Met welke 10?

Reactiescore
449
Reactiescore
1.962
Individuele spelers waar ik graag mee samen zou spelen op een acc.

1. @Gilfoyle | Vaste co om het zo maar te noemen, fijne gast ondanks dat hij een Belg is. Kan alle aspecten van het spel en doet zelfs het vieze werk.

2. @Vitalise | Echte eindbaas, man kan alles, heeft gezag en fijne kerel.

3. @Conceived by Communism | Deze geweldenaar zet de lijntjes uit, leidt het account en zorgt dat het hele team goed draait, een echte hoofdspeler en leider wanneer hij de tijd heeft, maar zelfs wanneer hij dat niet heeft regelmatig te vinden.

4. @Kyuka | Melvin haalt alles uit de kast (behalve zichzelf, daar durft hij nog niet uit te komen) om een wereld te winnen. Als hij op een account speelt weet je zeker dat dat account in ieder geval niet slacked.

5. @DragonShield3 | Lauke is geweldig, kan goed tw’en, overdrijven en is niet vies van een geintje. Altijd leuk om mee te spelen.

6. @Rave Into Space | Ik hou van spelers die doorzetten en zonder gezeik gewoon een wereld knallen, Mien is zo’n iemand. Altijd strijden voor goede resultaten en mocht het eens niet lukken (-100) niet jezelf verliezen maar gewoon doorpakken.

7. @Sevii | De grootste legende van TW.NL, echt waar. Waarom vraag je je af? Even aan hem vragen. Maar buiten dat het een legende is heeft hij goed spel inzicht, kan goed offen en deffen.

8. @Achilleus. | Daan is een topper, simpel is dat. Leuk als co-speler en indien gemotiveerd zeker een meerwaarde.

9. @rikkert1234 | Altijd al eens samen willen spelen, nooit van gekomen. Top speler, loopt niet weg en gezellig!!

10 @Chameleon | Fred is gezel en kan tw’en. Heb begrepen dat hij den Lau heeft gerekt en dat is toch een hele prestatie. Behalve als het niet in een wave was, want Lauke defft enkel eerste wave goed begreep ik onlangs van wat mensen.

Mascotte @Rob. en speler tot die heel snel ragequit @Dream Team.

Teams waarmee ik in de stam zou willen zitten op deze Wereld:

1. Noire | Zowel Noire 76 als Noire 81
2. QQEEZZ | W71 echt indruk gemaakt, top team.
3. Kyuka | Iedere wereld wel top eigenlijk, al hebben ze op 71 beste indruk op me gemaakt.
4. Schedel | Iedere wereld belangrijk en vaak bepalend.
5. Calamity | Team van 76 en met name Joachim zou op deze wereld erg van pas komen. Toren ervaring en goed team dat stamminded is.

Waar is mijn nominatie vuile rat
 
Reactiescore
524
Dag forum vrienden/vijanden,

Bij deze mijn top 10 lijstje, dit zijn gewoon speler met wie ik samen heb gespeeld, ik speel pas sinds W78 dus als je een oldgen bent, helaaskes.

1. @Curiosity, gewoon heel aardig ventje die Jeroeneke, Goed gevoel voor humor en waardeert MIJN mepkunsten

2. @Rob. Mijn voorbeeld, heeft mij toendertijd 'gerekruteerd' op W78 en ben ik hem nog alleszinds dankbaar voor, Rob bedrankt

3. @Kaizer Dan1el, gewoon gezellige gozer, kan je lekker mee lullen en is enorm gegroeid qua TW ervaring & skills, zijn aanwezigheid maakt mij zelfs een beetje opgewonden.

4. @Goth Angel, Zidanus, de toekomstige TW goat, nu kan die nog veel leren van mij, maar ooit zal die het stokje overnemen van me. Ik kijk er nu al naar uit.

5. @Sem. ook wel @Cacturne, is gewoon een toppertje en is zeer actief, na de geweldige awards die wij op ons account hebben gekregen voel ik me nog meer op mijn plek binnen het team!

