Met welke 10

Reactiescore
1.577
klopt maar die is AH-rush aan het doen om ons een voor een te edelen vermoedelijk

daarom zijn alle grondstoffen welkom bij nonkel jos zodat ik de verderfelijke speeder. sneller kan katapulteren
 
Reactiescore
786
Reactiescore
786
Om het goede voorbeeld te tonen naar Exact. ga ik dan ook maar eens een lijstje plaatsen. Misschien is dit voor hem ook de trigger om ook eindelijk eens wat te doen hier in de plaats van steeds valse beloftes te doen. Disclaimer de accounts die ik hier opsom heb ik tegenkomen op wereld 75. Maar ik heb van sommige geen idee hoe serieus ze spelen en wat hun teams of plannen zijn hier op deze wereld.

1. Mijn eigen team
Zoals op elke wereld ga ik steeds op zoek naar een goeie combinatie van kwaliteit en gezelligheid. Ik heb de basis gehouden van wereld 71 met werkpaarden en activiteitsbommen Tom en Elias. En ben daarna gaan kijken voor goede en gezellige versterkingen. Deze zijn gevonden in Pepijn, Thomas en Patrick. En dan hebben we nog een wit konijn die later de rangen zal vervoegen en meteen nog een ferme kwaliteitsinjectie gaat geven ;).

2. TheTrainGoesChuChuu
Wereld 71 was niet bepaald een succes maar laat ons het deze wereld nog eens opnieuw proberen. Rick en Ruben zijn twee aangename heren waar ik aangename herinneringen aan heb. Samen zullen ze ongetwijfeld wel voor een sterk team zorg vol met spelers die het spel kennen en snappen. De natte droom van elke man moet toch Inge zijn die hen nog zal versterken. Daarnaast zullen hun aanwezig mascottes het ook wel gezellig maken.

3. Against All Odds
Martijn is een dubbel persoon hier binnen de community, maar ik mag hem wel. Hij heeft werkpunten maar ik neem hem graag onder mijn schouders om hem nog wat zaken bij te schaven op deze wereld. Hij heeft een aardig team maar loopt toch hele dagen te klagen erover. Na hem als goede en gedreven buurman te hebben gehad op wereld 71, zullen we het hier misschien nog eens proberen? ;)

4. Night Train
Matthi is een klasbak en heel aangename speler. Graag zou ik hem eens in de stam hebben en een wereld met hem spelen. Op wereld 71 liet hij een meer dan positieve indruk op mij na en na enkele Skype gesprekken met hem is het respect alleen maar groter geworden. Ongetwijfeld een meerwaarde in elke stam waar hij in vertoefd.

5. QQEEZZ
Onze buren, vijanden maar toch ook gewoon stiekeme crush op wereld 71. Nico en Daan zijn twee super aangename spelers die het begrip activiteit een nieuwe betekenis hebben gegeven. Net zoals het edelen van barbarendorpen maar het bleek achteraf wel te werken. Als je dan ook te horen krijgt wat voor een massa's ze keer op keer gepland hebben en wat de resultaten waren van die massa's. Neem ik ze maar wat graag in de stam.

6. Red Sky at Morning
PP abuser pur sang zo te zien aan het begin van deze wereld. Ik herinner me Tim als een fijne en enorm gedreven stamgenoot op wereld 63. Die solo een immens front kon handelen en terwijl nog even deff ging uitzetten bij stamgenoten. Nog eens een wereldje met deze klasbak zou ik ongetwijfeld geen spijt van hebben. Maar spam me alsjeblieft niet weer helemaal onder terwijl ik rustig lig te slapen dan :p.

7. Laurens|Dragonshield
Elke wereld opnieuw en opnieuw die we beiden serieus spelen, speel je verdorie tegen mij. Zou je wel eens willen maken dat we misschien deze wereld in hetzelfde kamp zitten als je deze wereld al wil starten, gezien al die new gen noobs hier.

