Met welke 5?!

Deleted User - 487924308

Guest
Altijd 1 wereldje, w66 is gewonnen (enkel nog uitspelen) dus dit is de nieuwe alvast. Nu ik eraan denk jij poste op classic ook, speelde je daar op Villam Villas dan in de stam Pawn?
Dat was ik ook weer, al was ik niet zo actief op Villam. Ik had toen graag Sammy daar gekregen maar hij wou liever bij de tegenstand :(
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik ken niet zo heel veel spelers maar maak toch ff een lijstje. Zijn ook niet allemaal die hoog eindigen maar hier zou ik nog wel mee in een stam willen zitten.

1. CircusOfInsanity
Top gasten. Goed in de omgang en helpen altijd wanneer nodig. Misschien niet de sterkste spelers maar altijd behulpzaam en actief.

2. TheTrainGoesChuChuuu
Zeer ervaren en sterk team. 24/7 online en met Ruben zou ik alleen al willen spelen om zijn top planning wie hij altijd maakt voor een massa.

3.Kyuka
Sterke spelers waarvan een oude co van mij die werkelijk 24/7 online is en waar het account van is. Helaas welven groot ego maar weet wat ie doet.

4.Niels5151
Omdat alles voor elkaar krijgt zelfs 90% internen krijgt hij voor elkaar. Lijkt me best lekker om eens zo makkelijk alles voor elkaar te krijgen.

5. Il leone
Heeft aardig wat te verduren gehad zo te zien en staat nog steeds hoog. Gemoedelijke gasten.

6. Dpschut
Deze moest erbij.
We willen toch allemaal een keer de bad Guy zijn


Hoewel het eigenlijk mijn account is en Justin hier als (zeer gewaardeerde) co speelt, toch bedankt voor je nominatie!
 
Reactiescore
1.075
Dat was ik ook weer, al was ik niet zo actief op Villam. Ik had toen graag Sammy daar gekregen maar hij wou liever bij de tegenstand :(

Ik ben dan ook wel een echt schatteke
 

Deleted User - 487957951

Guest
4. The Desert Fox
Wederom een account met hogere ODA dan rang, evenals een redelijk ODD zonder dorpenverlies. Deze gaan het misschien ook ver schoppen?

Wel wat moeten deffen al deze wereld maar kijk we leven nog. Thanks voor de nominatie!
 
Reactiescore
1.015
Ik speel hier niet hoor. Dit zijn vaak de interessantste topics maar ik werd teleurgesteld.

Speel je uberhaupt nog TW? Mooie vernoeming onder je forumnaam. Waar komt dat nou weer van?

PS: Je doet wel iets. Je vertegenwoordigt je ruimschoots op het forum altijd.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Ja soms pik ik een wereldje mee. Momenteel nergens nee.
Dat waren verkiezingen enkele maanden geleden. Beste offer/deffer/leider etc.
 
Reactiescore
1.019
mijn top 5 lijstje is enkel gebaseerd op spelers doe nu w71 spelen.

1. Kanade Tachibana (als ik het goed schrijf toch) ken ze niet persoonlijk, maar heb ze naarmate de wereld verderging even in pm gesproken. enorm aardige gasten, leuke persoonlijkheden en ook actief in het roven / farmen. Daarnaast hele goede gokkers qua pepernoten, misschien als je met ze in een stam zitten deelde ze nog wat uit ook :eek:

2. Et murus magnificum. Deze spelers ken ik wel, aangezien het ook ex stamgenoot is. In de korte tijd dat we hebben samengewerkt, vond ik het wel altijd gezellig, en waren ze ook gewoon bijna altijd online. beetje pech gehad in de start, maar ik denk dat dit echt een acc is waar we rekening mee moeten gaan houden, ook al hebben ze een vrij lastige ligging.

3. I just knocked you out. Persoonlijk denk ik dat dit een van de betere teams is van w71. Ik heb er nooit tegen hoeven spelen of mee mogen spelen, maar wat ik van andere heb gehoord, zijn dit echt klasbakken. ook wel handig met vvs zo met die amerikaan in het team :eek: Daarnaast zijn ze net als ons heel erg bedreven in het micro farmen, en vinden ze het niet zo leuk als wij dan toch net die plunderaar binnenhalen :$ ook als een van de weinige in de top 5, samen met tachibana en il leone, nog vrijwel niks qua intern.

4. qqeezz. Heb met deze jongens op w57 gespeeld, wat een leuke wereld was dat. Nicolas is een hele actieve en stamgerichte speler, echt iets wat je nodig hebt in je stam. ik verwacht dat qq structureel mee gaat draaien in de top 3, en daar tot de eindfase niet meer uit gaat.

