaak gebracht in een helder overzicht.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Oké, hier is mijn lijst!

#1: KingRingo, iemand moet de fronten goed bewaken als brugwachtert zijnde!
#2: Shakedown8, je hebt altijd wel een sneaky boie in de stam nodig.
#3: Undergroundzz Martijn, voor het geval ik een uni rush plotseling moet doen tegen beter weten in.
#4: Dragonshield69 Laurens, om de stam te carry'en als Ringo's brug niet goed werkt
#5: We Like Hot Derps, we hebben ook een AF retard nodig om de underdog te kunnen spelen
#6: Coruscant, want niemand mag over hem praten tenzij je hem wegspeelt. Hoe wil je dan p&p'en tegen de stam? Winwin.
#7: Robb, om de boobbot bezig te houden, stammoraal hoog te houden en op de hoogte te blijven van nieuwe weebfoto's.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.758
Jordi ik denk dat je iemand anders bedoeld? Ik ben noch een weeb, noch kijk ik naar borstekes op discord. Al is dat stuk over stammoraal volledig correct
 
Reactiescore
253
1. Mien, noob, recapt alleen en verliest 100 dorpen op zijn verjaardag
2. Melvin, laat pushnotificaties door zijn speakers knallen in de nacht, lijkt me duidelijk
3. Luc, Barnie zit nog diep
4. Carlo, timet zijn edels 40 seconde achter zijn clear
5. Cacturne, kutpokemon
6. Night Train, grootste boostacc van .nl
7. EWS flop
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.758
Ik maak mijn 7 vanavond na mijn werk, maar ik kan alvast zeggen dat het er niet goed uit ziet voor Fred.
 
Reactiescore
108
Misschien mis ik iets en moet ik vaker het forum lezen maar zijn er nou serieus leden van EWS die andere spelers beschuldigen van pp abusers? o_O
 
Reactiescore
260
Gegroet Strijder, bij EWS bestaat een zeer strikt, zero tolerance beleid rondom PP. Mocht u verdachte situaties waarnemen op de kaart, twijfel dan niet en neem contact op met de stamleiding van EWS.
 
Reactiescore
2.878
Bovenaan