Met welke 10?

Reactiescore
2.489

DeletedUser78491

Guest
Shiet ken alleen Duckje, nou jongens zie jullie wel op Tribal Wars 2
 

DeletedUser13688

Guest
Duckje is nog steeds een diehard Opus fan zo te zien #diehard#opus#duckjeisverliefdopamokro#ikhebdenaamsyrniachickechtalzolangnietmeergezienholyshit.
 

DeletedUser78577

Guest
1: @Amokro

2: @MasterFire

3: @naprius

4: @Kaneel

5: @Lillorigga

6: @Syrniachick

7: @Epona

8: @Serf

9: @Mandril

10: @Duckje

Als je niet weet wie deze 10 zijn dan zit je serieus in het verkeerde spelletje.

10 noobs bij elkaar, komt niet goed.

Duckje is nog steeds een diehard Opus fan zo te zien #diehard#opus#duckjeisverliefdopamokro#ikhebdenaamsyrniachickechtalzolangnietmeergezienholyshit.

moh rawwie, terug nog eens proberen?
 
Reactiescore
3.536
1: @Amokro

2: @MasterFire

3: @naprius

4: @Kaneel

5: @Lillorigga

6: @Syrniachick

7: @Epona

8: @Serf

9: @Mandril

10: @Duckje

Als je niet weet wie deze 10 zijn dan zit je serieus in het verkeerde spelletje.

Ik 'ken' er 4 van de 10. Maar lijkt me sterk ik nu op het verkeerde spelletje zit. In de jaren 90 waren ze mss bekend maar de laatste jaren zijn ze onbestaand. Ligt dus meer aan hen dan aan de mensen die ze niet kennen. Waarbij ik enkel kritiek heb op je zin en niet op hen als spelers/personen :p
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik ben in een lijstjesmood.

1: @jokersbrain. jannes is altijd een goede om erbij te hebben in je stam. Zit vol humor, schrijft ellelange posts op het AF waar iedereen moe van wordt, en laat je op zijn account spelen om vervolgens zelf pleiten te gaan. Ik heb kort in z'n stam op 51 gespeeld voor ik inactief werd, en de sfeer die hij gecreeerd had was super. Bovendien was het de stam met het meest verschrikkelijke cluster ooit, wat onder zijn leiding uiteindelijk helaas de verliezende stam werd, maar wel een die een strijd leverde waarvan niemand verwachtte dat ie plaats zou vinden.

2: @Serenity. Simpelweg zodat ik niet de vrouwelijkste persoon in de stam ben. En opzich is ze ook wel gezellig.

3: @donkergat. Een plaatjesmaker in je stam hebben is ook best belangrijk. Ook is het best wel een toffe gast opzich. Hij moet alleen wat minder gaan drinken :rolleyes:

4: @The Minion. Aldo is een super mod om in je team te hebben en ik heb goede dingen gehoord over zijn tw capaciteiten. We kunnen het vrij goed vinden en zitten vaak op een lijn op best wel veel gebieden. Ik hoop oprecht nog eens met hem op een account of in een stam te zitten. Lijkt me erg gezellig.

5: @*Exclusive. Dit account kan ik me ook nog herinneren van 51, alleen ben ik helaas wel je naam vergeten :( Wel weet ik nog dat het een fenominabele deffer was, en dat het Edict. enorm veel moeite heeft gekost om door dat account heen te komen.

6: @Illuminated. Met Wesley ben ik op 51 begonnen, en hij is degene geweest die mijn account heeft overgenomen toen ik ermee stopte. Ondanks het feit dat we soms wat botsten, omdat hij iets fanatieker was dan ik, was het een goede co. Enorm gedreven, enorm gemotiveerd en iemand die niet wakker ligt van een nachtje doorhalen of wekkeren om te timen of deffen.

7: Matthias en Gilles, van W48 Son of Azuma/Time Wizard. Met deze twee heren, die voor mij eigenlijk gewoon een duo zijn, ben ik samen gaan spelen op 48, nadat mijn account inactief was geraakt. Zij hebben me de meeste dingen geleerd, aangezien hun account het eerste serieuze account was waar ik op speelde na m'n terugkeer. Bovendien was het met hen altijd gezellig, ook al botsten we soms weleens in mening. Maar dat werd dan meteen uitgepraat en dan was het weer goed.