5. TheTrainGoesChuChuu. Last but not least, chuchu, de korte periode die ik op w66 speelde, was dit acc een van de sterkhouders. top spelers pur sang, al ken ik ook deze allemaal niet echt goed, behalve Rick misschien een beetje. ik verwacht veel van dit acc, en denk dat ze ook deze wereld weer hoge ogen gaan gooien.
 
Reactiescore
241
mijn top 5 lijstje is enkel gebaseerd op spelers doe nu w71 spelen.
.

3. I just knocked you out. Persoonlijk denk ik dat dit een van de betere teams is van w71. Ik heb er nooit tegen hoeven spelen of mee mogen spelen, maar wat ik van andere heb gehoord, zijn dit echt klasbakken. ook wel handig met vvs zo met die amerikaan in het team :eek: Daarnaast zijn ze net als ons heel erg bedreven in het micro farmen, en vinden ze het niet zo leuk als wij dan toch net die plunderaar binnenhalen :$ ook als een van de weinige in de top 5, samen met tachibana en il leone, nog vrijwel niks qua intern.

.


Thanks m8.
Het team is nu net bij elkaar gekomen om te huilen, we zijn zo ontroerd door je woorden xx
 
Reactiescore
161
1. Kanade Tachibana (als ik het goed schrijf toch) ken ze niet persoonlijk, maar heb ze naarmate de wereld verderging even in pm gesproken. enorm aardige gasten, leuke persoonlijkheden en ook actief in het roven / farmen. Daarnaast hele goede gokkers qua pepernoten, misschien als je met ze in een stam zitten deelde ze nog wat uit ook :eek:

Bedankt voor de vermelding , overigens was dat 100% wiskundig opgelost *Kuch kuch*
 
Reactiescore
5.686
Op dat vlak zijn we van dezelfde mening. Ook altijd maar 1 wereld gespeeld. Met wel inderdaad wat overlappen als de wereld bijna ten einde was.

Ik heb nooit actief op Classic gespeeld. Het plan was om bij Howlin in de stam te spelen en samen met Steff (geen idee hoe die tegenwoordig op AF heet) op Beelzebub te spelen. Maar ben nooit echt actief gelogged. Elias speelde ik toen samen mee op w63.
Dus op het AF volgde ik de wereld en alle propaganda wel maar actief spelen heb ik nooit gedaan.

Stop jij ooit schat?
 
Reactiescore
1.962
mijn top 5 lijstje is enkel gebaseerd op spelers doe nu w71 spelen.

1. Kanade Tachibana (als ik het goed schrijf toch) ken ze niet persoonlijk, maar heb ze naarmate de wereld verderging even in pm gesproken. enorm aardige gasten, leuke persoonlijkheden en ook actief in het roven / farmen. Daarnaast hele goede gokkers qua pepernoten, misschien als je met ze in een stam zitten deelde ze nog wat uit ook :eek:

2. Et murus magnificum. Deze spelers ken ik wel, aangezien het ook ex stamgenoot is. In de korte tijd dat we hebben samengewerkt, vond ik het wel altijd gezellig, en waren ze ook gewoon bijna altijd online. beetje pech gehad in de start, maar ik denk dat dit echt een acc is waar we rekening mee moeten gaan houden, ook al hebben ze een vrij lastige ligging.

3. I just knocked you out. Persoonlijk denk ik dat dit een van de betere teams is van w71. Ik heb er nooit tegen hoeven spelen of mee mogen spelen, maar wat ik van andere heb gehoord, zijn dit echt klasbakken. ook wel handig met vvs zo met die amerikaan in het team :eek: Daarnaast zijn ze net als ons heel erg bedreven in het micro farmen, en vinden ze het niet zo leuk als wij dan toch net die plunderaar binnenhalen :$ ook als een van de weinige in de top 5, samen met tachibana en il leone, nog vrijwel niks qua intern.

4. qqeezz. Heb met deze jongens op w57 gespeeld, wat een leuke wereld was dat. Nicolas is een hele actieve en stamgerichte speler, echt iets wat je nodig hebt in je stam. ik verwacht dat qq structureel mee gaat draaien in de top 3, en daar tot de eindfase niet meer uit gaat.

5. TheTrainGoesChuChuu. Last but not least, chuchu, de korte periode die ik op w66 speelde, was dit acc een van de sterkhouders. top spelers pur sang, al ken ik ook deze allemaal niet echt goed, behalve Rick misschien een beetje. ik verwacht veel van dit acc, en denk dat ze ook deze wereld weer hoge ogen gaan gooien.

Mooi lijstje Flex en thanks voor de benoeming, ik denk dat je me toch wel meer dan een beetje kent want we hebben 2 keer op hetzelfde account gespeeld he :O
 
Bovenaan