Met welke 10?

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.780
Ja ja mensen, we gaan weer even lekker billetjes likken! Met welke 10 mensen zou je per definitie altijd in de stam willen zitten?

Ik laat mijn lijstje voor een ander moment. Let's go!
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.780
w81 gerelateer?

Nee, hoeft niet per se. Bij deze topics eigenlijk nooit zo geweest, hoewel de meeste mensen die genoemd worden toch altijd de actieve spelers zijn en dus 81 spelen.
 
Reactiescore
864
Mijn top 10 mensen met wie ik zeker in de stam zou willen zitten zijn:
1. Team EMM - @Illuminated, @et Murus Magnificum (Paul)
2. Team DiD - @Devil in Disguise @Jerre & Quinten
3. Team Achilleus - @Achilleus.(Daan), Pieter, @EquinoxDR @Sabbie & Sherwin
4. @Vanquisher.
5. Team Daffy - @TasmanianDevil, Pieter, Michiel & Ji
6. Team Noire - @Conceived by Communism @Dream Team. @DragonShield3 & Tobias @FarmoX
7. Team Myrmi - @ImperatorLV
8. Team Ambu - @Pinmunch, Mien
9. Team Chron - @Chucky @Insomnia, Lucas, Mark & Demian
10. Team Kyuka - @Kyuka e.d. rest van team W81.
 
Reactiescore
903
Mijn top 10 mensen met wie ik zeker in de stam zou willen zitten zijn:
1. Team EMM - @Illuminated, @et Murus Magnificum (Paul)
2. Team DiD - @Devil in Disguise @Jerre & Quinten
3. Team Achilleus - @Achilleus.(Daan), Pieter, @EquinoxDR @Sabbie & Sherwin
4. @Vanquisher.
5. Team Daffy - @TasmanianDevil, Pieter, Michiel & Ji
6. Team Noire - @Conceived by Communism @Dream Team. @DragonShield3 & Tobias @FarmoX
7. Team Myrmi - @ImperatorLV
8. Team Ambu - @Pinmunch, Mien
9. Team Chron - @Chucky @Insomnia, Lucas, Mark & Demian
10. Team Kyuka - @Kyuka e.d. rest van team W81.
<3
 
Reactiescore
280
Het is altijd lastig om een top-10 te maken als je meer dan 10 spelers wilt benoemen. Maar om de traditie niet te doorbreken laat ik het ook echt bij 10:

1. Melvin (@Kyuka): de meningen over Melvin zijn weliswaar verdeeld maar hij is ongetwijfeld een beest in TW die alle aspecten van het spelletje goed beheerst. Heeft een groot netwerk en weet op ieder account een actief team te krijgen wat imo een echte prestatie is gezien het afnemende aantal actieve spelers. Daarnaast is hij niet vies van een VV-tje pakken en geeft hij het vertrouwen aan relatief nieuwe spelers en is niet te beroerd om daar tijd en energie in te steken en ze fijne kneepjes te leren.

2. Mien (@Rave Into Space): erg actief en kan voor zover ik gezien heb ook wel aardig spelen (echter niet zonder de PP-kes van Jeroen). Mien is niet vies van een nachtblitzje en haalt gerust 24 uur door met als smoes: “als niemand het doet dan doe ik het wel”.

3. Corné (@Klaveren Koning): zorgt voor een hoop activiteit, gezelligheid (en selfies) en is tevens niet te beroerd om in stambelang te spelen door bijv. handmatig muntjes meppen. Wel even opletten met GS pakketjes gebruiken, dan lopen de andere dorpen ook vol. :biggrin:

4. Zidan (@Goth Angel): Is weliswaar nog een junior maar qua TW ervaring zeker niet. Zidan heeft geen enkel probleem met VV-tjes pakken en is er altijd bij actie. Zijn nominering (en bijna winst) van beste stamlid is imo dan ook niet meer dan terecht.