6. @I Just Knocked You Out., Carlo, je bent echt een topper en hoop dat je ooit nog weer terugkomt, de momenten dat ik je mee heb gemaakt vond ik je echt geweldig en je hebt echt veel ervaring in TW, had nog veel van je kunnen leren als je niet zo abrupt gestopt was ;)

7. @rikkert1234, Rik je bent mn alles, voor elke vraag die ik had in het begin kon ik bij jou terecht, jij bent een echte stamspeler want elke massa was je aanwezig, vaak wel tot 13:30 want dan had je voetbaltraining met die vriendjes van je, spijtig. Nee zonder grappen jij bent wel echt iemand wie ik bewonder om zn skills en zou graag een beetje van die skills over willen nemen!

8. @AlmightyMisRa , Ons Mitch, speelde samen als MB op 78 en hebben echt een leuke tijd gehad, Mitch heeft zich ontwikkeld tot een volwaardig TW speler en is zeker niet bang in het spel. Ik zou hem in elke wereld aanraden, oh wacht hij speelt ook elke wereld :rendier:

9. @Rave Into Space, ons Mieneke, geweldige TW speler die ik sindskort pas echt heb leren kennen, een zeer goede speler welke over alle aspecten van TW beschikt. Geweldig om in je stam te hebben en ik zou me geen wereld voor kunnen stellen dat we niet samen spelen, Mien plies dont liefe mie.

10. @Istari, Bram jij bent nou echt wat je noemt, een gezellgheidsmaker, je memes, je activiteit, alles klopt. De werelden dat ik tot nu toe bij jou heb gezeten vond ik echt geweldig en hoop op nog meer werelden. Ga zo door met je memes en maak iedereen lekker aan het lachen.
 
Reactiescore
1.918
6 Accounts waar ik een wereld mee zou willen spelen winnen;

1. Dagobert Duck; Deze jongeheer heeft een ongelimiteerd aantal PPtjes en kan de hele stam boosten met gs rondjes

2. Cacturne: Vriendelijke jongens met stuk voor stuk mooie teennagels en een oog voor detail. Ze kunnen ook tw spelen. @Klaveren Koning en @Rob. zijn wel dronken iedere dinsdagavond maar dit belet de andere 12 jongens niet om actief te zijn.

3. Schedel; Een zeer sterk account dat onder het commando van Rob een heuse katawar dreigt te ontketenen op w80.

4. United Masters: een actief en sterk account van w78. Eerlijke jongens en deze deugd draag ik hoog in het vaandel. Recentelijk heeft Rob van United Masters nog openhartig een stab toegegeven, dit transparant beleid kan ik alleen maar waarderen.

5. Abuser: Een topteam dat helaas uiteengevallen is door het criminaliseren van de individuen en door de scheldpartijen van cacturneRobbert.

5. Cabbage guy69: Een prima speler die tevens goed beschikt over aanvallende kwaliteiten. Onder leiding van Rob heeft dit account al meerdere werelden veroverd en nog meer werelden PP gefarmt.

6. Ambulance Broeders: Dit account kende ik nog niet tot voor kort. Blijkbaar is dit account waarvan Rob de biologische eigenaar is de reden dat IQ de classic 26 gewonnen heeft.
 
Reactiescore
1.752
Ambu gang
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
toont tevens aan dat ik wel degelijk in log van tijd tot tijd
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
6 Accounts waar ik een wereld mee zou willen spelen winnen;

1. Dagobert Duck; Deze jongeheer heeft een ongelimiteerd aantal PPtjes en kan de hele stam boosten met gs rondjes

2. Cacturne: Vriendelijke jongens met stuk voor stuk mooie teennagels en een oog voor detail. Ze kunnen ook tw spelen. @Klaveren Koning en @Rob. zijn wel dronken iedere dinsdagavond maar dit belet de andere 12 jongens niet om actief te zijn.

3. Schedel; Een zeer sterk account dat onder het commando van Rob een heuse katawar dreigt te ontketenen op w80.

4. United Masters: een actief en sterk account van w78. Eerlijke jongens en deze deugd draag ik hoog in het vaandel. Recentelijk heeft Rob van United Masters nog openhartig een stab toegegeven, dit transparant beleid kan ik alleen maar waarderen.

5. Abuser: Een topteam dat helaas uiteengevallen is door het criminaliseren van de individuen en door de scheldpartijen van cacturneRobbert.