8. Savior of the North
De naam alleen al zegt genoeg, lijkt me waarom ik dit team wel graag bij mij in de stam zou willen hebben. Denk dat ze een van de meest complete teams hier hebben binnen de tribalwars community.

9. Illertilo
Al jaren mijn beste tw maat. Een van de sterkste offensieve spelers die ik ooit heb gezien al heeft hij wel een enorm handleiding over hoe je hem moet behandelen. Eenmaal je die handleiding kent, is het gewoon een man van goud met het hart op de juiste plaats. Toevallig ben ik de auteur van die handleiding over hoe je met hem moet omgaan en heeft hij het enige exemplaar verscheurd. Doe er nog maar een wereldje bij, vriend. We gaan eens tonen aan die new gens wat bashen is ;)

10. Kerouac
Speelde vorige wereld bij mij op het account, leerde ons new gen dingen en voor de rest was hij de avatar. Wanneer je hem het meest nodig hebt, verdween hij. Na de laatste wereld zijn onze wereld gescheiden en tot op heden is het onbekend waar hij zich schuilt houdt. Tokyo schijnt een mooie stad te zijn heb ik me laten vertellen? Maar je kan je niet blijven verstoppen voor ons Stanlin. Je wou eens een wereldje tegen ons knokken en we zullen je wel vinden. Elke stam die deze jonge knaap in zijn stam heeft mag zijn handjes kussen want een aanwinst is het zeker. Al moet je hem wel gemotiveerd houden en weghouden van Universiteiten <3

En dan is het nu te hopen dat ze me allemaal contacteren, we samen een stam oprichten en deze wereld gewoon snel sluiten. Dan kan ik op Tribalwars pensioen alvorens er me weer iemand uitnodigt en ik weer een jaar blijf plakken.
 
Reactiescore
1.962
Nu kan ik er niet meer omheen he bedankt @melish.... Ik heb een beetje zitten speuren op de W75 ranglijst en hieruit een lijstje samengesteld.

1. Cherno Alpha: geweldige vent die Jelle, vooral zijn foto's in de stamchat. Ik weet dat hij hier aan het PP farmen is maar hopelijk sluit hij later nog aan bij ons mooie teampje.

2. R. Reddington: tijdje op W72 samen mee gewerkt, erg fijne speler die zichzelf altijd wegcijfert voor het stambelang. Van zulke spelers moet je er meer hebben in een stam.

3. Addison Rae: geen idee wie het was totdat ik de tip kreeg om eens een fotootje op Google te zoeken, dan kunnen we er niet meer omheen:oops:

4. An Attempt To Perfection: was een van de weinige tegenstanders op W66 die altijd voor fairplay stond en afstand deed van smerig spel van zijn stamgenoten, hierdoor wel respect gekregen voor dat account. Op W72 Ritesh nog een tijdje meegemaakt als stamleider, ik weet alleen niet of hij nog bespeler is van dit account.

5. TranquilloPorFavor: een hele fanatieke Feyenoord supporter speelt hierop, mensen die verstand hebben van voetbal heb ik graag als stamgenoot.

6. FireFox...: al een hele geschiedenis met dit account en de bespelers. W23 logde Sammy nog bij mij op het account alvorens hij naar FF ging. Op W71 opnieuw tegengekomen en hier was FireFox een smaakmaker binnen Fier. Tom is ook een erg gezellige gozer in de chats, ik vind het nog steeds jammer dat hij mij niet in zn lijstje heeft gezet :mad2:

7. Savior of the North: absoluut top team die een aanwinst is voor iedere stam. Op W56 kon ik ze wel schieten omdat ze telkens op het laatste moment onze rovers afpakten, maar die mening is inmiddels wel bijgedraaid:redface:

8. Red Sky at Morning: lekker aan het abusen op deze wereld maar Tim zijn aanvallende spel vind ik mooi om te zien. Dit heeft hem daarom ook de titel Wallbreaker van 2020 opgeleverd.

