Met welke 10?

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
2.039
speel hier nu wel niet, maar om wat bij te dragen aan dit (vrij dode) forum...
Lijst is vooral samengesteld met spelers die op dezelfde lijn als ikzelf zitten qua speelstijl, random volgorde

1) pim pimsie-w47-56-59: 2 superactieve ubernoobs op hetzelfde account, wat wil een tegenstander meer?
2) nick - nickmasterkamp3-w26-30-38-44-56: 2 diksmuidelingen op 1 account... wat wil een mens meer. Geen AN bs nodig.
3) elko- dutchgangster-w44-50: Samen met nick toch wel de speler waarvan de speelstijl het best bij me aansloot. Dacht precies hetzelfde, heerlijk om mee samen te spelen dus. Jammergenoeg te druk met werken hoor ik, maar ik denk dat je dit forum stiekem wel nog leest :p
4) hendrik - the wich-king of angmar-w44-50: Een mb die uit zichzelf pms rondstuurt naar de hele buurt dat ze beter herstarten. Doen ze dat niet gooit hij ze omver en stuurt ze als nieuwe farmtargets door. Verder ook een lekker arrogante gast die geef fuck geeft om dit spel en de rest die het speelt, wat wil een mens meer.
5) dion - b0en-w30-38: Zelden een speler gezien met meer doorzetting als dion. God damn wat mis ik onze start van w38 man! Kan er niet meer aan tippen.
6) emile - mypride-w47-56: Een dikzak op je account waarmee je 24/7 kan lachen bevordert de sfeer enorm
7) cona - conabonita-w30-38-44-50-56: lach me nog steeds kapot van je video toen ik ragede op je op w44. Alleen al hiervoor mag je bij me op het acc. Verder ook gwn een dude waarmee je lekker buiten tw kan lullen over vanalles en nogwat. Die gast moet ik af en toe ook wat cultuur bijschaven (G-goran etc).
8) ian - amonterrible-w30-44: Aangezien we beiden graag alles beter weten botst het af en toe. Maar qua chills en doorzetting amuseerde ik me ten top. Niet enkel in tw, ook league.
9) vincent - vinnie -w26: m'n eerste tw co, je was geen topper (a), maar puur vanuit de nostalgie zit je hierbij :cool:
10) martijn - you mad?-w30-38 : Ik hou gewoon van goeie spelers die niet zo bekend zijn via het af etc. Martijn is dr zo 1 van. Lekker geen reet om het forum of reputatie geven en gewoon alles kapotknallen ingame.

Zo kan ik dr wss nog een 5tal bijgooien zoals roald(w38-56), manu(w43), maick(w43). bonaya(w56), jessey(w30-38-44-47)...

Love you (L)

Als ik ooit nog weer een wereld zou spelen zou het met jou zijn, al is het omdat we met onze gezamenlijke inzicht en jouw werklust easy weer eerste zouden staan zoals altijd :cool::oops:
 
Reactiescore
2.039

Ik was er nog eentje vergeten daarom nog even een 11de nominatie.

@Tripswitch: Seba heb ik leren kennen op w42. Nadat mijn start slecht afliep en ik leider was van de stam was het sneu om te stoppen dus kon ik bij Seba en Thiemo terecht op het acc TheUltimateFighter (TUF). Had 8 dorpjes geloof ik toen, het waren beide 2 personen die nog nooit iets bereikt hadden op een wereld (geloof ik). Thiemo stopte al snel en zo ging het tijdperk Seba - Jannes van start. We hadden beide het idee naar de rim te jumpen op een bepaal dorp wat 20 uur edelafstand ver lag. Op het AF redelijk wat kritiek op gekomen toen dat het te risicovol was en vele daar het nut niet van inzagen. Ondertussen waren we in de rim aan het uitbreiden en konden we uit 2 gebieden farmen wat onze farminkomsten fel de lucht injoeg. Wij hadden natuurlijk vanaf het begin het idee om deze 2 clusters met elkaar te laten verbinden op termijn wat ons een erg groot account opleverde met enorme farm mogelijkheden.

783d148cd564d2d85751011edf0cd00d.png

Prachtig cluster al zeg ik het zelf! Dit resulteerde toen ook in het volgende:

a6291baa684c3245855fcdda39b2b562.png

Seba houdt zich graag bezig met het acc en het farmen alleen en wilt met derest weinig te maken hebben naar waar ik meer mijn focus wou leggen op de oorlog en het leiden van de stam. Kwamen daarbuiten ook erg goed overeen, Seba is goeie gozer en behoord tot de beste farmers van de NL server. Hij farmde zelfs botters eruit op w42, daarbuiten ook super loyaal en betrouwbaar en toch wel de beste medespeler waarbij ik ooit heb samengespeeld en dat zijn er behoorlijk wat. Om een lang verhaal kort te maken is die rang 1 positie zeker vooral aan hem te wijten en dus altijd wel handig zo'n speler in je stam te hebben. Stond ook erg vroeg op altijd uit zichzelf naar waar ik graag lang uitsliep nadat ik laat ging slapen. Aangezien Seba nooit wou deffen mocht die mij altijd wakker bellen als er inc's kwamen wat ook meermaals gebeurd is van een nolife team gesproken ^^

Seba is verder ook weer aanwezig op w62, waar die wellicht het acc waar die speelt misschien ook wel naar de top van de ranglijst zal brengen, wie zal het zeggen? :p

Botters eruit farmen schijnt niet heel lastig te zijn, op de een of andere manier farmde ik zonder bots zelfs solo ze eruit, blijkbaar staan die toch niet heel optimaal afgesteld (of juist expres zodat ze minder opvallen? :p). Toen het botschandaal aan het licht kwam begon ik mij toch wel af te vragen of ik niet misschien echt veel te no life was xD
 
Bovenaan