8: @DemocratischeZwijmelaars. Volgens mij heb je vroeger wel gespeeld. Ook al speel je nu niet meer, en ben je basically pleiten van het AF, vind ik je toch een vermelding waard. Kan het heel goed vinden met Gijs en kan ook op serieuzer gebied bij hem terecht. Ik weet niet hoe hij kan tw'en, maar negatief en negatief is positief, toch?

9: @Calamity. Als je je ingame niet aan het misdragen bent en weer eens het middelpunt bent van een sketchy discussie heb ik het idee dat je qua persoon best een goede bent. Zou wel eens met je willen spelen puur om daar achter te komen, en om je die truckjes af te leren :p

10: @itsARTificial. Kom terug. Ik mis je :(<3
 
Reactiescore
524
Ik ben in een lijstjesmood.

1: @jokersbrain. jannes is altijd een goede om erbij te hebben in je stam. Zit vol humor, schrijft ellelange posts op het AF waar iedereen moe van wordt, en laat je op zijn account spelen om vervolgens zelf pleiten te gaan. Ik heb kort in z'n stam op 51 gespeeld voor ik inactief werd, en de sfeer die hij gecreeerd had was super. Bovendien was het de stam met het meest verschrikkelijke cluster ooit, wat onder zijn leiding uiteindelijk helaas de verliezende stam werd, maar wel een die een strijd leverde waarvan niemand verwachtte dat ie plaats zou vinden.
Hem benoemen op één terwijl jij niet in zijn lijstje staat. Leer meer mensen kennen :eek:
2: @Serenity. Simpelweg zodat ik niet de vrouwelijkste persoon in de stam ben. En opzich is ze ook wel gezellig.
Beetje magertjes na Jannes om zo'n gecompliceerde vrouw te omschrijven.
4: @The Minion. Aldo is een super mod om in je team te hebben en ik heb goede dingen gehoord over zijn tw capaciteiten. We kunnen het vrij goed vinden en zitten vaak op een lijn op best wel veel gebieden. Ik hoop oprecht nog eens met hem op een account of in een stam te zitten. Lijkt me erg gezellig.
Na een plaatjes maker en mod, simpelweg omdat je een mod nodig hebt.
5: @*Exclusive. Dit account kan ik me ook nog herinneren van 51, alleen ben ik helaas wel je naam vergeten :( Wel weet ik nog dat het een fenominabele deffer was, en dat het Edict. enorm veel moeite heeft gekost om door dat account heen te komen.
Céderic is zijn naam:rolleyes:

9: @Calamity. Als je je ingame niet aan het misdragen bent en weer eens het middelpunt bent van een sketchy discussie heb ik het idee dat je qua persoon best een goede bent. Zou wel eens met je willen spelen puur om daar achter te komen, en om je die truckjes af te leren :p
Dubbele persoonlijkheden wil je niet aangeleerd krijgen Duncan. :confused:

10: @itsARTificial. Kom terug. Ik mis je :(<3
Lang geleden idd, waar hang je uit Diegoo_O
 
Reactiescore
3.536
Ik heb dan ook al met veel meer spelers als Duncan samengespeeld dus geen schande hij er bij mij niet instond maar omgekeerd wel. Ik kan enkel maar positieve dingen over hem vertellen ook ^^
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
9: @Calamity. Als je je ingame niet aan het misdragen bent en weer eens het middelpunt bent van een sketchy discussie heb ik het idee dat je qua persoon best een goede bent. Zou wel eens met je willen spelen puur om daar achter te komen, en om je die truckjes af te leren :p

Je mag best even in Red komen om daarachter te komen hoor ;).
Vrijwel alle actieve posters / P&P'ers zijn momenteel Adios spelers, en ben een van de weinige actieve posters die uit Red / Koets komen.
Dusja, ik ben nogal vaak middelpunt van discussie :p. De ene keer wat meer uitvergroot dan de andere keer. Hoe dan ook, wat iedereen van mij denkt, ik vind het AF altijd nog wel een leuke plek om wat tijd te doden.
 

DeletedUser78825

Guest
Wij hebben teleTuGgie dus kom erbij :eek:

Kan confirm :eek:

199068a9d09e02c09821378cdfdad384.png
 
Bovenaan