5. Cabbage guy69: Een prima speler die tevens goed beschikt over aanvallende kwaliteiten. Onder leiding van Rob heeft dit account al meerdere werelden veroverd en nog meer werelden PP gefarmt.

6. Ambulance Broeders: Dit account kende ik nog niet tot voor kort. Blijkbaar is dit account waarvan Rob de biologische eigenaar is de reden dat IQ de classic 26 gewonnen heeft.
ik denk dat je mij vergeten bent?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.153
Individuele spelers waar ik graag mee samen zou spelen op een acc.

1. @Gilfoyle | Vaste co om het zo maar te noemen, fijne gast ondanks dat hij een Belg is. Kan alle aspecten van het spel en doet zelfs het vieze werk.

2. @Vitalise | Echte eindbaas, man kan alles, heeft gezag en fijne kerel.

3. @Conceived by Communism | Deze geweldenaar zet de lijntjes uit, leidt het account en zorgt dat het hele team goed draait, een echte hoofdspeler en leider wanneer hij de tijd heeft, maar zelfs wanneer hij dat niet heeft regelmatig te vinden.

4. @Kyuka | Melvin haalt alles uit de kast (behalve zichzelf, daar durft hij nog niet uit te komen) om een wereld te winnen. Als hij op een account speelt weet je zeker dat dat account in ieder geval niet slacked.

5. @DragonShield3 | Lauke is geweldig, kan goed tw’en, overdrijven en is niet vies van een geintje. Altijd leuk om mee te spelen.

6. @Rave Into Space | Ik hou van spelers die doorzetten en zonder gezeik gewoon een wereld knallen, Mien is zo’n iemand. Altijd strijden voor goede resultaten en mocht het eens niet lukken (-100) niet jezelf verliezen maar gewoon doorpakken.

7. @Sevii | De grootste legende van TW.NL, echt waar. Waarom vraag je je af? Even aan hem vragen. Maar buiten dat het een legende is heeft hij goed spel inzicht, kan goed offen en deffen.

8. @Achilleus. | Daan is een topper, simpel is dat. Leuk als co-speler en indien gemotiveerd zeker een meerwaarde.

9. @rikkert1234 | Altijd al eens samen willen spelen, nooit van gekomen. Top speler, loopt niet weg en gezellig!!

10 @Chameleon | Fred is gezel en kan tw’en. Heb begrepen dat hij den Lau heeft gerekt en dat is toch een hele prestatie. Behalve als het niet in een wave was, want Lauke defft enkel eerste wave goed begreep ik onlangs van wat mensen.

Mascotte @Rob. en speler tot die heel snel ragequit @Dream Team.

Teams waarmee ik in de stam zou willen zitten op deze Wereld:

1. Noire | Zowel Noire 76 als Noire 81
2. QQEEZZ | W71 echt indruk gemaakt, top team.
3. Kyuka | Iedere wereld wel top eigenlijk, al hebben ze op 71 beste indruk op me gemaakt.
4. Schedel | Iedere wereld belangrijk en vaak bepalend.
5. Calamity | Team van 76 en met name Joachim zou op deze wereld erg van pas komen. Toren ervaring en goed team dat stamminded is.
Oke
 
Reactiescore
736
Mijn top 10 mensen met wie ik zeker in de stam zou willen zitten zijn:
1. Team EMM - @Illuminated, @et Murus Magnificum (Paul)
2. Team DiD - @Devil in Disguise @Jerre & Quinten
3. Team Achilleus - @Achilleus.(Daan), Pieter, @EquinoxDR @Sabbie & Sherwin
4. @Vanquisher.
5. Team Daffy - @TasmanianDevil, Pieter, Michiel & Ji
6. Team Noire - @Conceived by Communism @Dream Team. @DragonShield3 & Tobias @FarmoX
7. Team Myrmi - @ImperatorLV
8. Team Ambu - @Pinmunch, Mien
9. Team Chron - @Chucky @Insomnia, Lucas, Mark & Demian
10. Team Kyuka - @Kyuka e.d. rest van team W81.

Matig lijstje
 
Reactiescore
903
Reactiescore
5.599
Oneens
 
Reactiescore
903

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
ik was diegene die jou niet wou in ews omdat jij een aarslikkertje bent
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Je bent me nooit opgevallen
 
Bovenaan