5. Nordin (@Boarders of Brutality): Na de komst van Nordin en Tim op Turtles (W78) zijn die gasten als een trein gegaan. Brengt in ieder geval ook een berg activiteit mee en is gewoon gezellige kerel in account/stamchats.

6. Thomas (@MyWayOrTheHardWay): Mengt zich niet vaak in discussies of gesprekken op het AF of de stamchat maar Thomas is imo echt underrated. Is qua offen en timen echt een beest die ook goed weet door te pakken na een massa. Qua deffen heb ik Thomas nog niet meegemaakt maar van wat ik heb gehoord staat hij ook defensief zn mannetje. Topspeler die er er altijd bij kunt hebben.

7. Laurens (@xKarKiinos): Gezellige medespeler die niet vies is van een paar wekkertjes zetten om clears of edels te sturen. Heeft op W77 een spoedcursus deffen gehad en heeft erg veel plezier beleefd aan die wereld. :p Kortom voor ieder team een goede aanwinst.

8. Rik (@rikkert1234): Heeft niet voor niets de award voor beste stamlid gewonnen. Rik houdt niet zo van een account onderhouden maar is er eigenlijk altijd zodra er actie is. Het maakt niet uit op welk account je hem zet, hij zet altijd een prima prestatie neer. PS: Rik we hebben nog een vacature voor je.

9. Team Do not eat Yellow Snow: Ik heb nog nooit met deze gasten gespeeld maar van wat ik gezien heb kunnen ze aardig spelen en zijn ze voor iedere stam een aanwinst.

10. Team Noire / Call to Anguish: Ook dit account heeft een aantal bewezen toppertjes in huis. Wat dat betreft ben ik benieuwd hoe zij zich gaan ontwikkelen op W81.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
ok "vrienden"
 
Reactiescore
510
Ik ken amper 10 mensen die hier spelen denk ik :(
 
Reactiescore
5.686
Individuele spelers waar ik graag mee samen zou spelen op een acc.

1. @Gilfoyle | Vaste co om het zo maar te noemen, fijne gast ondanks dat hij een Belg is. Kan alle aspecten van het spel en doet zelfs het vieze werk.

2. @Vitalise | Echte eindbaas, man kan alles, heeft gezag en fijne kerel.

3. @Conceived by Communism | Deze geweldenaar zet de lijntjes uit, leidt het account en zorgt dat het hele team goed draait, een echte hoofdspeler en leider wanneer hij de tijd heeft, maar zelfs wanneer hij dat niet heeft regelmatig te vinden.

4. @Kyuka | Melvin haalt alles uit de kast (behalve zichzelf, daar durft hij nog niet uit te komen) om een wereld te winnen. Als hij op een account speelt weet je zeker dat dat account in ieder geval niet slacked.

5. @DragonShield3 | Lauke is geweldig, kan goed tw’en, overdrijven en is niet vies van een geintje. Altijd leuk om mee te spelen.

6. @Rave Into Space | Ik hou van spelers die doorzetten en zonder gezeik gewoon een wereld knallen, Mien is zo’n iemand. Altijd strijden voor goede resultaten en mocht het eens niet lukken (-100) niet jezelf verliezen maar gewoon doorpakken.

7. @Sevii | De grootste legende van TW.NL, echt waar. Waarom vraag je je af? Even aan hem vragen. Maar buiten dat het een legende is heeft hij goed spel inzicht, kan goed offen en deffen.

8. @Achilleus. | Daan is een topper, simpel is dat. Leuk als co-speler en indien gemotiveerd zeker een meerwaarde.

9. @rikkert1234 | Altijd al eens samen willen spelen, nooit van gekomen. Top speler, loopt niet weg en gezellig!!

10 @Chameleon | Fred is gezel en kan tw’en. Heb begrepen dat hij den Lau heeft gerekt en dat is toch een hele prestatie. Behalve als het niet in een wave was, want Lauke defft enkel eerste wave goed begreep ik onlangs van wat mensen.