9. Schedel: het account zelf eigenlijk nooit meegemaakt op een wereld maar toch hoor ik er veel positieve verhalen over. Al heel veel werelden gewonnen en draaien momenteel ook aan de top mee. Ook mijn medespeler (mascotte) Ruben maakt onderdeel uit van dit team en dat is een toppertje, mits hij zin heeft om te spelen.

10. Et murus Magnificum: Wesley & Sean zijn topgozers. Zonde dat we op W71 niet fatsoenlijk hebben kunnen fronten want dat was waarschijnlijk een leuke strijd geweest.
 
Reactiescore
1.380
Hier mijn lijstje waar ik wel graag mee in een stam zou zitten op willekeurige volgorde:
  • TheTrainGoesChuChuu
    Elke wereld goede herinneringen aan dit account. Jammer dat bepaalde spelers gestopt zijn maar waarschijnlijk nog wel een keer terug komen. Spelers die erop zitten zijn sterke spelers en kennen het spelletje goed. Als je hun als buurman hebt, heb je er geen omkijken aan.
  • Firefox..
    Een erg gezellig team waar ik toch op W71 veel leuk momenten mee gehad heb. Zit veel kwaliteit in en zijn niet vies van een vv hier en daar. Hebben inzicht en kennis. Helaas hebben een aantal spelers angst om hun stem te laten horen in de calls maar misschien krijg ik dat er nog een keer in.
  • QQEEZZ
    Dit is een erg gedreven team en gaan tot het gaatje. 24/7 online en farmen als malloten.
    Gezellig in de omgang en kan je goed afspraken mee maken. Aanvallend sterk, verdedigend nog niet gezien maar ik zou ze wel als buurman willen hebben
  • Kyuka
    Voornamelijk Melvin. Op W66 veel moeite met hem gehad. Op W71 als tegenstander gehad en beide een andere kant van elkaar gezien en het was toch niet zo vervelend dan ik het voor ogen had. Tactisch sterk en een echte teamplayer als ie wil. Heeft eigenhandig een wereldwinst gefixt (had ook sterke en actieve accounts in de stam) mede door veel spelers op de juiste accounts te zetten.
  • Laurens
    Iedereen kent hem en veel mensen hebben een hekel aan hem. Ik heb toch enige keren met hem gesproken en alles wat men van hem vind klopt niet helemaal. Ja hij is arrogant als het op deffen aankomt maar je kan er prima mee praten en volgens mij ook wel een echte stamspeler. Wij zoeken nog een speler @dragonshield
  • .Ethereal.
    Alle 3 de spelers van W71 zou ik wel mee willen spelen. Goed team en de absolute stamspeler. Veel vv gedraaid en toch ook genoeg kennis van het spel.
  • Circus of insanity.
    Niet zozeer doordat ze zo goed zijn (zijn prima spelers maar geen toppers) maar door hun motivatie, gezelligheid en aanwezigheid. Volgens mij is het team uit elkaar wat ik jammer vind.
  • Aritmetic.
    Voornamelijk Antwan. Is een speler met visie en kennis. Gezellig in de omgang. Helaas spelen we samen op W74 wat een ongelofelijke kutwereld is/ is geworden.
  • Red Sky at Morning.
    Hoe hij volgens mij (Tim) W66 solo gespeeld heeft tot heel lang is bewonderingswaardig.
    Aanvallend heerlijk om naar te kijken en ook enorm fanatiek.
  • Amen
    Op w71 meegemaakt. Niels en Jamie zijn heerlijke spelers. De ene is een fanatieke eikel die motivatie in een stam kan gooien en de ander is de rust zelve. Snappen het spelletje en erg gezellige gesprekken mee gehad.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
94
  • Joris? -> W14 Stamleiding ROFL en me co'tje. Zalige tijden van no-lifen. Niet voor herhaling vatbaar en we zien hem waarschijnlijk nooit terug maar dit is 1 van de spelers die in mijn gedachten zijn blijven hangen
  • Nikki (het enige echte varkentje). Soms met wat bulten maar we dachten vaak hetzelfde en konden genieten van dezelfde zaken
  • Jamilan -> W17 Kyla. Nog een co'tje van me waar ik hele leuke tijden mee heb beleefd. OEPS blijft ook nog altijd in mijn hart zitten in een verre plek.
  • Sander -> trasecolare. Deze jongen heb ik eerst leren kennen als stamgenoot en later als co. Prachtige spelers met verstand en het hart op de juiste plaats
  • katje Werner -> leuke stamgenoot W26. 1 van de pijlers van een goede stam.
  • Davy -> Classics 3, 32, ... SmokingWeedLikeItsOxygen, smokingherblikeaderp, ... je begint het wel te snappen. Wat een blaze team waren wij. Geen geld voor PP want het ging allemaal in rook op.
  • Dennis -> W16 heb ik deze man als infinity leren kennen als concurrent. Volgende wereld samen gestart en sindsdien onafscheidenlijk voor lange tijd. Nog steeds contact met die gozer buiten tw af en toe. Als ik een deffer nodig had riep ik hem en had hij een deffer nodig riep hij mij. Vandaar ook meer dan 10 werelden samen op een relatief hoog gerankt account gespeeld (top20?)
  • reserved
  • reserved
  • reserved


Verder zijn er nog een paar spelers die ik graag wil aanhalen. Echter zitten ze momenteel nog achter een wolk verstopt.
Als het gaat om TW heb ik helaas niet het geheugen van een olifant :(

Mochten mensen zich genoodzaakt voelen om mijn geheugen op te frissen mag dit gerust. Maar tenzij je een lange en blijvende indruk hebt achtergelaten vrees ik dat het moeilijk wordt voor mij. Ik was die tijden ook niet altijd de meest heldere persoon namelijk.
 
Reactiescore
1.962
  • Joris? -> W14 Stamleiding ROFL en me co'tje. Zalige tijden van no-lifen. Niet voor herhaling vatbaar en we zien hem waarschijnlijk nooit terug maar dit is 1 van de spelers die in mijn gedachten zijn blijven hangen
  • Nikki (het enige echte varkentje). Soms met wat bulten maar we dachten vaak hetzelfde en konden genieten van dezelfde zaken
  • Jamilan -> W17 Kyla. Nog een co'tje van me waar ik hele leuke tijden mee heb beleefd. OEPS blijft ook nog altijd in mijn hart zitten in een verre plek.
  • Sander -> trasecolare. Deze jongen heb ik eerst leren kennen als stamgenoot en later als co. Prachtige spelers met verstand en het hart op de juiste plaats
  • katje Werner -> leuke stamgenoot W26. 1 van de pijlers van een goede stam.
  • Davy -> Classics 3, 32, ... SmokingWeedLikeItsOxygen, smokingherblikeaderp, ... je begint het wel te snappen. Wat een blaze team waren wij. Geen geld voor PP want het ging allemaal in rook op.
  • Dennis -> W16 heb ik deze man als infinity leren kennen als concurrent. Volgende wereld samen gestart en sindsdien onafscheidenlijk voor lange tijd. Nog steeds contact met die gozer buiten tw af en toe. Als ik een deffer nodig had riep ik hem en had hij een deffer nodig riep hij mij. Vandaar ook meer dan 10 werelden samen op een relatief hoog gerankt account gespeeld (top20?)
  • reserved
  • reserved
  • reserved


Verder zijn er nog een paar spelers die ik graag wil aanhalen. Echter zitten ze momenteel nog achter een wolk verstopt.
Als het gaat om TW heb ik helaas niet het geheugen van een olifant :(

Mochten mensen zich genoodzaakt voelen om mijn geheugen op te frissen mag dit gerust. Maar tenzij je een lange en blijvende indruk hebt achtergelaten vrees ik dat het moeilijk wordt voor mij. Ik was die tijden ook niet altijd de meest heldere persoon namelijk.

Heb jij W54 op TraseColare gespeeld?
 
Bovenaan