Met welke 5?!

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ook maar eens een lijstje maken dan. :p

1.mystery men.
Bekende van W69, ervaren en leuke spelers & inmiddels is een co van ons op 69 daar aan de gang. Ondernemend en niet vies van offensief spel, altijd welkom in de stam :).

2. Killb.
Jaren geleden met Arjan W33 gespeeld en hem daar meegemaakt als een enorme topper. Zeer gedreven, draagt een stam als het nodig is solo & als offensief planner voor een stam echt een enorme aanwinst. Kan het ook wel waarderen dat hij niet z'n zinnen zet op Hi Ho joinen maar graag met zijn vrienden/familie blijft spelen.Na het edelen van al die barbs verwacht ik echter wel wat offensievers de komende tijd :p

3. il leone indomabile.
Vaker met Jan gespeeld, soms met ups en regelmatig met downs (vooral bij incs xxx). Maar nu met Tom en Bjorn er bij gaat hij, zelfs na incs, nog steeds als een trein. Persoonlijk heb ik hem als offensieve speler er altijd graag bij. Ben benieuwd hoe het hier gaat eindigen voor Jan en z'n team.

4. TheTrainGoesChuChuuu.
Alhoewel ik Inge niet altijd waardeer als poster hoor ik niks anders dan lof over haar als speler, we hebben nog nooit binnen dezelfde stam gespeeld en dat zou ik dan wel graag eens meemaken. Zeker in de combinatie met Jannes wat ik ook echt een topper vind.

5. Sint Jong - un.
Joa meegemaakt op de laatste Classic als stammate en co, een voorbeeld speler qua activiteit, initiatief en motivatie. Ook in omgang gewoon een gezellige gast. Verder heb ik geen weet van zijn team maar met hem er op schat ik ze al erg hoog in.

Verdere eervolle vermeldingen;
- The Fault In Our Stars,Ken het account nog uit Meow (47), of het dezelfde spelers zijn geen flauw idee maar mijn herinneringen zijn lauter positief.
- .Da Vinci, Lange tijd met deze toppers op 63 gespeeld. Mits ze actief blijven een team om rekening mee te houden, zou er niet aan twijfelen om zo weer met ze in zee te gaan.
- The American Sniper, Naar mijn idee word dit account vaker in de begin fase genoemd als een potentiële topper voor het wereld verloop, ik ken ze eigenlijk niet en ben daarom wel benieuwd wat ze gaan brengen deze wereld.
- FarmHardGoHome, Op pm al een paar leuke gesprekken gehad. Gezellige gast en weet wat hij doet volgends mij. EDIT: Het hele Time drama niet gelezen :')
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.303
Reactiescore
972
Ook maar eens een lijstje maken dan. :p

1.mystery men.
Bekende van W69, ervaren en leuke spelers & inmiddels is een co van ons op 69 daar aan de gang. Ondernemend en niet vies van offensief spel, altijd welkom in de stam :).

2. Killb.
Jaren geleden met Arjan W33 gespeeld en hem daar meegemaakt als een enorme topper. Zeer gedreven, draagt een stam als het nodig is solo & als offensief planner voor een stam echt een enorme aanwinst. Kan het ook wel waarderen dat hij niet z'n zinnen zet op Hi Ho joinen maar graag met zijn vrienden/familie blijft spelen.Na het edelen van al die barbs verwacht ik echter wel wat offensievers de komende tijd :p

3. il leone indomabile.
Vaker met Jan gespeeld, soms met ups en regelmatig met downs (vooral bij incs xxx). Maar nu met Tom en Bjorn er bij gaat hij, zelfs na incs, nog steeds als een trein. Persoonlijk heb ik hem als offensieve speler er altijd graag bij. Ben benieuwd hoe het hier gaat eindigen voor Jan en z'n team.

4. TheTrainGoesChuChuuu.
Alhoewel ik Inge niet altijd waardeer als poster hoor ik niks anders dan lof over haar als speler, we hebben nog nooit binnen dezelfde stam gespeeld en dat zou ik dan wel graag eens meemaken. Zeker in de combinatie met Jannes wat ik ook echt een topper vind.

5. Sint Jong - un.
Joa meegemaakt op de laatste Classic als stammate en co, een voorbeeld speler qua activiteit, initiatief en motivatie. Ook in omgang gewoon een gezellige gast. Verder heb ik geen weet van zijn team maar met hem er op schat ik ze al erg hoog in.

Verdere eervolle vermeldingen;
- The Fault In Our Stars,Ken het account nog uit Meow (47), of het dezelfde spelers zijn geen flauw idee maar mijn herinneringen zijn lauter positief.
- .Da Vinci, Lange tijd met deze toppers op 63 gespeeld. Mits ze actief blijven een team om rekening mee te houden, zou er niet aan twijfelen om zo weer met ze in zee te gaan.
- The American Sniper, Naar mijn idee word dit account vaker in de begin fase genoemd als een potentiële topper voor het wereld verloop, ik ken ze eigenlijk niet en ben daarom wel benieuwd wat ze gaan brengen deze wereld.
- FarmHardGoHome, Op pm al een paar leuke gesprekken gehad. Gezellige gast en weet wat hij doet volgends mij. EDIT: Het hele Time drama niet gelezen :')

Matig lijstje, ik sta er niet op.
 
Reactiescore
786
Wegens het ontbreken van de Golden Awards. En mijn grote liefde voor lijstje waarbij spelers elkaar kunnen complimenten geven in plaats van elkaar de grond in te boren. Heb ik even de tijd genomen ook een lijstje te maken.

1. iL Leone Indomabile
Dit heeft als hoofdreden de aanwezigheid van Bjorn op het account. Ik had vernomen dat hij nog niet op zijn actiefste punt zit maar zelfs een halve Bjorn op je account zorgt er al voor dat je meteen in deze lijst staat. Als hij eenmaal op zijn actiefste speelt, is dit in mijn ogen hèt account die elke stam kan gebruiken. Een klasse speler die door het vuur gaat voor zijn stam eenmaal hij op de juiste plaats zit. Ik heb het voorrecht gehad al twee werelden met hem aan dezelfde kant te mogen strijden namelijk op w23 en w63. Niet toevallig zijn deze twee werelden dan ook gewonnen door de stam waar hij deel van uitmaakte. Hij gaf zelf al aan dat dit mogelijk zijn laatste wereld was. Ik hoop dat ik dan nog een laatste keer mag genieten van wat voor een topper hij wel niet is.
Daarnaast speelt nog een oude bekende op het account genaamd, Tom. Ook voor hem niets anders dan lof over de manier waarop hij dit spel speelt en zich inzet voor de stam waar hij deel van uitmaakt. Samen met de andere bespelers, die ik niet zo goed ken als bovenstaande heren, is dit een account die terecht veel aandacht krijgt. En waar al een aantal acties op hebben plaats gevonden om hen van de kaart te vegen. Tot dusver werd elke bedreiging afgeslagen en groeien ze door alsof er niks aan de hand is.

2. Sint Jong-un.
Dit is een account die momenteel niet de aandacht en lof krijgt die het verdiend. Ze hebben weliswaar nog niet zo veel getoond of moeten tonen op deze wereld maar door de aanwezigheid van Steff alleen al zou ik er graag samen mee in de stam vertoeven. Al zou ik dan wel goed de stamchat in het oog mogen houden want spammen behoort ook tot zijn arsenaal. Ik heb het voorrecht mogen hebben samen met hem op een account te kunnen spelen op w43 en daar makkelijk mee te kunnen draaien aan de top. Over de andere speler, die bekend is geworden als de nieuwkomer binnen de #Leon aanbidders, heb ik enkel maar goede verhalen gehoord en vanop afstand mogen aanschouwen. Hierdoor is ook dit account in mijn ogen een meerwaarde voor elke stam.

3. TheTrainGoesChuChuuu
Toevallig een tweede account die momenteel binnen de stam Fier vertoeft, moet daar een gezellige bende zijn. De aanwezigheid van Inge alleen al is voor mij genoeg dit account te moeten vernoemen. Een boegbeeld op dit spel in mijn ogen. Zelf nog niet het voorrecht gehad met haar in een stam te mogen zitten maar toch wel iets wat ik nog zou moeten meemaken binnen mijn Tribalwars carrière. Met de aanwezigheid van Jannes heb je er nog een bekende Tribalwars speler bij die lijkt elk moment van de dag online te zijn en klaar om propaganda te voeren. Samen met hun medespelers is dit een account die haast 24/7 actief moet zijn en ook nog eens de skills heeft het ver te schoppen op deze wereld.

4. Cherno Alpha
Ik heb al wat gesprekken met hen achter de rug en niets anders dan lof over hen. Hun activiteit is bewonderenswaardig en er word op een correcte en open manier gecommuniceerd. Voor onze gesprekken had ik me wat verdiept in de geschiedenis van de bespelers en het account en ook daar kan ik enkel bewondering voor hebben. Ze blijven maar doorgroeien en zijn ongetwijfeld een account die kan meedingen aan de top voor een lange tijd.