Mascotte @Rob. en speler tot die heel snel ragequit @Dream Team.

Teams waarmee ik in de stam zou willen zitten op deze Wereld:

1. Noire | Zowel Noire 76 als Noire 81
2. QQEEZZ | W71 echt indruk gemaakt, top team.
3. Kyuka | Iedere wereld wel top eigenlijk, al hebben ze op 71 beste indruk op me gemaakt.
4. Schedel | Iedere wereld belangrijk en vaak bepalend.
5. Calamity | Team van 76 en met name Joachim zou op deze wereld erg van pas komen. Toren ervaring en goed team dat stamminded is.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
ik word geedeld kan iemand mij defensieve troepen sturen aub snel snel snel
 
Reactiescore
127
Mijn top 10 mensen met wie ik zeker in een stam zou willen zitten op basis van de afgelopen werelden die ik heb gespeeld zijn:
@tycoon960 - Onwijs genoten met ze als teamgenoten. zijn allemaal actief en hebben zeker laten te zien dat ze niet snel weggespeeld willen worden op wereld w78 (helaas nu de meeste gestopt)
@Schou067 - specifiek wel Ian aangezien ik die alleen ken. heeft wel laten zien dat die op w79 gedreven actieve speler is die als die een doel heeft ervoor gaat. helaas niet op w81 bij mij gestart. maar blijft een top kerel
@Kyuka - Gezien op w78. zijn niet vies van een sirieus spelletje spelen voor een wereldwinst, dat bleek ook zeker op w78.
@Daffy Duck - Team Daffy duck, zeker aan te raden. ook gezien op w78. met ji als 1 van de betere leiders van alle werelden die ik heb gespeeld samen met John zijn ze niet alleen een sterk team. maar kunnen ook een stam leiden.
@AlbinoPino - Ik als beetje deffbunker en mb op w79 veel bewondering voor hun gehad. ondanks de vele klappen die ze hebben gehad bleven ze wel doorspelen. met name @odv1 zou ik zeker als aanrader doen bij mijn team. gedreven, enthausiast en een passie voor het spel. + een leuke en gezellige kerel.
@Rave Into Space - Weet niet precies wie erop spelen. maar hoorde dat mien er speelde. veel over gehoord en screenshots gezien van zijn snipeskills & verhalen van andere werelden over zijn inbreng in het spel. zou ik zeker erbij willen hebben in mijn stam.
@United Masters - Ook die heb ik zien spelen op w78. zijn niet vies van treinen sturen in de nacht en volle inzet tonen in een wereld. lijkt me een sterk team om erbij te hebben.
@To Be or Not To Be? - Misschien hebben meerdere hier een andere mening over. maar op dit forum mag iedereen zijn mening uiten en dat doe ik zeker! deze kerel heeft een inzet getoond in verschillende werelden waar ik van zat te kijken. o.a op w75 mee mogen deffen met het account die erwin leiden. maar zijn inzet & passie voor het spel was intens. helaas gestopt sinds w77. maar veel liefde voor deze man. als die ooit weer speelt wil ik hem er zeker bij hebben!
@Dom Perignon - Ook deze persoon(tom dacht ik) is actief binnen tw (idk of die al inmiddels is gestopt) maar deze man was een gedreven speler. stond niet gek te kijken om een vv te pakken of andere te helpen en actief te deffen. bewondering voor zijn inzet voor een stam!
@SPLACHNIZOMAI - Deze persoon heeft mijn leven stuk zwaarder gemaakt door deze verslaving van TW te creeëren. een goeie kerel met passie voor het spel. helaas niet altijd actief geweest op werelden. maar als die er eenmaal op zit gaat die er wel voor. veel liefde voor deze man en wil ik zeker niet missen binnen mijn stam.

Dit was mijn mening met wie ik zeker in een stam zou willen zitten voor een wereldwinst. Hopelijk niet teveel haat & geniet van w81. Have fun!

Groet,
Robert
The Bloody Butcher
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan