Met Welke 5 Accounts?

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Ik vind het trouwens wel ernstig jammer om te zien dat jullie, Pim, Robin, Bonaya, nu in een stam zitten met Savior hoor. Waarschijnlijk één van de enige accounts die kwalitatief aan jullie kan tippen en juist HET duel van wereld 62 had kunnen worden. Maakt de wereld er zeker niet aantrekkelijker op, ook voor mij niet om te gaan spelen. Behoorlijke omslag met de mind-set op wereld 56, en dat terwijl het team nauwelijks anders is. Zelf zou ik er juist op gebrand zijn om even te laten zien wie de baas is. Spijtig.
 
Reactiescore
1.049
Mwahh vindt zn mening best duidelijk
Je hebt bepaalde situaties waar je mensen wel/niet wilt aannemen
Magoed
@Roald97 in mijn huidige opleiding mist enkel het kopje P&P
Zoek nog iemand daarvoor :oops:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Nope, not me. Wat ik al zei, ik ben/was voornemens om hier de wereld eens op te schudden met een leuke wending maar voor als nog is de kwaliteit zeer slecht verdeeld.
 
Reactiescore
1.049
Nope, not me. Wat ik al zei, ik ben/was voornemens om hier de wereld eens op te schudden met een leuke wending maar voor als nog is de kwaliteit zeer slecht verdeeld.
Bedoelde niet per se op t acc erbij :)
Maar de wereld is jong, Ik heb geen idee hoe t er over n maand uitziet, zien we dan wel...
Ben nu wel benieuwd waar jij speelt...
 
Reactiescore
2.506
Ik vind het trouwens wel ernstig jammer om te zien dat jullie, Pim, Robin, Bonaya, nu in een stam zitten met Savior hoor. Waarschijnlijk één van de enige accounts die kwalitatief aan jullie kan tippen en juist HET duel van wereld 62 had kunnen worden. Maakt de wereld er zeker niet aantrekkelijker op, ook voor mij niet om te gaan spelen. Behoorlijke omslag met de mind-set op wereld 56, en dat terwijl het team nauwelijks anders is. Zelf zou ik er juist op gebrand zijn om even te laten zien wie de baas is. Spijtig.

Je bent altijd welkom op A Lone :D
 
Reactiescore
310
1. TheFluffydog.
Mark en Pieter zijn aangename mensen. Pieter is ook 1 van de tofste spelers waar ik ooit mee op een acc heb samengespeeld. Mark is ook gewoon een baasje.

2. A Lone Wolf.
Because its Aldo. :cool:

3. Repelsteeltje.
Ken Dylan al behoorlijk lang en je weet wat je aan hem hebt.

4. Dj00770
Aangenaam account in de communicatie en Lander is een verloren broeder die ik van mijn begin ken, maar een poos niet heb gezien.

5. Savior Of The North.
Niet van elke speler van dat account een evengrote fan. Maar de spelers, en zeker de kern, weten wat tw spelen is.


Welke 5 niet?
1. Kingdonkeykong
2. *Get High*
3. Always bet on red.
4. .Thegoodlife.
5. Slash N Bash

Gelukkig zitten we ook niet samen zanger van me.
 
Reactiescore
2.039
Bwa het is wel een beetje salty, Pim, Bonaya, Robin zijn gewoon baasjes en rens is baasje in opleiding. Aanwinst voor elke stam, zolang ze niet arroganter zijn dan Laurens, is het goed te doen :biggrin: Die mannen heb nog een keer iets van mij te goed :smile:
Zolang je Robin gemotiveerd kan houden is het een van de beste te spelers ooit, enkel is die motivatie vaak juist het probleem..
 
Reactiescore
2.039
Ik vind het trouwens wel ernstig jammer om te zien dat jullie, Pim, Robin, Bonaya, nu in een stam zitten met Savior hoor. Waarschijnlijk één van de enige accounts die kwalitatief aan jullie kan tippen en juist HET duel van wereld 62 had kunnen worden. Maakt de wereld er zeker niet aantrekkelijker op, ook voor mij niet om te gaan spelen. Behoorlijke omslag met de mind-set op wereld 56, en dat terwijl het team nauwelijks anders is. Zelf zou ik er juist op gebrand zijn om even te laten zien wie de baas is. Spijtig.

Idd, die Fabian etc zijn echt losers. :D
 
Bovenaan