5. SaveTheWhaleMarryAnObese
Hier ken ik de spelers, naar mijn weten, niet persoonlijk. Van Valentijn heb ik al veel positieve zaken gehoord maar voor ik effectief met hem kon praten werd hij weggespeeld op w63. De hele historie over hoe dit gebeurd is, moet je maar terugzoeken daar. Maar ik ben er zeker van dat het spel wel degelijk beheerst wordt met een mooie visie op het spel er bovenop. Het zou voor mij een meerwaarde en leerschool zijn eens met hem te mogen samen in de stam zitten. Ook over de hoofdspeler van dit account heb ik niets anders dan goeds gehoord.

Deze vijf spelers zouden voor mij de ideale stam zijn samen met de toevoeging van mijn eigen stam hier. Waar ook een aantal (verrassend) goeie spelers zitten die niet zo bekend zijn binnen de community, in tegenstelling tot bovenstaande accounts.
 
Reactiescore
1.962
Mooi lijstje! En bedankt voor de benoeming, ik ken je niet volgens mij al heb ik zelf ook jaren op W23 gespeeld
 
Reactiescore
760
Sta nergens in :(
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.322
Misschien ook maar eens tijd tijd voor een lijstje, ook al zit ik niet serieus op deze wereld.

1. Il Leone Indomabile
Lekker team hier op, een goede mix van stabiele factoren (bjorn en tom) en een hoop gekheid (tom en flex). Staan hun mannetje, en kunnen met gekke off-plannetjes ook heel onverwacht uit de hoek gaan komen. Als @icenice en ik het team nog zouden joinen zouden ze de ultieme fusie tussen alone on a mission + signore (w52) hebben die onverslaanbaar zou zijn.

2. Icenoble
Een onverwachte voor velen. Ondanks vele slechtere verhalen kwam ik toch voor een aangename verrassing te staan toen ik als pp farmer me beetje tegenzin als def-slet aanbood. Communicatie is helder, hebben oog voor de kleinere spelers onder hun met tips/tricks. Hoe wel ik nog geen uitzonderlijke skills heb gezien weten ze wat ze willen en komt het met de juiste stamgenoten wel op hun pootjes terecht.

3. Thetraingoeschuchuuu
Doet me sterk denken aan een zwakkere versie van Savior, maar door hoe sterk dat team was, uitermate een top team. hebben zich op w66 al laten zien aan de top mee te draaien en de nodige vv's te pakken. Voeg daar Jannes nog aan toe, die als stamleider niet altijd de makkelijkste is naar andere stammen toe en ook niet vies is van nacht VV's, en je hebt een team dat zijn mannetje gaat staan en deze wereld zeker ver gaat komen.

4. Mystery Men
Al meerdere werelden laten zien waar ze tot in staat zijn, en kunnen ook hier zeker weer een eind schoppen. Hoewel ik persoonlijk niet 100% kan leiden met de spelers weten ze wel goed wat ze aan het doen zijn.

5. I Just Knocked You out
Karel heeft me in het begin me geholpen het spel te leren als co en daardoor houd die altijd een speciaal plekje, ook al heb je een paar flessen bleek nodig als hij je gaat snappen. Carlo is zeker ook een goede speler, ondanks zijn verleden als een klef croissantje. Hebben deze wereld ook al zeker laten zien te gaan strijden, iig offensief.

Honorable Mentions:

Kyuka
Ondanks een vage early game ban die zijn stam sloopte draait Melvin nog lekker mee. Als hij nog even zou leren minder vaak op vakantie te gaan tijdens massas dan Joachim zou hij zeker hoger gaan scoren.

MassDoink en SpecD
Niet bekend, en niet zo groot gezien ze als MB spelen, hebben toch wel wat ervaring uit .net mee. Kan er lekker mee praten, en balletjes opgooien is ook geen probleem. Met een beetje extra ervaring en coaching kunnen ze zo meedraaien als subtoppers/gemiddelde accounts.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Matig lijstje, ik sta er niet op.

Momenteel ben ik gedwongen met je in een stam te zitten, wat moet dat moet he.

@melish Bedankt voor alle lof! Voor de skills vertrouw ik toch op mn cos hoor :p. Waar speel je?
 
Reactiescore
5.602
Ga eens wat doen dan Sammy
 
Bovenaan