Met Welke 5 Accounts?

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
De vraag is simpel, met welke 5 accounts die spelen op deze wereld zou jij graag in een stam willen zitten.

Ongeacht de ligging, puur gebaseerd op het team.
 
Reactiescore
1.049
1. Savior of The North
Sick actief team. Zijn er gewoon altijd, ook met ons 1 van de weinigen die farmen wat mij opvalt. Daarnaast lijken ze de uitdaging niet uit de weg te gaan
2. SeibaRaion
Daan lijkt me gewoon gezellige gast voor in je team. Verder geen idee van zn skills
3. SaveThe...
Bart schijnt erg goed op weg te zijn en super actief, Als gerben en Valentijn hem goed ondersteunen met tips e.d. kan dit een best leuk account worden!
4. KingDonkeyKong
Zijn me maatjes van 59, Beetje zwak voor hen <3
5. Alle 'anonieme' accounts waar k geen idee van heb wie t zijn maar waar vast leuke mensen en teams tussen zitten!!
Even n kort lijstje op t eerste gezicht als k op gezelligheid en een niet al te try hard stam zou gaan
 
Reactiescore
853
1. Perfect Hatred
2. Perfect Hatred
3. Perfect Hatred
4. Perfect Hatred
5. Perfect Hatred
Wie wil er dan niet met Maick in een stam zitten :eek:
Wat is die mooie uitspraak ook alweer? Had iets te doen met precies zijn en geen ruimte voor een vrije interpretatie.
 

DeletedUser69389

Guest
1. TheFluffydog.
Mark en Pieter zijn aangename mensen. Pieter is ook 1 van de tofste spelers waar ik ooit mee op een acc heb samengespeeld. Mark is ook gewoon een baasje.

2. A Lone Wolf.
Because its Aldo. :cool:

3. Repelsteeltje.
Ken Dylan al behoorlijk lang en je weet wat je aan hem hebt.

4. Dj00770
Aangenaam account in de communicatie en Lander is een verloren broeder die ik van mijn begin ken, maar een poos niet heb gezien.

5. Savior Of The North.
Niet van elke speler van dat account een evengrote fan. Maar de spelers, en zeker de kern, weten wat tw spelen is.


Welke 5 niet?
1. Kingdonkeykong
2. *Get High*
3. Always bet on red.
4. .Thegoodlife.
5. Slash N Bash
 

DeletedUser79332

Guest
1. TheFluffydog.
Mark en Pieter zijn aangename mensen. Pieter is ook 1 van de tofste spelers waar ik ooit mee op een acc heb samengespeeld. Mark is ook gewoon een baasje.

2. A Lone Wolf.
Because its Aldo. :cool:

3. Repelsteeltje.
Ken Dylan al behoorlijk lang en je weet wat je aan hem hebt.

4. Dj00770
Aangenaam account in de communicatie en Lander is een verloren broeder die ik van mijn begin ken, maar een poos niet heb gezien.

5. Savior Of The North.
Niet van elke speler van dat account een evengrote fan. Maar de spelers, en zeker de kern, weten wat tw spelen is.


Welke 5 niet?
1. Kingdonkeykong
2. *Get High*
3. Always bet on red.
4. .Thegoodlife.
5. Slash N Bash

Een vraag puur uit interesse: Waarom deze 5 niet?
 

DeletedUser79481

Guest
1. SeibRaion
Want het is gewoon een van de meest reliable spelers in mijn stam atm, gewoon 100% betrouwbaar. fuck yeah

2. Kurt Unchained
Want deze man kan nadenken en is niet bang om je strategie in twijfel te trekken, neemt ook veel initiatief.

3. Always Bet on Red.
Al is het alleen maar om Rens, de rest van de spelers komen ook goed over op het AF en de prestaties in game liegen er ook niet om.

4. Jukkapekka
Want ik vind het stiekem toch heel erg leuk wanneer mijn broertje in mijn stam zit :D :D

5. A Paroxysm of Guilt
Al is het alleen maar om van uit old times-sake met Jannes te spelen :D
 

DeletedUser77710

Guest
1. TheFluffydog.
Mark en Pieter zijn aangename mensen. Pieter is ook 1 van de tofste spelers waar ik ooit mee op een acc heb samengespeeld. Mark is ook gewoon een baasje.

2. A Lone Wolf.
Because its Aldo. :cool:

3. Repelsteeltje.
Ken Dylan al behoorlijk lang en je weet wat je aan hem hebt.

4. Dj00770
Aangenaam account in de communicatie en Lander is een verloren broeder die ik van mijn begin ken, maar een poos niet heb gezien.

5. Savior Of The North.
Niet van elke speler van dat account een evengrote fan. Maar de spelers, en zeker de kern, weten wat tw spelen is.


Welke 5 niet?
1. Kingdonkeykong
2. *Get High*
3. Always bet on red.
4. .Thegoodlife.
5. Slash N Bash

Dit topic vraagt om een positieve mening te zetten over 5 accounts met wie je graag speelt, raar maar waar moet er terug altijd een speler zijn die het hele topic negatief wil maken. Stop eens met altijd alle topics te verzieken.
 

DeletedUser37752

Guest
1. dejavu

2. dejavu

3. dejavu

4. dejavu

5. dejavu


vol is vol donder op dit is mijn click!
 
Reactiescore
3.457
Dit topic vraagt om een positieve mening te zetten over 5 accounts met wie je graag speelt, raar maar waar moet er terug altijd een speler zijn die het hele topic negatief wil maken. Stop eens met altijd alle topics te verzieken.
Overdrijf niet zo Lucas
 

DeletedUser69389

Guest
De enige reden dat je dit zegt is omdat wij niet in je continent liggen. Iedereen weet dat je ons zou pijpen om Dante te joinen mochten we NW liggen. Net zoals je deed toen we W59 voor je fixte 3 maanden terug. Watje.
Over Bonaya en Robin niets dan goeds hoor. Mwa je fixte 59 niet perse voor mij. Al was het wel een bijzonder goede actie. Maar ik ben gewoon geen fan van je persoonlijkheid. Op 59 zei ik toen ook ja omwille van je skills, maar niet omwille van je persoonlijkheid.
 

DeletedUser78975

Guest
De vraag is simpel, met welke 5 accounts die spelen op deze wereld zou jij graag in een stam willen zitten.

Ongeacht de ligging, puur gebaseerd op het team.

Over Bonaya en Robin niets dan goeds hoor. Mwa je fixte 59 niet perse voor mij. Al was het wel een bijzonder goede actie. Maar ik ben gewoon geen fan van je persoonlijkheid. Op 59 zei ik toen ook ja omwille van je skills, maar niet omwille van je persoonlijkheid.

Vraag me oprecht af waarom jij er bewust voor kiest om ook een top vijf te maken van account met wie je niet in een stam zou willen zitten. Weer toe aan je doses drama?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Bwa het is wel een beetje salty, Pim, Bonaya, Robin zijn gewoon baasjes en rens is baasje in opleiding. Aanwinst voor elke stam, zolang ze niet arroganter zijn dan Laurens, is het goed te doen :biggrin: Die mannen heb nog een keer iets van mij te goed :smile:
 

DeletedUser69389

Guest
Vraag me oprecht af waarom jij er bewust voor kiest om ook een top vijf te maken van account met wie je niet in een stam zou willen zitten. Weer toe aan je doses drama?
Juist omwille van wat Maick ook al aangaf. Anders wordt het een kontenbonker topic.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Niets mis met 5 noemen waarmee je niet mee wilt spelen maar dan niet liegen xoxo
 
Bovenaan